Search: Organizacijų vadyba: sisteminiai tyrimai / Management of Organizations: Systematic Research


Add/Remove Filters (1 filters currently applied)
Results 1-50 of 160 (Search time: 0.171 seconds).
:
Relevance

 

Item hits:
DateTitleAuthor(s)Type
122-May-2019Reklaminės žinutės šaltinio parinkimas Lietuvos azartinių lošimų namų reklamaiPilelienė, Lina; Kaminskaitė, ViltėMagistro darbas / Master thesis
222-May-2018Socialinėmis reklamomis sukeliamų emocijų sprendimaiVytauto Didžiojo universitetas. Ekonomikos ir vadybos fakultetas. Vadybos katedra; Pilelienė, Lina; Burneikytė, GabijaMagistro darbas / Master thesis
322-May-2019Facebook ir Google reklamos kūrimo sprendimai derinant Big data ir asmens privatumo veiksniusPilelienė, Lina; Ibianskaitė, ErnestaMagistro darbas / Master thesis
422-May-2019Masinio prestižo prekių vartojimo skatinimas skirtinguose prestižo siekiančių vartotojų rinkos segmentuosePilelienė, Lina; Gudauskaitė, AuksėMagistro darbas / Master thesis
524-May-2017Produkto pakuotės patrauklumo didinimas: Lietuvos maisto produktų atvejisVytauto Didžiojo universitetas. Ekonomikos ir vadybos fakultetas. Marketingo katedra; Pilelienė, Lina; Vileikytė, VaidaMagistro darbas / Master thesis
624-Nov-2017VšĮ „Kaunas IN“ skatinamo konferencijų turizmo plėtros galimybių Kauno mieste nustatymasVytauto Didžiojo universitetas. Ekonomikos ir vadybos fakultetas. Marketingo katedra; Pilelienė, Lina; Poderytė, IevaMagistro darbas / Master thesis
78-Jun-2017Scarcity as a promotional technique: impact of ‘Limited Edition’ on consumer purchase intentionsVytauto Didžiojo universitetas. Ekonomikos ir vadybos fakultetas. Marketingo katedra; Katalikiškasis Liuveno universitetas. Liuveno Verslo mokykla; Pilelienė, Lina; Semal, Pierre N. W.; Sinkevičiūtė, MonikaMagistro darbas / Master thesis
822-May-2017International launch marketing strategiy for drop-shipping online storesVytauto Didžiojo universitetas. Ekonomikos ir vadybos fakultetas. Marketingo katedra; Pilelienė, Lina; Israfilzade, KhalilMagistro darbas / Master thesis
92014The effect of country-of-origin on beauty products choice in LithuaniaŠontaitė-Petkevičienė, Miglė; Pilelienė, LinaStraipsnis / Article
102014Rural tourist satisfaction index : a case of LithuaniaPilelienė, Lina; Grigaliūnaitė, ViktorijaStraipsnis / Article
112015Determination of customer preferences for benefits provided by sales promotion at shopping centres in LithuaniaPilelienė, Lina; Bakanauskas, Arvydas PetrasStraipsnis / Article
122017Customer satisfaction with mobile operators’ services in Lithuanian rural areasPilelienė, Lina; Grigaliūnaitė, ViktorijaStraipsnis / Article
132014Aptarnaujančio personalo vaidmuo vartotojų pasitenkinimo atžvilgiuPilelienė, Lina; Grigaliūnaitė, ViktorijaStraipsnis / Article
142014Interaction between satisfaction and loyalty of Lithuanian tourists : a moderating effect of natural featuresPilelienė, Lina; Grigaliūnaitė, ViktorijaStraipsnis / Article
152014Interaction between satisfaction and loyalty of Lithuanian rural tourists: a moderating effect of perceived valuePilelienė, Lina; Grigaliūnaitė, ViktorijaStraipsnis / Article
1622-May-2019Organizacijos įvaizdžio formavimas vizualinės komunikacijos priemonėmis. UAB "Lauksva" atvejisPilelienė, Lina; Laurinaitytė, EvelinaMagistro darbas / Master thesis
1722-May-2019Marketingo komunikacija kaip prekybos tinklų vartotojų lojalumo formavimo priemonė. „Maxima“ ir „Lidl“ atvejaiPilelienė, Lina; Pucėtaitė, DeimantėMagistro darbas / Master thesis
