Search: 2019 m. (EVF mag.)


Add/Remove Filters (1 filters currently applied)
Results 1-50 of 100 (Search time: 0.093 seconds).
:
Relevance

 

Item hits:
DateTitleAuthor(s)Type
122-Jun-2020Naujo viešojo maitinimo įstaigos prekės ženklo įvedimo į rinką komunikacijos, siekiant klientų lojalumo, projektasStanius, Mindaugasbachelor thesis
224-May-2017Komunikacijos poveikis prekės ženklo matomumui: „Chocolate Naive“ atvejo tyrimasGrigaravičiūtė, Simonamaster thesis
322-Jun-2020Prekės ženklo „Žalgiris“ reklama ir komunikacijaKrušnauskaitė, Monikabachelor thesis
422-Jun-2020Prekės ženklo „Audimas“ komunikacija socialinėse medijoseBaibokaitė, Irmabachelor thesis
522-Jun-2020Prekės ženklo „Newmood“ komunikacijos socialiniuose tinkluose analizėMotuzaitė, Enrikabachelor thesis
622-May-2017Dalijimosi ekonomikos prekės ženklo „Uber“ vertės kūrimas vartotojamsŠerpytis, Mindaugasmaster thesis
724-May-2017Prekių ženklų derinimo poveikis vartotojų požiūriuiPaliulionytė, Gretamaster thesis
822-May-2017Prekės ženklo vystymas: „Kakė Makė“ atvejisAndriuškevičiūtė, Rūtamaster thesis
922-May-2017Greito vartojimo prekių ženklų įvaizdžio stiprinimas pojūčių marketingo priemonėmisVerpetinskaitė, Marijamaster thesis
1022-Jun-2020Prekės ženklų demonstravimo lietuviškuose kino filmuose poveikio vartotojų elgsenai vertinimasRemenčiūtė, Evelinabachelor thesis
112016Produktų demonstravimo sporto rungtynių metu ir vaizdo žaidimuose veiksmingumo vertinimasPilelienė, Lina; Abromavičius, Edgarasresearch article
1223-May-2018Prekės ženklo vertės kūrimas vartotojams. „Barbora“ atvejo analizėAlbrektas, Viktorasmaster thesis
1312-Jan-2018Prekės ženklo „SG klinika“ vystymasRagauskienė, Jurgitamaster thesis
1423-May-2018Korporatyvinio prekės ženklo kaitos modelio formavimas UAB „Circle K Lietuva“ pavyzdžiuMitalauskaitė, Raimondamaster thesis
1522-May-2018Palankaus vartotojo požiūrio į prekės ženklą formavimas taikant istorijų pasakojimą vaizdo reklamoseGaličinaitė, Rasamaster thesis
1622-May-2018Prekės ženklo vertės didinimas reklama ,,Saldi sala“ organizacijos pavyzdžiuDaukšytė, Eglėmaster thesis
1724-May-2017Kvapų poveikis vartotojų palankumo prekės ženklui formavimeŠmitaitė, Ivetamaster thesis
1823-May-2018Brand developing strategy for a new company (example of "Cosmoway " laboratories ("Green feel"))Hossain, Muhammad Afzalmaster thesis
1912-Jan-2018Korporatyvinio prekės ženklo vystymas: AB „East West Agro“ atvejisMėdžiūtė, Lauramaster thesis
2024-May-2017Antropomorfinio prekės ženklo personažo įtaka vaikų maisto produktų pasirinkimuiŽygelytė, Eglėmaster thesis
212002Prekės ženklo konkurentiškumo tyrimas Lietuvos alaus pramonėjeŽukauskas, Pranas; Kuprytė, Lauraresearch article
222-Jun-2017Ar lygiagretus importuotojas gali keisti prekės ženklą?Sokolovaitė, Brigitamaster thesis
2322-Jun-2020Prekės ženklų išorinės komunikacijos įgyvendinimas. „KOUKLA“ prekės ženklo komunikacijos atvejisGleiznytė, Laurabachelor thesis
242011Interaction between the young fashion buyers and the brand-ambassadorsBičiūnaitė, Vilijaresearch article
