Search: Menų fakultetas / Faculty of Arts (MF)


Add/Remove Filters (1 filters currently applied)
Results 1-50 of 68 (Search time: 0.383 seconds).
:
Relevance

 

Item hits:
DateTitleAuthor(s)Type
122-May-2019Perception of emotional and rational advertisingBakanauskas, Arvydas; Levchenko, AnastasiiaMagistro darbas / Master thesis
222-May-2018Socialinėmis reklamomis sukeliamų emocijų sprendimaiVytauto Didžiojo universitetas. Ekonomikos ir vadybos fakultetas. Vadybos katedra; Pilelienė, Lina; Burneikytė, GabijaMagistro darbas / Master thesis
37-Jun-2018Ar komercinės reklamos ribojimai nepažeidžia asmens saviraiškos laisvės?Vytauto Didžiojo universitetas. Teisės fakultetas; Tikniūtė, Agnė; Selvianytė, EvelinaMagistro darbas / Master thesis
424-May-2017Reklamos socialiniuose tinkluose poveikio vertinimo modelis pagal vartotojų archetipusVytauto Didžiojo universitetas. Ekonomikos ir vadybos fakultetas. Marketingo katedra; Pažėraitė, Aušra; Kurmytė, VidmantėMagistro darbas / Master thesis
522-May-2018Prekės ženklo vertės didinimas reklama ,,Saldi sala“ organizacijos pavyzdžiuVytauto Didžiojo universitetas. Ekonomikos ir vadybos fakultetas. Marketingo katedra; Pažėraitė, Aušra; Daukšytė, EglėMagistro darbas / Master thesis
622-May-2018Reklamos sprendimų modelis naujos paslaugos įvedimui į rinkąVytauto Didžiojo universitetas. Ekonomikos ir vadybos fakultetas. Marketingo katedra; Pažėraitė, Aušra; Jakubauskytė, VaidaMagistro darbas / Master thesis
722-May-2019Organizacijos įvaizdžio formavimas reklamos sprendimais krizės laikotarpiu krepšinio klubo „Rytas“ pavyzdžiuPažėraitė, Aušra; Šabūnaitė, GintarėMagistro darbas / Master thesis
822-May-2019Konkurencinio pranašumo stiprinimas reklamos sprendimais. AB „SEB“, AB „Swedbank“ ir AB „Luminor“ bankų atvejų pavyzdžiuPažėraitė, Aušra; Marmaitė, ŽivilėMagistro darbas / Master thesis
922-May-2019Turinio reklamos sprendimai po prekės ženklo perženklinimo "Kilig" pavyzdžiuPažėraitė, Aušra; Šimkonytė, EglėMagistro darbas / Master thesis
1022-May-2019Kultūros projektų integruotos marketingo komunikacijos planavimo tobulinimasKyguolienė, Asta; Mikalauskis, SimonasMagistro darbas / Master thesis
1122-May-2019Reklamos sprendimai vietos prekės ženklo plėtrai siekiant tapti darniu prekės ženkluPažėraitė, Aušra; Stančikaitė, AkvilėMagistro darbas / Master thesis
1222-May-2019Reklaminės kampanijos planavimas Kauno apskrities viešajai bibliotekaiBakanauskas, Arvydas; Kubilienė, LigitaMagistro darbas / Master thesis
132018Multimodal metaphors and advertising: a cross-cultural comparison of the use of behavioural multimodal metaphorsGil Bonilla, John FredyStraipsnis / Article
1411-Jan-2019Socialinių problemų komunikacija komercinėje reklamojeVytauto Didžiojo universitetas. Politikos mokslų ir diplomatijos fakultetas. Viešosios komunikacijos katedra; Klebanskaja, Nina; Altukavičiūtė, IevaMagistro darbas / Master thesis
152019The interplay of religious symbols and cultural values theory in advertisingŽitkienė, Rima; Kriaučiūnaitė-Lazauskienė, GintarėStraipsnis / Article
1629-Nov-2019Muzikos ir vaizdo derinimas reklamoseKlebanskaja, Nina; Arlauskas, DovydasMagistro darbas / Master thesis