182013Produkto demonstravimo vaizdo žaidimuose ypatumai : teorinis aspektasPilelienė, Lina; Abromavičius, EdgarasStraipsnis / Article
192013GYMS’ service quality evaluation in Kaunas cityGrigaliūnaitė, Viktorija; Pilelienė, LinaStraipsnis kitose duomenų bazėse / Article in other databases (S4)
202012Marketing luxury : neuro insightPilelienė, LinaStraipsnis kitose duomenų bazėse / Article in other databases (S4)
212015Neinvazinių galvos smegenų elektrinio aktyvumo tyrimų metodų ir žvilgsnio sekimo sistemos taikymo galimybės reklamos efektyvumo vertinimuiGrigaliūnaitė, Viktorija; Pilelienė, LinaStraipsnis kitose duomenų bazėse / Article in other databases (S4)
222015Determination of the importance and performance of factors affecting rural tourism homestead choice in LithuaniaGrigaliūnaitė, Viktorija; Pilelienė, LinaStraipsnis konferencijos medžiagoje Clarivate Analytics Web of Science ar/ir Scopus / Article in Clarivate Analytics Web of Science or Scopus DB conference proceedings (P1a)
232013Gairių produktų demonstravimui lietuviškuose vaidybiniuose filmuose nustatymasPilelienė, Lina; Jurgilaitė, SigitaStraipsnis kitose duomenų bazėse / Article in other databases (S4)
242012Determination of tour operators' service quality perception in LithuaniaPilelienė, Lina; Šimkus, AudriusStraipsnis konferencijos medžiagoje kitose duomenų bazėse / Article in conference proceedings in other databases (P1c)
252014Lithuanian tourist satisfaction index modelPilelienė, Lina; Grigaliūnaitė, ViktorijaStraipsnis kitose duomenų bazėse / Article in other databases (S4)
262015Spausdintos reklamos efektyvumo vertinimo metodika : mokslo studija [elektroninis išteklius] / Lina Pilelienė, Viktorija Grigaliūnaitė, Arvydas Petras Bakanauskas; Vytauto Didžiojo universitetasPilelienė, Lina; Grigaliūnaitė, Viktorija; Bakanauskas, Arvydas PetrasMokslo studija / Study (K1b)
272014Aptarnaujančio personalo vaidmuo vartotojų pasitenkinimo atžvilgiuGrigaliūnaitė, Viktorija; Pilelienė, LinaStraipsnis kitose duomenų bazėse / Article in other databases (S4)
282015Determination of customer preferences for benefits provided by sales promotion at shopping centres in LithuaniaPilelienė, Lina; Bakanauskas, Arvydas PetrasStraipsnis kitose duomenų bazėse / Article in other databases (S4)
292014Turning satisfaction into loyalty : the case of Lithuanian touristsPilelienė, Lina; Grigaliūnaitė, ViktorijaStraipsnis kitose duomenų bazėse / Article in other databases (S4)
302012Vartotojų pasitenkinimo Kauno miesto picerijomis nustatymasGrigaliūnaitė, Viktorija; Pilelienė, LinaStraipsnis kitose duomenų bazėse / Article in other databases (S4)
312012Peculiarities of product placement in movies : case of LithuaniaJurgilaitė, Sigita; Pilelienė, LinaTezės kituose recenzuojamuose leidiniuose / Theses in other peer-reviewed publications (T1e)
322016The index of tourist satisfaction with LithuaniaPilelienė, Lina; Grigaliūnaitė, ViktorijaStraipsnis Clarivate Analytics Web of Science ar/ir Scopus / Article in Clarivate Analytics Web of Science or / and Scopus (S1)
332016Research of factors influencing customer switching behaviour in farmers' markets in LithuaniaZikienė, Kristina; Pilelienė, LinaStraipsnis konferencijos medžiagoje Clarivate Analytics Web of Science ar/ir Scopus / Article in Clarivate Analytics Web of Science or Scopus DB conference proceedings (P1a)
342016Produktų demonstravimo sporto rungtynių metu ir vaizdo žaidimuose veiksmingumo vertinimasPilelienė, Lina; Abromavičius, EdgarasStraipsnis kitose duomenų bazėse / Article in other databases (S4)