2517-Jun-2020Prekės ženklo įvaizdžio kūrimas socialiniuose tinkluose: „Raudonų plytų alaus dirbtuvių" atvejis.Gavrilčikas, Gytisbachelor thesis
2624-Mar-2017Mineralinio vandens “Birutė” prekės ženklo stiprinimasJasunskytė, Linamaster thesis
2725-May-2015Prekės ženklo vaidmuo auditorijos formavimui: Klaipėdos pilies džiazo festivalio atvejisRumbutytė, Eglėmaster thesis
2821-Jan-2016Produkto prekės ženklo keitimo modelis: „Medinių atvirukų“ prekės ženklo atvejisRombergė, Giedrėmaster thesis
292013Sporto organizacijos ženklodaros strategijos formavimo ypatumaiKromalcas, Saulius; Valantinė, IrenaStraipsnis / Article
302009[Recenzija]Koma, Kyokoreview article
3122-May-2019Effects of unethical behavior on brand image (a case of Volkswagen incorporation)Duniya, Faithmaster thesis
322007Prekės ženklo konkurentiškumo tyrimas Lietuvos alaus pramonėjeKuprytė, Laura; Žukauskas, Pranasjournal article
332007Apibendrinančio prekės ženklo apibrėžimo paieškosVanagienė, Vitalija; Ramanauskienė, Jadvygaresearch article
342019The interplay of religious symbols and cultural values theory in advertisingŽitkienė, Rima; Kriaučiūnaitė-Lazauskienė, GintarėStraipsnis / Article
352007Vartotojų lojalumo prekės ženklui įvertinimasVanagienė, Vitalija; Ramanauskienė, Jadvygaresearch article
362008Prekės ženklo svarba ir jo vertės kūrimo galimybėsVanagienė, Vitalija; Ramanauskienė, Jadvygaresearch article
372020Vaikų maisto prekės ženklo „SEMPER“ žinomumo vertinimas Pabaltijos šalių rinkojeVaičiuvienė, Aina; Tamulienė, Vilmaresearch article
382018Brand identity and brand image: personal branding in the music industryGouitcheche, Emmanuelresearch article
399-Jan-2020Korporatyvinio prekės ženklo keitimo komunikacija: UAB „Ignitis“ atvejisMockevičiūtė, Gerdamaster thesis
4013-Jan-2017Prekės ženklo žinomumo didinimas virtualioje erdvėjeLoskot, Marinamaster thesis
4125-May-2015Prekės ženklo vystymas socialiniuose tinkluose: iššūkiai naujojoje marketingo erojePavilonytė, Indrėmaster thesis
4230-Nov-2018Socialinių tinklų įtaka didinant mineralinio vandens „Vytautas“ prekės ženklo žinomumąŽaliauskaitė, Violetamaster thesis
4330-Nov-2018Prekės ženklo vystymas: „Fėjų slėnis“ atvejisDarginavičienė, Laimamaster thesis
445-Jun-2019Ar nuosavybės teisė į prekės ženklą savaime lemia ir pirmumo teisę tapataus ar panašaus domenu atžvilgiu?Kupčiūnaitė, Eimantėmaster thesis
4523-May-2016Prekės ženklo asmanybės įtaka vartotojų lojalumui: “RASA” ir “ARAS” atvejaisJankauskaitė, Editamaster thesis
4612-Jun-2019Tourism based city branding. The case of Buchach, UkraineTymoshiv, Ihormaster thesis
4722-May-2019Branding in business-to-business sector in context of Ukrainian agricultural and wood processing marketsHusiev, Maksymmaster thesis
482016Prekės ženklo demonstravimas sporto vaizdo žaidimuose: tendencijos ir perspektyvosPilelienė, Lina; Abromavičius, Edgarasresearch article
4931-May-2011UAB „Birštono Mineraliniai Vandenys“ ir Ko prekės ženklo „Vytautas“ įvaizdžio stiprinimas pojūčių rinkdoaros konteksteKuršvietis, Dainiusmaster thesis
502008Brand'as ir vartotojas : prekės ženklo "portreto" struktūraIždonaitė, Inga; Vveinhardt, Jolitaresearch article