172005Reklama ir informacija žiniasklaidoje : susieti ar nepriklausomi?Balčytienė, AuksėStraipsnis nerecenzuojamoje Lietuvos tarptautinės konferencijos medžiagoje / Article in non-peer-reviewed Lithuanian international conference proceedings (P2b)
182006Construction of gender images in the advertisements of Japanese style magazinesBarancovaitė, KristinaStraipsnis kitose duomenų bazėse / Article in other databases (S4)
192011Популярная литература в Литве : взгляд с точки зрения издателя и читателяKuizinienė, DaliaStraipsnis kituose recenzuojamuose leidiniuose / Article in other peer-reviewed editions (S5)
202006Veiksnių, įtakojančių reklamos sukeltą troškimą ir veiksmą, tyrimasBakanauskas, Arvydas Petras; Adamonytė, SigitaStraipsnis kitose duomenų bazėse / Article in other databases (S4)
212006Consumer attitude towards economic functions of advertising in LithuaniaSangwan, Sunanda; Žukauskas, PranasStraipsnis kitose duomenų bazėse / Article in other databases (S4)
222006Translation of advertisements (english to lithuanian) : localization or globalizationVaičenonienė, JurgitaStraipsnis kituose recenzuojamuose leidiniuose / Article in other peer-reviewed editions (S5)
232008Veiksnių, formuojančių prekybos įmonių įvaizdį, sąveikaMarkevičius, Pranas; Lukauskas, AntanasStraipsnis kitose duomenų bazėse / Article in other databases (S4)
242013Religious rhetoric in advertising : analysis of images, symbokls, conceptsAdvilonienė, ŽivilėTezės kituose recenzuojamuose leidiniuose / Theses in other peer-reviewed publications (T1e)
252013Produktų demonstravimo vaidybiniuose filmuose ypatumai (teorinis aspektas)Pilelienė, Lina; Jurgilaitė, SigitaStraipsnis kituose recenzuojamuose leidiniuose / Article in other peer-reviewed editions (S5)
262015Spausdintos reklamos efektyvumo vertinimo metodika : mokslo studija [elektroninis išteklius]Pilelienė, Lina; Grigaliūnaitė, Viktorija; Bakanauskas, Arvydas PetrasMokslo studija / Study (K1b)
272008Paslėptos produkto reklamos poveikio tyrimasMankutė, VaidaStraipsnis recenzuojamoje Lietuvos konferencijos medžiagoje / Article in peer-reviewed Lithuanian conference proceedings (P1f)
282012Integruotosios marketingo komunikacijos : mokomoji knygaBakanauskas, Arvydas PetrasMokomoji knyga / Educational book (K2b)
292015Determination of the impact of spokesperson on advertising effectivenessGrigaliūnaitė, Viktorija; Pilelienė, LinaStraipsnis kitose duomenų bazėse / Article in other databases (S4)
302016Effect of visual advertising complexity on consumers’ attentionPilelienė, Lina; Grigaliūnaitė, ViktorijaStraipsnis kitose duomenų bazėse / Article in other databases (S4)
312016Balso už kadro amžiaus ir vizualinio patrauklumo poveikio reikšmė transliacinės reklamos įgarsinimo kontekstePotašinskaitė, Monika; Bakanauskas, Arvydas PetrasStraipsnis recenzuojamoje Lietuvos konferencijos medžiagoje / Article in peer-reviewed Lithuanian conference proceedings (P1f)
322010Radijo reklamoje naudojamos muzikos poveikis vartotojamsKornejevienė, RūtaStraipsnis recenzuojamoje Lietuvos konferencijos medžiagoje / Article in peer-reviewed Lithuanian conference proceedings (P1f)
332011Vitrinų ekspozicijos samprata ir nauda organizacijoms : teorinis aspektasLukošiūtė, Vaida; Pilelienė, LinaStraipsnis kitose duomenų bazėse / Article in other databases (S4)
