Search: 2019 m. (EVF mag.)


Add/Remove Filters (1 filters currently applied)
Results 1-50 of 92 (Search time: 0.589 seconds).
:
Relevance

 

Item hits:
DateTitleAuthor(s)Type
122-Jun-2020Naujo viešojo maitinimo įstaigos prekės ženklo įvedimo į rinką komunikacijos, siekiant klientų lojalumo, projektasStanius, Mindaugasbachelor thesis
222-Jun-2020Prekės ženklo „Žalgiris“ reklama ir komunikacijaKrušnauskaitė, Monikabachelor thesis
322-Jun-2020Reklamos poveikio asmens sąmoningumui vertinimasKarolina, Sodeikaitėbachelor thesis
422-Jun-2020Nuotraukų naudojimas reklamose. Socialinių tinklų atvejisRažukaitė, Violetabachelor thesis
522-Jun-2020Nuomonės formuotojų įtakos prekės ženklo žinomumui vertinimasAlasauskytė, Ievabachelor thesis
62006Construction of gender images in the advertisements of Japanese style magazinesBarancovaitė, Kristinaresearch article
72006Veiksnių, įtakojančių reklamos sukeltą troškimą ir veiksmą, tyrimasBakanauskas, Arvydas Petras; Adamonytė, Sigitaresearch article
822-Jun-2020Grožio paslaugų reklama panaudojant žymius žmones socialiniuose tinkluoseStarkevičiūtė-Mikočiūnienė, Viktorijabachelor thesis
922-Jun-2020UAB "Puella" akademija populiarinimo ir reklamos būdų analizėBlažauskaitė, Erikabachelor thesis
102016Effectiveness of visual metaphor in milk advertisingPilelienė, Lina; Grigaliūnaitė, Viktorijaresearch article
112012Integruotosios marketingo komunikacijos : mokomoji knygaBakanauskas, Arvydas Petrasbook
1216-Jun-2020BC „Žalgiris“ reklaminės kampanijos „Mano pirmas“ analizėUlanovas, Edgarasbachelor thesis
132016Balso už kadro amžiaus ir vizualinio patrauklumo poveikio reikšmė transliacinės reklamos įgarsinimo kontekstePotašinskaitė, Monika; Bakanauskas, Arvydas Petrasresearch article
1422-May-2018Reklamos sprendimų modelis naujos paslaugos įvedimui į rinkąJakubauskytė, Vaidamaster thesis
1522-May-2018Prekės ženklo vertės didinimas reklama ,,Saldi sala“ organizacijos pavyzdžiuDaukšytė, Eglėmaster thesis
1622-May-2018Socialinėmis reklamomis sukeliamų emocijų sprendimaiBurneikytė, Gabijamaster thesis
172016Iš lūpų į lūpas reklamos vaizdo tinklaraščiuose įtaka vartotojų elgsenaiValiulytė, Inetaresearch article
1818-Jun-2020Ar azartinių lošimų reklama neprieštarauja LR Reklamos įstatyme įtvirtintiems principams?Ročytė, Gabijamaster thesis
1924-May-2017Reklamos socialiniuose tinkluose poveikio vertinimo modelis pagal vartotojų archetipusKurmytė, Vidmantėmaster thesis
2017-Jun-2020Lietuvos auditorijos nuostatos į prekės ženklo rinkodaros komunikacijos priemonę – reklamąKatinas, Dariusbachelor thesis
2122-Jun-2020Socialinė reklama ir jos poveikis visuomenei. Socialinės kampanijos „Palaikyk“ atvejisStarevičius, Algirdasbachelor thesis
222006Consumer attitude towards economic functions of advertising in LithuaniaSangwan, Sunanda; Žukauskas, Pranasresearch article
2318-Jun-2020Ar gali išskirtinis ar nuolatinis produkto viešinimas būti pripažintas reklama, nepaisant to, kad reklama nebuvo užsakyta?Krutulienė, Imantėmaster thesis
