Search: Menų fakultetas / Faculty of Arts (MF)


Add/Remove Filters (1 filters currently applied)
Results 1-50 of 58 (Search time: 0.354 seconds).
:
Relevance

 

Item hits:
DateTitleAuthor(s)Type
124-May-2017Komunikacijos poveikis prekės ženklo matomumui: „Chocolate Naive“ atvejo tyrimasVytauto Didžiojo universitetas. Menų fakultetas. Menotyros katedra; Pukelytė, Ina; Grigaravičiūtė, SimonaMagistro darbas / Master thesis
22-Jun-2017Ar lygiagretus importuotojas gali keisti prekės ženklą?Vytauto Didžiojo universitetas. Teisės fakultetas; Grigienė, Jurgita; Sokolovaitė, BrigitaMagistro darbas / Master thesis
322-May-2019Effects of unethical behavior on brand image (a case of Volkswagen incorporation)Klebanskaja, Nina; Duniya, FaithMagistro darbas / Master thesis
422-May-2017Dalijimosi ekonomikos prekės ženklo „Uber“ vertės kūrimas vartotojamsVytauto Didžiojo universitetas. Ekonomikos ir vadybos fakultetas. Marketingo katedra; Šontaitė-Petkevičienė, Miglė; Šerpytis, MindaugasMagistro darbas / Master thesis
524-May-2017Kvapų poveikis vartotojų palankumo prekės ženklui formavimeVytauto Didžiojo universitetas. Ekonomikos ir vadybos fakultetas. Marketingo katedra; Pažėraitė, Aušra; Šmitaitė, IvetaMagistro darbas / Master thesis
622-May-2017Prekės ženklo vystymas: „Kakė Makė“ atvejisVytauto Didžiojo universitetas. Ekonomikos ir vadybos fakultetas. Marketingo katedra; Klebanskaja, Nina; Andriuškevičiūtė, RūtaMagistro darbas / Master thesis
722-May-2017Greito vartojimo prekių ženklų įvaizdžio stiprinimas pojūčių marketingo priemonėmisVytauto Didžiojo universitetas. Ekonomikos ir vadybos fakultetas. Marketingo katedra; Pažėraitė, Aušra; Verpetinskaitė, MarijaMagistro darbas / Master thesis
824-May-2017Antropomorfinio prekės ženklo personažo įtaka vaikų maisto produktų pasirinkimuiVytauto Didžiojo universitetas. Ekonomikos ir vadybos fakultetas. Vadybos katedra; Pažėraitė, Aušra; Žygelytė, EglėMagistro darbas / Master thesis
924-May-2017Prekių ženklų derinimo poveikis vartotojų požiūriuiVytauto Didžiojo universitetas. Ekonomikos ir vadybos fakultetas. Marketingo katedra; Pažėraitė, Aušra; Paliulionytė, GretaMagistro darbas / Master thesis
1023-May-2018Brand developing strategy for a new company (example of "Cosmoway " laboratories ("Green feel"))Vytauto Didžiojo universitetas. Ekonomikos ir vadybos fakultetas. Marketingo katedra; Klebanskaja, Nina; Hossain, Muhammad AfzalMagistro darbas / Master thesis
1122-May-2018Prekės ženklo vertės didinimas reklama ,,Saldi sala“ organizacijos pavyzdžiuVytauto Didžiojo universitetas. Ekonomikos ir vadybos fakultetas. Marketingo katedra; Pažėraitė, Aušra; Daukšytė, EglėMagistro darbas / Master thesis
1222-May-2018Palankaus vartotojo požiūrio į prekės ženklą formavimas taikant istorijų pasakojimą vaizdo reklamoseVytauto Didžiojo universitetas. Ekonomikos ir vadybos fakultetas. Marketingo katedra; Bičiūnaitė - Svobonienė, Vilija; Galičinaitė, RasaMagistro darbas / Master thesis
1312-Jan-2018Korporatyvinio prekės ženklo vystymas: AB „East West Agro“ atvejisVytauto Didžiojo universitetas. Ekonomikos ir vadybos fakultetas. Marketingo katedra; Klebanskaja, Nina; Mėdžiūtė, LauraMagistro darbas / Master thesis
1423-May-2018Korporatyvinio prekės ženklo kaitos modelio formavimas UAB „Circle K Lietuva“ pavyzdžiuVytauto Didžiojo universitetas. Ekonomikos ir vadybos fakultetas. Marketingo katedra; Klebanskaja, Nina; Mitalauskaitė, RaimondaMagistro darbas / Master thesis
