Search: 2018 m. (EVF mag.)


Add/Remove Filters (1 filters currently applied)
Results 1-38 of 38 (Search time: 0.07 seconds).
:
Relevance

 

  • previous
  • 1
  • next
Item hits:
DateTitleAuthor(s)Type
124-May-2017Lietuvos muzikos festivalių industrijos ir jų komunikacija socialiniuose tinkluoseVytauto Didžiojo universitetas. Menų fakultetas. Menotyros katedra; Plungė, Rimantas; Mačiulytė, KamilėMagistro darbas / Master thesis
212-Jan-2018Socialinių tinklų lyderiai ir jų komunikacija: verbaliniai ir neverbaliniai aspektaiVytauto Didžiojo universitetas. Politikos mokslų ir diplomatijos fakultetas. Viešosios komunikacijos katedra; Balčytienė, Auksė; Leskauskaitė, LinaMagistro darbas / Master thesis
323-May-2018Mediatization of Nigeria society through mobile phone use…what has changed for the betterVytauto Didžiojo universitetas. Politikos mokslų ir diplomatijos fakultetas. Viešosios komunikacijos katedra; Mykolas, Drunga; Esumike, Sophia EloMagistro darbas / Master thesis
423-May-2018Vyriausybinės komunikacijos raiška socialinėse medijose: Lietuvos valstybės atkūrimo šimtmečio minėjimo atvejisVytauto Didžiojo universitetas. Politikos mokslų ir diplomatijos fakultetas. Viešosios komunikacijos katedra; Valatka, Rimvydas; Tuminauskaitė, KarolinaMagistro darbas / Master thesis
523-May-2017Socialinių tinklų panaudojimo ypatumai studijuojant aukštojoje mokyklojeVytauto Didžiojo universitetas. Socialinių mokslų fakultetas. Edukologijos katedra; Rutkienė, Aušra; Mackevičiūtė, RobertaMagistro darbas / Master thesis
62017Employers as nightmare readers: an analysis of ethical and legal concerns regarding employer-employee practices on SNSSuder, Seili; Siibak, AndraStraipsnis / Article
78-Jun-2017Building a travel influencer brand using Instagram toolsVytauto Didžiojo universitetas. Ekonomikos ir vadybos fakultetas. Ekonomikos katedra; Katalikiškasis Liuveno universitetas. Liuveno Verslo mokykla; Kisieliauskas, Justinas; Semal, Pierre; Bakanauskas, PauliusMagistro darbas / Master thesis
822-May-2019Interneto naujienų portalų temų darbotvarkė socialinėse medijose: Delfi.lt atvejisNugaraitė, Audronė; Astrauskaitė, EglėMagistro darbas / Master thesis
912-Jan-2018Development of a positioning strategy for a product to the millennials using the social mediaVytauto Didžiojo universitetas. Ekonomikos ir vadybos fakultetas. Marketingo katedra; Pažėraitė, Aušra; Shetty, SachidanandMagistro darbas / Master thesis
1023-May-2018Lietuvos mados prekių ženklų komunikacijos socialiniuose tinkluose vertinimas ir vystymasVytauto Didžiojo universitetas. Ekonomikos ir vadybos fakultetas. Marketingo katedra; Klebanskaja, Nina; Rimkutė, AgnėMagistro darbas / Master thesis
1122-May-2018Socialiniuose tinkluose nuomonės formuotojų kuriama prekės ženklo vertė vartotojuiVytauto Didžiojo universitetas. Ekonomikos ir vadybos fakultetas. Marketingo katedra; Bičiūnaitė-Svobonienė, Vilija; Čepononytė, KristinaMagistro darbas / Master thesis
1223-May-2018The effect of influencer marketing on customer behavior. The case of "YouTube" influencers in makeup industryVytauto Didžiojo universitetas. Ekonomikos ir vadybos fakultetas. Marketingo katedra; Šontaitė-Petkevičienė, Miglė; Baramidze, TamarMagistro darbas / Master thesis
1320-May-2019Formation of public opinion about Lithuanian foreign affairs in news media portal Delfi.lt and social network Facebook in 2018Unikaitė-Jakuntavičienė, Ingrida; Abelkytė, AgnėMagistro darbas / Master thesis
1422-May-2019Nuomonės lyderių komunikacija socialiniame tinkle Instagram: patirtys, vertinimai, kompetencijos (kūrybinis projektas)Juraitė, Kristina; Rudzinskas, GediminasMagistro darbas / Master thesis
1520-May-2019Prekybos tiklo "Express Market" komunikacijos planavimas socialiniuose tinkluoseKyguolienė, Asta; Ližaitienė, IndrėMagistro darbas / Master thesis
162019A Systematic literature review on professional identity construction in social mediaKasperiūnienė, Judita; Žydžiūnaitė, VilmaStraipsnis Clarivate Analytics Web of Science ar/ir Scopus / Article in Clarivate Analytics Web of Science or / and Scopus (S1)
172016Influence operations: challenging the social media – democracy nexusKalpokas, IgnasStraipsnis kituose recenzuojamuose leidiniuose / Article in other peer-reviewed editions (S5)
