Search: 2018 m. (EVF mag.)


Add/Remove Filters (1 filters currently applied)
Results 1-38 of 38 (Search time: 0.071 seconds).
:
Relevance

 

  • previous
  • 1
  • next
Item hits:
DateTitleAuthor(s)Type
124-May-2017Komunikacijos poveikis prekės ženklo matomumui: „Chocolate Naive“ atvejo tyrimasVytauto Didžiojo universitetas. Menų fakultetas. Menotyros katedra; Pukelytė, Ina; Grigaravičiūtė, SimonaMagistro darbas / Master thesis
22-Jun-2017Ar lygiagretus importuotojas gali keisti prekės ženklą?Vytauto Didžiojo universitetas. Teisės fakultetas; Grigienė, Jurgita; Sokolovaitė, BrigitaMagistro darbas / Master thesis
322-May-2019Effects of unethical behavior on brand image (a case of Volkswagen incorporation)Klebanskaja, Nina; Duniya, FaithMagistro darbas / Master thesis
422-May-2017Dalijimosi ekonomikos prekės ženklo „Uber“ vertės kūrimas vartotojamsVytauto Didžiojo universitetas. Ekonomikos ir vadybos fakultetas. Marketingo katedra; Šontaitė-Petkevičienė, Miglė; Šerpytis, MindaugasMagistro darbas / Master thesis
524-May-2017Kvapų poveikis vartotojų palankumo prekės ženklui formavimeVytauto Didžiojo universitetas. Ekonomikos ir vadybos fakultetas. Marketingo katedra; Pažėraitė, Aušra; Šmitaitė, IvetaMagistro darbas / Master thesis
622-May-2017Prekės ženklo vystymas: „Kakė Makė“ atvejisVytauto Didžiojo universitetas. Ekonomikos ir vadybos fakultetas. Marketingo katedra; Klebanskaja, Nina; Andriuškevičiūtė, RūtaMagistro darbas / Master thesis
722-May-2017Greito vartojimo prekių ženklų įvaizdžio stiprinimas pojūčių marketingo priemonėmisVytauto Didžiojo universitetas. Ekonomikos ir vadybos fakultetas. Marketingo katedra; Pažėraitė, Aušra; Verpetinskaitė, MarijaMagistro darbas / Master thesis
824-May-2017Antropomorfinio prekės ženklo personažo įtaka vaikų maisto produktų pasirinkimuiVytauto Didžiojo universitetas. Ekonomikos ir vadybos fakultetas. Vadybos katedra; Pažėraitė, Aušra; Žygelytė, EglėMagistro darbas / Master thesis
924-May-2017Prekių ženklų derinimo poveikis vartotojų požiūriuiVytauto Didžiojo universitetas. Ekonomikos ir vadybos fakultetas. Marketingo katedra; Pažėraitė, Aušra; Paliulionytė, GretaMagistro darbas / Master thesis
1023-May-2018Brand developing strategy for a new company (example of "Cosmoway " laboratories ("Green feel"))Vytauto Didžiojo universitetas. Ekonomikos ir vadybos fakultetas. Marketingo katedra; Klebanskaja, Nina; Hossain, Muhammad AfzalMagistro darbas / Master thesis
1122-May-2018Prekės ženklo vertės didinimas reklama ,,Saldi sala“ organizacijos pavyzdžiuVytauto Didžiojo universitetas. Ekonomikos ir vadybos fakultetas. Marketingo katedra; Pažėraitė, Aušra; Daukšytė, EglėMagistro darbas / Master thesis
1222-May-2018Palankaus vartotojo požiūrio į prekės ženklą formavimas taikant istorijų pasakojimą vaizdo reklamoseVytauto Didžiojo universitetas. Ekonomikos ir vadybos fakultetas. Marketingo katedra; Bičiūnaitė - Svobonienė, Vilija; Galičinaitė, RasaMagistro darbas / Master thesis
1312-Jan-2018Korporatyvinio prekės ženklo vystymas: AB „East West Agro“ atvejisVytauto Didžiojo universitetas. Ekonomikos ir vadybos fakultetas. Marketingo katedra; Klebanskaja, Nina; Mėdžiūtė, LauraMagistro darbas / Master thesis
1423-May-2018Korporatyvinio prekės ženklo kaitos modelio formavimas UAB „Circle K Lietuva“ pavyzdžiuVytauto Didžiojo universitetas. Ekonomikos ir vadybos fakultetas. Marketingo katedra; Klebanskaja, Nina; Mitalauskaitė, RaimondaMagistro darbas / Master thesis
1523-May-2018Prekės ženklo vertės kūrimas vartotojams. „Barbora“ atvejo analizėVytauto Didžiojo universitetas. Ekonomikos ir vadybos fakultetas. Marketingo katedra; Šontaitė-Petkevičienė, Miglė; Albrektas, ViktorasMagistro darbas / Master thesis
1612-Jan-2018Prekės ženklo „SG klinika“ vystymasVytauto Didžiojo universitetas. Ekonomikos ir vadybos fakultetas. Marketingo katedra; Klebanskaja, Nina; Ragauskienė, JurgitaMagistro darbas / Master thesis
1720-May-2019Prekių ženklų žinomumo didinimas. Lietuviškų ekologiškų prekių ženklų atvejaiPažėraitė, Aušra; Stonkutė, GabrielėMagistro darbas / Master thesis
