Search: 2019 m. (PMDF mag.)


Add/Remove Filters (1 filters currently applied)
Results 1-50 of 104 (Search time: 0.318 seconds).
:
Relevance

 

Item hits:
DateTitleAuthor(s)Type
124-May-2017Lietuvos muzikos festivalių industrijos ir jų komunikacija socialiniuose tinkluoseMačiulytė, Kamilėmaster thesis
222-Jun-2020Mados prekinio ženklo komunikacija internetinėje erdvėje: „Reserved“ atvejisReikelytė, Akvilėbachelor thesis
312-Jan-2018Socialinių tinklų lyderiai ir jų komunikacija: verbaliniai ir neverbaliniai aspektaiLeskauskaitė, Linamaster thesis
422-Jun-2020Socialinių medijų marketingo efektyvumas ir komunikacija kosmetikos priemonių „MAC“ kompanijos atvejisNaujokaitytė, Aurėjabachelor thesis
522-Jun-2020Kultūros organizacijos išorinės komunikacijos vertinimas: Telšių Žemaitės dramos teatro atvejisPreibytė, Monikabachelor thesis
622-Jun-2020Prekės ženklo „Audimas“ komunikacija socialinėse medijoseBaibokaitė, Irmabachelor thesis
722-Jun-2020Medijų marketingas: Nuomonės formuotojų daroma įtaka pirkimui jaunimo tarpeBudreckaitė, Indrėbachelor thesis
823-May-2018Mediatization of Nigeria society through mobile phone use…what has changed for the betterEsumike, Sophia Elomaster thesis
922-Jun-2020Prekės ženklo „Newmood“ komunikacijos socialiniuose tinkluose analizėMotuzaitė, Enrikabachelor thesis
1023-May-2018Vyriausybinės komunikacijos raiška socialinėse medijose: Lietuvos valstybės atkūrimo šimtmečio minėjimo atvejisTuminauskaitė, Karolinamaster thesis
1123-May-2017Socialinių tinklų panaudojimo ypatumai studijuojant aukštojoje mokyklojeMackevičiūtė, Robertamaster thesis
128-Jun-2017Building a travel influencer brand using Instagram toolsBakanauskas, Pauliusmaster thesis
1323-May-2018Lietuvos mados prekių ženklų komunikacijos socialiniuose tinkluose vertinimas ir vystymasRimkutė, Agnėmaster thesis
1422-May-2018Socialiniuose tinkluose nuomonės formuotojų kuriama prekės ženklo vertė vartotojuiČepononytė, Kristinamaster thesis
1523-May-2018The effect of influencer marketing on customer behavior. The case of "YouTube" influencers in makeup industryBaramidze, Tamarmaster thesis
1612-Jan-2018Development of a positioning strategy for a product to the millennials using the social mediaShetty, Sachidanandmaster thesis
1722-Jun-2020Affixation in social media: the case of facebook, twitter, youtube, and instagramAbugelytė, Deimantėbachelor thesis
182016Mechanisms of communicating the ‘other’ on social media : outlining a theoryKalpokas, Ignasresearch article
192014How companies can modify R&D for integrating social media activities into the new products developmentPacauskas, Darius; Durgam, Pradeep; Fomin, Vladislav Vresearch article
2022-May-2019Interneto naujienų portalų temų darbotvarkė socialinėse medijose: Delfi.lt atvejisAstrauskaitė, Eglėmaster thesis
2118-Jun-2020Pagrindinių reklamos internete formų įtaka vartotojų elgsenaiSimutytė, Ugnėbachelor thesis
2216-Jun-2020Nаujųjų sociаlinių medijų turinio kūrėjų profesinė veiklа prekаrizuoto dаrbo konteksteRastauskaitė, Miglėmaster thesis
232017Factors influencing lecturer creativity while using social mediaBurkšaitienė, Nijolė; Šliogerienė, Jolita; Valūnaitė - Oleškevičienė, Giedrėjournal article
242016European cinema on social media map: bridging cultural diversity and reaching audience in the era of digitalisationBocullo, Donataresearch article
252016Social media and the art of intellectual property theftGreenspon, Jaqresearch article
262016Exploring the many faces of social mediaKalpokas, Ignasresearch article
272018Maintaining academic connection for collective creativity: a grounded theory of university teacher’s professional behavior in social mediaKasperiūnienė, Juditaresearch article
2812-Jan-2021Politinių ideologijų kaita XXI a. vartotojiškos kultūros visuomenėjeŽitkus, Mariusbachelor thesis
292017“Y” generation engagement on consumer generated media: differences between Lithuania and AzerbaijanIsrafilzade, Khalilresearch article
302020Creating students’ algorithmic selves: shedding light on social media’s representational affordancesKalpokas, Ignas; Sabaliauskaitė, Emilija; Pegushina, Victoriaresearch article
312012Assessing participation online: youth and their involvement in social mediaAuškalnienė, Linaresearch article
322018Glocalizing identities: grounded theory of networked scholarKasperiūnienė, Judita; Žydžiūnaitė, Vilma; Salvini, Andrearesearch article
332017Facebook's ad hoc groups: a potential source of communicative power of networked citizensSormanen, Niina; Lauk, Epp; Uskali, Turoresearch article
342016Facebook’s emotional contagion experiment as a challenge to research ethicsJouhki, Jukka; Lauk, Epp; Penttinen, Maija; Sormanen, Niina; Uskali, Turoresearch article
3510-Jan-2020Protesto, kaip pilietinio aktyvumo įrankio, komunikacijos raiškos transformacijos („Laisvės pikniko“ atvejis)Švarcas, Martynasmaster thesis
362020Digital technologies in HR managementSotnikova, Yuliia; Nazarova, Galyna; Nazarov, Nikita; Bilokonenko, Hannajournal article
3711-Jan-2019Universitetų komunikacija socialinėse medijose: poveikis studentų sprendimui rinktis universitetąGustaitytė, Karolinamaster thesis
3822-Jan-2020Global sports fan base reach through social media content communication: case of Zalgiris BCTaraškevičius, Dominykasmaster thesis
392019Viešosios erdvės funkcijos informacinėje visuomenėjeAurylaitė, IevaStraipsnis / Article
402018Pabėgėlių diskurso formavimasis socialinėse medijose: Lietuvos atvejisSutkutė, Rūtaresearch article
412016Social media: mimesis and warfareKalpokas, Ignasresearch article
422012Questioning discourse quality online or how to deal with the deliberative character of contemporary (social) communication?Birbilaitė, Inesaresearch article
432013Artists and digital culture: (the strain of) self-promotion in social mediaKoosel, Stacey MayStraipsnis / Article
442016Leader‘s self-presentation: changes in social mediaZakaraitė, Laimaresearch article
452017Employers as nightmare readers: an analysis of ethical and legal concerns regarding employer-employee practices on SNSSuder, Seili; Siibak, AndraStraipsnis / Article
462017Information warfare on social media: a brand management perspectiveKalpokas, Ignasresearch article
4711-Jun-2019Lithuanian English Variety Preferences in Writing: British or AmericanNg, Eugene Shear Kuangmaster thesis
4822-May-2019Nuomonės lyderių komunikacija socialiniame tinkle Instagram: patirtys, vertinimai, kompetencijos (kūrybinis projektas)Rudzinskas, Gediminasmaster thesis
492019A Systematic literature review on professional identity construction in social mediaKasperiūnienė, Judita; Žydžiūnaitė, Vilmaresearch article
502017Lie to me: learning about manipulation on social media through operation designKalpokas, Ignasresearch article