244-Jun-2015Ar reklama perteiktam tariamam poreikiui turėti siūlomą prekę (paslaugą) yra taikomi tiesos ir reklamos atpažiįstamumo kriterijai?Vaičiukynienė, Skaistėmaster thesis
257-Jun-2018Ar komercinės reklamos ribojimai nepažeidžia asmens saviraiškos laisvės?Selvianytė, Evelinamaster thesis
2618-Jun-2020Animacinė reklama akcijai „DAROM“Vaitasiūtė, Ievabachelor thesis
272013Produktų demonstravimo vaidybiniuose filmuose ypatumai (teorinis aspektas)Pilelienė, Lina; Jurgilaitė, Sigitaresearch article
282015Spausdintos reklamos efektyvumo vertinimo metodika : mokslo studija [elektroninis išteklius]Pilelienė, Lina; Grigaliūnaitė, Viktorija; Bakanauskas, Arvydas Petrasbook
292015Determination of the impact of spokesperson on advertising effectivenessGrigaliūnaitė, Viktorija; Pilelienė, Linaresearch article
3022-Jun-2020Jauno vartotojo požiūrio į reklamą vertinimas LietuvojeValaitytė, Gabijabachelor thesis
312014Tautinės savimonės ugdymas pasitelkiant reklamą : teorinis aspektasPilelienė, Lina; Grigaliūnaitė, Viktorijaresearch article
322019Reklama kaip kultūros atspindys užsienio kalbos mokymeSabaliauskienė, Rima; Gelūnaitė-Malinauskienė, Gintarė; Andriuškevičienė, Jūratėresearch article
332010Strategic use of imprecision : a study of numbers in advertisementsRuzaitė, Jūratėresearch article
342014Balso už kadro savybių poveikis transliacinėje reklamojePotašinskaitė, Monikaresearch article
352017Reklamos semiotikos integravimas lietuvių kalbos mokymo proceseVaitiekūnas, Dainiusconference paper
362019The interplay of religious symbols and cultural values theory in advertisingŽitkienė, Rima; Kriaučiūnaitė-Lazauskienė, GintarėStraipsnis / Article
372008Veiksnių, formuojančių prekybos įmonių įvaizdį, sąveikaMarkevičius, Pranas; Lukauskas, Antanasresearch article
3829-Nov-2019Muzikos ir vaizdo derinimas reklamoseArlauskas, Dovydasmaster thesis
392005Reklama ir informacija žiniasklaidoje : susieti ar nepriklausomi?Balčytienė, Auksėconference paper
402018Multimodal metaphors and advertising: a cross-cultural comparison of the use of behavioural multimodal metaphorsGil Bonilla, John FredyStraipsnis / Article
4111-Jan-2019Socialinių problemų komunikacija komercinėje reklamojeAltukavičiūtė, Ievamaster thesis
422018Turgūs Lietuvos miestuose ir miesteliuose tarpukariuLazauskienė, Aistėresearch article
433-Jun-2005Mėsos ir pieno produktų reklamos įtaka vartotojų elgsenaiStankevičiūtė, Giedrėmaster thesis
442013Reklama šiuolaikinėje lietuvių poezijoje = Advertizing in the contemporary Lithuanian poetryVaitiekūnas, Dainiusresearch article
4513-Jan-2017AB "Drabuža" reklamos kampanijos kūrimasNaujokaitė, Linamaster thesis
462011Reklamos psichologijaLiepuonius, Arvydasbook part
4722-May-2019Turinio reklamos sprendimai po prekės ženklo perženklinimo "Kilig" pavyzdžiuŠimkonytė, Eglėmaster thesis
482012Lietuviškų vaidybinių filmų tinkamumo produktų demonstravimui vertinimasJurgilaitė, Sigitaresearch article
4924-Mar-2017Emocijų naudojimas reklamoje motyvuoti auditorijąJurgelionytė, Justinamaster thesis
5023-May-2016Reklamos sprendimai prekių vaikams rinkojeŠabūnaitė, Eglėmaster thesis