1822-May-2019Branding in business-to-business sector in context of Ukrainian agricultural and wood processing marketsKlebanskaja, Nina; Husiev, MaksymMagistro darbas / Master thesis
192016Produktų demonstravimo sporto rungtynių metu ir vaizdo žaidimuose veiksmingumo vertinimasPilelienė, Lina; Abromavičius, EdgarasStraipsnis kitose duomenų bazėse / Article in other databases (S4)
202015Prekės vardo transformacijos į prekės ženklą socialiniuose tinkluose teoriniai aspektaiBakanauskas, PauliusStraipsnis recenzuojamoje Lietuvos konferencijos medžiagoje / Article in peer-reviewed Lithuanian conference proceedings (P1f)
212013Prekės ženklo vertės teorinės sampratosBičiūnaitė-Svobienė, VilijaStraipsnis recenzuojamoje Lietuvos konferencijos medžiagoje / Article in peer-reviewed Lithuanian conference proceedings (P1f)
222007Prekės ženklo konkurentiškumo tyrimas Lietuvos alaus pramonėjeKuprytė, Laura; Žukauskas, PranasStraipsnis mokslo-populiarinimo leidinyje / Article in popular science editions (S6)
232008Brand'as ir vartotojas : prekės ženklo "portreto" struktūraIždonaitė, Inga; Vveinhardt, JolitaStraipsnis kitose duomenų bazėse / Article in other databases (S4)
242009[Recenzija]Koma, KyokoRecenzija kituose recenzuojamuose leidiniuose / Review in other peer-reviewed publications (C5)
252002Prekės ženklo konkurentiškumo tyrimas Lietuvos alaus pramonėje / Pranas Žukauskas, Laura KuprytėŽukauskas, Pranas; Kuprytė, LauraStraipsnis kituose recenzuojamuose leidiniuose / Article in other peer-reviewed editions (S5)
262011Interaction between the young fashion buyers and the brand-ambassadorsBičiūnaitė, VilijaStraipsnis recenzuojamoje Lietuvos konferencijos medžiagoje / Article in peer-reviewed Lithuanian conference proceedings (P1f)
272007Apibendrinančio prekės ženklo apibrėžimo paieškosVanagienė, Vitalija; Ramanauskienė, JadvygaStraipsnis kitose duomenų bazėse / Article in other databases (S4)
282007Vartotojų lojalumo prekės ženklui įvertinimasVanagienė, Vitalija; Ramanauskienė, JadvygaStraipsnis kitose duomenų bazėse / Article in other databases (S4)
292008Prekės ženklo svarba ir jo vertės kūrimo galimybėsVanagienė, Vitalija; Ramanauskienė, JadvygaStraipsnis kitose duomenų bazėse / Article in other databases (S4)
3030-Nov-2018Prekės ženklo vystymas: „Fėjų slėnis“ atvejisVytauto Didžiojo universitetas. Ekonomikos ir vadybos fakultetas. Marketingo katedra; Klebanskaja, Nina; Darginavičienė, LaimaMagistro darbas / Master thesis
3130-Nov-2018Socialinių tinklų įtaka didinant mineralinio vandens „Vytautas“ prekės ženklo žinomumąVytauto Didžiojo universitetas. Ekonomikos ir vadybos fakultetas. Marketingo katedra; Pažėraitė, Aušra; Žaliauskaitė, VioletaMagistro darbas / Master thesis
325-Jun-2019Ar nuosavybės teisė į prekės ženklą savaime lemia ir pirmumo teisę tapataus ar panašaus domenu atžvilgiu?Belickienė, Kristina; Kupčiūnaitė, EimantėMagistro darbas / Master thesis
3312-Jun-2019Tourism based city branding. The case of Buchach, UkraineKlebanskaja, Nina; Tymoshiv, IhorMagistro darbas / Master thesis
345-Apr-2019Prekės ženklo „Kiwa Inspecta“ UAB žinomumo didinimasVytauto Didžiojo universitetas. Ekonomikos ir vadybos fakultetas. Marketingo katedra; Klebanskaja, Nina; Jermalavičiūtė, RitaMagistro darbas / Master thesis
355-Apr-2019Prekės ženklo atnaujinimas: „Lelija“ atvejisVytauto Didžiojo universitetas. Ekonomikos ir vadybos fakultetas. Marketingo katedra; Kyguolienė, Asta; Seniūnaitė, JustėMagistro darbas / Master thesis
362013Sporto organizacijos ženklodaros strategijos formavimo ypatumaiKromalcas, Saulius; Valantinė, IrenaStraipsnis / Article
372019The interplay of religious symbols and cultural values theory in advertisingŽitkienė, Rima; Kriaučiūnaitė-Lazauskienė, GintarėStraipsnis / Article
382016Prekės ženklo demonstravimas sporto vaizdo žaidimuose: tendencijos ir perspektyvosPilelienė, Lina; Abromavičius, EdgarasStraipsnis kitose duomenų bazėse / Article in other databases (S4)

 

  • previous
  • 1
  • next