352012Socialinė rinkodara kaip priemonė fiziniam aktyvumui skatintiPilelienė, LinaStraipsnis kituose recenzuojamuose leidiniuose / Article in other peer-reviewed editions (S5)
362014Vaizdinių reklamos elementų sąsaja su reklamos efektyvumu : teorinės įžvalgosPilelienė, Lina; Grigaliūnaitė, ViktorijaStraipsnis kitose duomenų bazėse / Article in other databases (S4)
372016Reklamos pardavimo vietoje padėtis: neuromarketingo aspektasGrigaliūnaitė, Viktorija; Pilelienė, LinaStraipsnis kitose duomenų bazėse / Article in other databases (S4)
382016The analysis of the influence of internal factors on outdoor advertising effectivenessGrigaliūnaitė, Viktorija; Pilelienė, Lina; Bakanauskas, Arvydas PetrasStraipsnis konferencijos medžiagoje Clarivate Analytics Web of Science ar/ir Scopus / Article in Clarivate Analytics Web of Science or Scopus DB conference proceedings (P1a)
392016Produkto pakuotės spalvos įtaka impulsyviems pirkimamsPilelienė, Lina; Grigaliūnaitė, Viktorija; Stakauskaitė, GretaStraipsnis kitose duomenų bazėse / Article in other databases (S4)
402016Elaboration of the model for the assessment of outdoor advertising effectivenessPilelienė, Lina; Grigaliūnaitė, ViktorijaStraipsnis kituose recenzuojamuose leidiniuose / Article in other peer-reviewed editions (S5)
412014Interaction between satisfaction and loyalty of Lithuanian rural tourists : a moderating effect of perceived valuePilelienė, Lina; Grigaliūnaitė, ViktorijaStraipsnis kitose duomenų bazėse / Article in other databases (S4)
422013Produkto demonstravimo vaizdo žaidimuose ypatumai : teorinis aspektasAbromavičius, Edgaras; Pilelienė, LinaStraipsnis kituose recenzuojamuose leidiniuose / Article in other peer-reviewed editions (S5)
432016Effect of visual advertising complexity on consumers’ attentionPilelienė, Lina; Grigaliūnaitė, ViktorijaStraipsnis kitose duomenų bazėse / Article in other databases (S4)
442015Sporto vaizdo žaidimų taikymas mokymuose ir versleAbromavičius, Edgaras; Pilelienė, LinaStraipsnis kitose duomenų bazėse / Article in other databases (S4)
452016Elaboration of the model for the evaluation of static advertising effectivenessPilelienė, Lina; Grigaliūnaitė, ViktorijaStraipsnis kitose duomenų bazėse / Article in other databases (S4)
462016Making brand visible: advertising elements influencing visual attention to the brandPilelienė, Lina; Grigaliūnaitė, ViktorijaStraipsnis kituose recenzuojamuose leidiniuose / Article in other peer-reviewed editions (S5)
472004Pardavimų skatinimo veiklos planavimas : teoriniai aspektaiBakanauskas, Arvydas Petras; Pilelienė, LinaStraipsnis recenzuojamoje Lietuvos tarptautinės konferencijos medžiagoje / Article in peer-reviewed Lithuanian international conference proceedings (P1e)
482012Sport service quality evaluation at basketball schools in KaunasPilelienė, Lina; Šimkus, AudriusTezės kituose recenzuojamuose leidiniuose / Theses in other peer-reviewed publications (T1e)
492016Determination of factors affecting petrol station brand choice in LithuaniaPilelienė, Lina; Bakanauskas, Arvydas PetrasStraipsnis konferencijos medžiagoje Clarivate Analytics Web of Science ar/ir Scopus / Article in Clarivate Analytics Web of Science or Scopus DB conference proceedings (P1a)
502016Prekės ženklo demonstravimas sporto vaizdo žaidimuose: tendencijos ir perspektyvosPilelienė, Lina; Abromavičius, EdgarasStraipsnis kitose duomenų bazėse / Article in other databases (S4)