Search: 1. Bakalauro baigiamieji darbai / Bachelor's theses (MF)


Add/Remove Filters (1 filters currently applied)
Results 1-50 of 104 (Search time: 0.233 seconds).
:
Relevance

 

Item hits:
DateTitleAuthor(s)Type
124-May-2017Lietuvos muzikos festivalių industrijos ir jų komunikacija socialiniuose tinkluoseMačiulytė, Kamilėmaster thesis
222-Jun-2020Mados prekinio ženklo komunikacija internetinėje erdvėje: „Reserved“ atvejisReikelytė, Akvilėbachelor thesis
312-Jan-2018Socialinių tinklų lyderiai ir jų komunikacija: verbaliniai ir neverbaliniai aspektaiLeskauskaitė, Linamaster thesis
422-Jun-2020Socialinių medijų marketingo efektyvumas ir komunikacija kosmetikos priemonių „MAC“ kompanijos atvejisNaujokaitytė, Aurėjabachelor thesis
522-Jun-2020Kultūros organizacijos išorinės komunikacijos vertinimas: Telšių Žemaitės dramos teatro atvejisPreibytė, Monikabachelor thesis
622-Jun-2020Prekės ženklo „Audimas“ komunikacija socialinėse medijoseBaibokaitė, Irmabachelor thesis
722-Jun-2020Medijų marketingas: Nuomonės formuotojų daroma įtaka pirkimui jaunimo tarpeBudreckaitė, Indrėbachelor thesis
823-May-2018Mediatization of Nigeria society through mobile phone use…what has changed for the betterEsumike, Sophia Elomaster thesis
922-Jun-2020Prekės ženklo „Newmood“ komunikacijos socialiniuose tinkluose analizėMotuzaitė, Enrikabachelor thesis
1023-May-2018Vyriausybinės komunikacijos raiška socialinėse medijose: Lietuvos valstybės atkūrimo šimtmečio minėjimo atvejisTuminauskaitė, Karolinamaster thesis
1123-May-2017Socialinių tinklų panaudojimo ypatumai studijuojant aukštojoje mokyklojeMackevičiūtė, Robertamaster thesis
128-Jun-2017Building a travel influencer brand using Instagram toolsBakanauskas, Pauliusmaster thesis
1323-May-2018Lietuvos mados prekių ženklų komunikacijos socialiniuose tinkluose vertinimas ir vystymasRimkutė, Agnėmaster thesis
1422-May-2018Socialiniuose tinkluose nuomonės formuotojų kuriama prekės ženklo vertė vartotojuiČepononytė, Kristinamaster thesis
1523-May-2018The effect of influencer marketing on customer behavior. The case of "YouTube" influencers in makeup industryBaramidze, Tamarmaster thesis
1612-Jan-2018Development of a positioning strategy for a product to the millennials using the social mediaShetty, Sachidanandmaster thesis
1722-Jun-2020Affixation in social media: the case of facebook, twitter, youtube, and instagramAbugelytė, Deimantėbachelor thesis
182016Mechanisms of communicating the ‘other’ on social media : outlining a theoryKalpokas, Ignasresearch article
192014How companies can modify R&D for integrating social media activities into the new products developmentPacauskas, Darius; Durgam, Pradeep; Fomin, Vladislav Vresearch article
2022-May-2019Interneto naujienų portalų temų darbotvarkė socialinėse medijose: Delfi.lt atvejisAstrauskaitė, Eglėmaster thesis
2118-Jun-2020Pagrindinių reklamos internete formų įtaka vartotojų elgsenaiSimutytė, Ugnėbachelor thesis
2216-Jun-2020Nаujųjų sociаlinių medijų turinio kūrėjų profesinė veiklа prekаrizuoto dаrbo konteksteRastauskaitė, Miglėmaster thesis
232020Challenges of refugee integration: new agendas, old problemsSutkutė, Rūtaresearch article
242017Factors influencing lecturer creativity while using social mediaBurkšaitienė, Nijolė; Šliogerienė, Jolita; Valūnaitė - Oleškevičienė, Giedrėjournal article
252016European cinema on social media map: bridging cultural diversity and reaching audience in the era of digitalisationBocullo, Donataresearch article
262016Social media and the art of intellectual property theftGreenspon, Jaqresearch article
272016Exploring the many faces of social mediaKalpokas, Ignasresearch article
282018Maintaining academic connection for collective creativity: a grounded theory of university teacher’s professional behavior in social mediaKasperiūnienė, Juditaresearch article
2912-Jan-2021Politinių ideologijų kaita XXI a. vartotojiškos kultūros visuomenėjeŽitkus, Mariusbachelor thesis
302017“Y” generation engagement on consumer generated media: differences between Lithuania and AzerbaijanIsrafilzade, Khalilresearch article
312020Creating students’ algorithmic selves: shedding light on social media’s representational affordancesKalpokas, Ignas; Sabaliauskaitė, Emilija; Pegushina, Victoriaresearch article
322012Assessing participation online: youth and their involvement in social mediaAuškalnienė, Linaresearch article
332018Glocalizing identities: grounded theory of networked scholarKasperiūnienė, Judita; Žydžiūnaitė, Vilma; Salvini, Andrearesearch article
342017Facebook's ad hoc groups: a potential source of communicative power of networked citizensSormanen, Niina; Lauk, Epp; Uskali, Turoresearch article
352016Facebook’s emotional contagion experiment as a challenge to research ethicsJouhki, Jukka; Lauk, Epp; Penttinen, Maija; Sormanen, Niina; Uskali, Turoresearch article
3610-Jan-2020Protesto, kaip pilietinio aktyvumo įrankio, komunikacijos raiškos transformacijos („Laisvės pikniko“ atvejis)Švarcas, Martynasmaster thesis
372020Digital technologies in HR managementSotnikova, Yuliia; Nazarova, Galyna; Nazarov, Nikita; Bilokonenko, Hannajournal article
3811-Jan-2019Universitetų komunikacija socialinėse medijose: poveikis studentų sprendimui rinktis universitetąGustaitytė, Karolinamaster thesis
3922-Jan-2020Global sports fan base reach through social media content communication: case of Zalgiris BCTaraškevičius, Dominykasmaster thesis
402019Viešosios erdvės funkcijos informacinėje visuomenėjeAurylaitė, IevaStraipsnis / Article
412018Pabėgėlių diskurso formavimasis socialinėse medijose: Lietuvos atvejisSutkutė, Rūtaresearch article
422016Social media: mimesis and warfareKalpokas, Ignasresearch article
432012Questioning discourse quality online or how to deal with the deliberative character of contemporary (social) communication?Birbilaitė, Inesaresearch article
442013Artists and digital culture: (the strain of) self-promotion in social mediaKoosel, Stacey MayStraipsnis / Article
452016Leader‘s self-presentation: changes in social mediaZakaraitė, Laimaresearch article
462017Employers as nightmare readers: an analysis of ethical and legal concerns regarding employer-employee practices on SNSSuder, Seili; Siibak, AndraStraipsnis / Article
472017Information warfare on social media: a brand management perspectiveKalpokas, Ignasresearch article
4811-Jun-2019Lithuanian English Variety Preferences in Writing: British or AmericanNg, Eugene Shear Kuangmaster thesis
4922-May-2019Nuomonės lyderių komunikacija socialiniame tinkle Instagram: patirtys, vertinimai, kompetencijos (kūrybinis projektas)Rudzinskas, Gediminasmaster thesis
502019A Systematic literature review on professional identity construction in social mediaKasperiūnienė, Judita; Žydžiūnaitė, Vilmaresearch article