1523-May-2018Prekės ženklo vertės kūrimas vartotojams. „Barbora“ atvejo analizėVytauto Didžiojo universitetas. Ekonomikos ir vadybos fakultetas. Marketingo katedra; Šontaitė-Petkevičienė, Miglė; Albrektas, ViktorasMagistro darbas / Master thesis
1612-Jan-2018Prekės ženklo „SG klinika“ vystymasVytauto Didžiojo universitetas. Ekonomikos ir vadybos fakultetas. Marketingo katedra; Klebanskaja, Nina; Ragauskienė, JurgitaMagistro darbas / Master thesis
1720-May-2019Prekių ženklų žinomumo didinimas. Lietuviškų ekologiškų prekių ženklų atvejaiPažėraitė, Aušra; Stonkutė, GabrielėMagistro darbas / Master thesis
1822-May-2019Branding in business-to-business sector in context of Ukrainian agricultural and wood processing marketsKlebanskaja, Nina; Husiev, MaksymMagistro darbas / Master thesis
1930-Nov-2018Prekės ženklo vystymas: „Fėjų slėnis“ atvejisVytauto Didžiojo universitetas. Ekonomikos ir vadybos fakultetas. Marketingo katedra; Klebanskaja, Nina; Darginavičienė, LaimaMagistro darbas / Master thesis
2030-Nov-2018Socialinių tinklų įtaka didinant mineralinio vandens „Vytautas“ prekės ženklo žinomumąVytauto Didžiojo universitetas. Ekonomikos ir vadybos fakultetas. Marketingo katedra; Pažėraitė, Aušra; Žaliauskaitė, VioletaMagistro darbas / Master thesis
215-Jun-2019Ar nuosavybės teisė į prekės ženklą savaime lemia ir pirmumo teisę tapataus ar panašaus domenu atžvilgiu?Belickienė, Kristina; Kupčiūnaitė, EimantėMagistro darbas / Master thesis
2212-Jun-2019Tourism based city branding. The case of Buchach, UkraineKlebanskaja, Nina; Tymoshiv, IhorMagistro darbas / Master thesis
235-Apr-2019Prekės ženklo „Kiwa Inspecta“ UAB žinomumo didinimasVytauto Didžiojo universitetas. Ekonomikos ir vadybos fakultetas. Marketingo katedra; Klebanskaja, Nina; Jermalavičiūtė, RitaMagistro darbas / Master thesis
245-Apr-2019Prekės ženklo atnaujinimas: „Lelija“ atvejisVytauto Didžiojo universitetas. Ekonomikos ir vadybos fakultetas. Marketingo katedra; Kyguolienė, Asta; Seniūnaitė, JustėMagistro darbas / Master thesis
252013Sporto organizacijos ženklodaros strategijos formavimo ypatumaiKromalcas, Saulius; Valantinė, IrenaStraipsnis / Article
262019The interplay of religious symbols and cultural values theory in advertisingŽitkienė, Rima; Kriaučiūnaitė-Lazauskienė, GintarėStraipsnis / Article
272002Prekės ženklo konkurentiškumo tyrimas Lietuvos alaus pramonėjeŽukauskas, Pranas; Kuprytė, LauraStraipsnis kituose recenzuojamuose leidiniuose / Article in other peer-reviewed editions (S5)
282007Prekės ženklo konkurentiškumo tyrimas Lietuvos alaus pramonėjeKuprytė, Laura; Žukauskas, PranasStraipsnis mokslo-populiarinimo leidinyje / Article in popular science editions (S6)
292008Brand'as ir vartotojas : prekės ženklo "portreto" struktūraIždonaitė, Inga; Vveinhardt, JolitaStraipsnis kitose duomenų bazėse / Article in other databases (S4)
309-Jan-2020Korporatyvinio prekės ženklo keitimo komunikacija: UAB „Ignitis“ atvejisKlebanskaja, Nina; Mockevičiūtė, GerdaMagistro darbas / Master thesis
312011Interaction between the young fashion buyers and the brand-ambassadorsBičiūnaitė, VilijaStraipsnis recenzuojamoje Lietuvos konferencijos medžiagoje / Article in peer-reviewed Lithuanian conference proceedings (P1f)