342014Balso už kadro savybių poveikis transliacinėje reklamojePotašinskaitė, MonikaStraipsnis recenzuojamoje Lietuvos konferencijos medžiagoje / Article in peer-reviewed Lithuanian conference proceedings (P1f)
352016Iš lūpų į lūpas reklamos vaizdo tinklaraščiuose įtaka vartotojų elgsenaiValiulytė, InetaStraipsnis recenzuojamoje Lietuvos konferencijos medžiagoje / Article in peer-reviewed Lithuanian conference proceedings (P1f)
362018Turgūs Lietuvos miestuose ir miesteliuose tarpukariuLazauskienė, AistėStraipsnis mokslo, meno, kultūros, profesiniuose leidiniuose / Article in science, art, culture, professional publications (S7)
372005"Aušra" ir "Varpas": draudžiamosios spaudos reklamaVaitiekūnas, DainiusStraipsnis kituose recenzuojamuose leidiniuose / Article in other peer-reviewed editions (S5)
382016Effectiveness of visual metaphor in milk advertisingPilelienė, Lina; Grigaliūnaitė, ViktorijaStraipsnis konferencijos medžiagoje Clarivate Analytics Web of Science ar/ir Scopus / Article in Clarivate Analytics Web of Science or Scopus DB conference proceedings (P1a)
392014Tautinės savimonės ugdymas pasitelkiant reklamą : teorinis aspektasPilelienė, Lina; Grigaliūnaitė, ViktorijaStraipsnis Clarivate Analytics Web of Science ar/ir Scopus / Article in Clarivate Analytics Web of Science or / and Scopus (S1)
402011Įmonių socialinės atsakomybės propagavimas reklamoje, stiprinant prekės ženklo vertę pirkėjuiArlauskienė, Renata; Vanagienė, VitalijaStraipsnis kitose duomenų bazėse / Article in other databases (S4)
412019Reklama kaip kultūros atspindys užsienio kalbos mokymeSabaliauskienė, Rima; Gelūnaitė-Malinauskienė, Gintarė; Andriuškevičienė, JūratėStraipsnis kitose duomenų bazėse / Article in other databases (S4)
422012Lietuviškų vaidybinių filmų tinkamumo produktų demonstravimui vertinimasJurgilaitė, SigitaStraipsnis recenzuojamoje Lietuvos tarptautinės konferencijos medžiagoje / Article in peer-reviewed Lithuanian international conference proceedings (P1e)
432017Reklamos semiotikos integravimas lietuvių kalbos mokymo proceseVaitiekūnas, DainiusTezės kituose recenzuojamuose leidiniuose / Theses in other peer-reviewed publications (T1e)
442018Customer engagement through using anime stylized advertisementKlebanskaja, Nina; Andriukhanova, OlenaStraipsnis kitose duomenų bazėse / Article in other databases (S4)
452010Strategic use of imprecision : a study of numbers in advertisementsRuzaitė, JūratėStraipsnis kitose duomenų bazėse / Article in other databases (S4)
462006The language of advertising : analysis of English and Lithuanian advertising textsVaičenonienė, JurgitaStraipsnis kitose duomenų bazėse / Article in other databases (S4)
4718-Jun-2020Vartotojų požiūrio į seksualumą reklamoje analizėKyguolienė, Asta; Sadzevičiūtė, AistėBakalauro darbas / Bachelor thesis
4822-Jun-2020Socialinė reklama ir jos poveikis visuomenei. Socialinės kampanijos „Palaikyk“ atvejisBakanauskas, Arvydas; Starevičius, AlgirdasBakalauro darbas / Bachelor thesis
4922-Jun-2020UAB "Puella" akademija populiarinimo ir reklamos būdų analizėPreišegalavičienė, Lina; Blažauskaitė, ErikaBakalauro darbas / Bachelor thesis
5022-Jun-2020Nuotraukų naudojimas reklamose. Socialinių tinklų atvejisPetrauskaitė, Loreta; Ražukaitė, VioletaBakalauro darbas / Bachelor thesis