182016Social media: mimesis and warfareKalpokas, IgnasStraipsnis kitose duomenų bazėse / Article in other databases (S4)
192018Lie to me: learning about manipulation on social media through operation designKalpokas, IgnasStraipsnis kituose recenzuojamuose leidiniuose / Article in other peer-reviewed editions (S5)
202018Maintaining academic connection for collective creativity: a grounded theory of university teacher’s professional behavior in social mediaKasperiūnienė, JuditaStraipsnis Clarivate Analytics Web of Science ar/ir Scopus / Article in Clarivate Analytics Web of Science or / and Scopus (S1)
212018Glocalizing identities: grounded theory of networked scholarSalvini, Andrea; Kasperiūnienė, Judita; Žydžiūnaitė, VilmaStraipsnis recenzuojamoje užsienio tarptautinės konferencijos medžiagoje / Article in peer-reviewed foreign international conference proceedings (P1d)
222012Assessing participation online: youth and their involvement in social mediaAuškalnienė, LinaStraipsnis kitose duomenų bazėse / Article in other databases (S4)
232013Artists and digital culture: (the strain of) self-promotion in social mediaKoosel, Stacey MayStraipsnis / Article
2411-Jan-2019Universitetų komunikacija socialinėse medijose: poveikis studentų sprendimui rinktis universitetąVytauto Didžiojo universitetas. Politikos mokslų ir diplomatijos fakultetas. Viešosios komunikacijos katedra; Nugaraitė, Audronė; Gustaitytė, KarolinaMagistro darbas / Master thesis
2511-Jan-2019Nuomonės formuotojų komunikacija socialinėse medijoseVytauto Didžiojo universitetas. Politikos mokslų ir diplomatijos fakultetas. Viešosios komunikacijos katedra; Juraitė, Kristina; Simaitė, FaustaMagistro darbas / Master thesis
2611-Jun-2019Lithuanian English Variety Preferences in Writing: British or AmericanRuzaitė, Jūratė; Ng, Eugene Shear KuangMagistro darbas / Master thesis
272018Building a travel influencer brand using Instagram toolsBakanauskas, Paulius; Kisieliauskas, JustinasStraipsnis kitose duomenų bazėse / Article in other databases (S4)
282017Information warfare on social media: a brand management perspectiveKalpokas, IgnasStraipsnis kitose duomenų bazėse / Article in other databases (S4)
292016Mechanisms of communicating the ‘other’ on social media : outlining a theoryKalpokas, IgnasStraipsnis kituose recenzuojamuose leidiniuose / Article in other peer-reviewed editions (S5)
302018Pabėgėlių diskurso formavimasis socialinėse medijose: Lietuvos atvejisSutkutė, RūtaStraipsnis kitose duomenų bazėse / Article in other databases (S4)
312014How companies can modify R&D for integrating social media activities into the new products developmentPacauskas, Darius; Durgam, Pradeep; Fomin, Vladislav VStraipsnis konferencijos medžiagoje Clarivate Analytics Web of Science ar/ir Scopus / Article in Clarivate Analytics Web of Science or Scopus DB conference proceedings (P1a)
322016Exploring the many faces of social mediaKalpokas, IgnasStraipsnis kitose duomenų bazėse / Article in other databases (S4)
332016Social media and the art of intellectual property theftGreenspon, JaqStraipsnis kitose duomenų bazėse / Article in other databases (S4)
342016European cinema on social media map: bridging cultural diversity and reaching audience in the era of digitalisationBocullo, DonataStraipsnis kitose duomenų bazėse / Article in other databases (S4)
352012Questioning discourse quality online or how to deal with the deliberative character of contemporary (social) communication?Birbilaitė, InesaStraipsnis kitose duomenų bazėse / Article in other databases (S4)
362016Leader‘s self-presentation: changes in social mediaZakaraitė, LaimaStraipsnis kitose duomenų bazėse / Article in other databases (S4)
372020Automatic content analysis of social media short texts: scoping review of methods and toolsKasperiūnienė, Judita; Briedienė, Monika; Žydžiūnaitė, VilmaKnygos dalis / Part of book (Y)
382017“Y” generation engagement on consumer generated media: differences between Lithuania and AzerbaijanIsrafilzade, KhalilStraipsnis kitose duomenų bazėse / Article in other databases (S4)

 

  • previous
  • 1
  • next