322015Prekės vardo transformacijos į prekės ženklą socialiniuose tinkluose teoriniai aspektaiBakanauskas, PauliusStraipsnis recenzuojamoje Lietuvos konferencijos medžiagoje / Article in peer-reviewed Lithuanian conference proceedings (P1f)
332013Prekės ženklo vertės teorinės sampratosBičiūnaitė-Svobienė, VilijaStraipsnis recenzuojamoje Lietuvos konferencijos medžiagoje / Article in peer-reviewed Lithuanian conference proceedings (P1f)
342016Produktų demonstravimo sporto rungtynių metu ir vaizdo žaidimuose veiksmingumo vertinimasPilelienė, Lina; Abromavičius, EdgarasStraipsnis kitose duomenų bazėse / Article in other databases (S4)
352008Prekės ženklo svarba ir jo vertės kūrimo galimybėsVanagienė, Vitalija; Ramanauskienė, JadvygaStraipsnis kitose duomenų bazėse / Article in other databases (S4)
362007Apibendrinančio prekės ženklo apibrėžimo paieškosVanagienė, Vitalija; Ramanauskienė, JadvygaStraipsnis kitose duomenų bazėse / Article in other databases (S4)
372007Vartotojų lojalumo prekės ženklui įvertinimasVanagienė, Vitalija; Ramanauskienė, JadvygaStraipsnis kitose duomenų bazėse / Article in other databases (S4)
382018Brand identity and brand image: personal branding in the music industryGouitcheche, EmmanuelStraipsnis recenzuojamoje Lietuvos konferencijos medžiagoje / Article in peer-reviewed Lithuanian conference proceedings (P1f)
392009[Recenzija]Koma, KyokoRecenzija kituose recenzuojamuose leidiniuose / Review in other peer-reviewed publications (C5)
4022-Jun-2020Prekės ženklų išorinės komunikacijos įgyvendinimas. „KOUKLA“ prekės ženklo komunikacijos atvejisBalaišis, Augustinas; Gleiznytė, LauraBakalauro darbas / Bachelor thesis
4122-Jun-2020Tvariosios mados komunikacija: lietuviškų prekės ženklų atvejisJuraitė, Kristina; Anusauskaitė, JustėBakalauro darbas / Bachelor thesis
4217-Jun-2020Antropomorfinių prekės ženklų poveikio vartotojų požiūriui tyrimasŠontaitė-Petkevičienė, Miglė; Padroštis, MantasBakalauro darbas / Bachelor thesis
4317-Jun-2020Prekės ženklo žinomumą per socialinius tinklus didinančių veiksnių analizėGrigaliūnaitė, Viktorija; Lodaitė, UrtėBakalauro darbas / Bachelor thesis
4417-Jun-2020Korporatyvinė komunikacija: istorijos pasakojimas versus istorijos darymasKlebanskaja, Nina; Burneikytė, KamilėBakalauro darbas / Bachelor thesis
4522-Jun-2020Prekės ženklų demonstravimo lietuviškuose kino filmuose poveikio vartotojų elgsenai vertinimasZikienė, Kristina; Remenčiūtė, EvelinaBakalauro darbas / Bachelor thesis
4622-Jun-2020Naujo viešojo maitinimo įstaigos prekės ženklo įvedimo į rinką komunikacijos, siekiant klientų lojalumo, projektasKisieliauskas, Justinas; Stanius, MindaugasBakalauro darbas / Bachelor thesis
4722-Jun-2020Prekės ženklo „Audimas“ komunikacija socialinėse medijosePabedinskas, Tomas; Baibokaitė, IrmaBakalauro darbas / Bachelor thesis
4822-Jun-2020Prekės ženklo „Žalgiris“ reklama ir komunikacijaPreišegelavičienė, Lina; Krušnauskaitė, MonikaBakalauro darbas / Bachelor thesis
4917-Jun-2020Prekės ženklo įvaizdžio kūrimas socialiniuose tinkluose: „Raudonų plytų alaus dirbtuvių" atvejis.Bocullo, Donata; Gavrilčikas, GytisBakalauro darbas / Bachelor thesis
5016-Jun-2020Internetinės prekės ženklų bendruomenės: vartotojų įsitraukimą skatinančių veiksnių nustatymasZikienė, Kristina; Bingelytė, IevaBakalauro darbas / Bachelor thesis