Search: 5. Publikacijos ne Universiteto leidiniuose / Publications in non-University press


Add/Remove Filters (1 filters currently applied)
Results 1-50 of 160 (Search time: 0.097 seconds).
:
Relevance

 

Item hits:
DateTitleAuthor(s)Type
122-May-2019Reklaminės žinutės šaltinio parinkimas Lietuvos azartinių lošimų namų reklamaiPilelienė, Lina; Kaminskaitė, ViltėMagistro darbas / Master thesis
222-May-2018Socialinėmis reklamomis sukeliamų emocijų sprendimaiVytauto Didžiojo universitetas. Ekonomikos ir vadybos fakultetas. Vadybos katedra; Pilelienė, Lina; Burneikytė, GabijaMagistro darbas / Master thesis
322-May-2019Facebook ir Google reklamos kūrimo sprendimai derinant Big data ir asmens privatumo veiksniusPilelienė, Lina; Ibianskaitė, ErnestaMagistro darbas / Master thesis
422-May-2019Masinio prestižo prekių vartojimo skatinimas skirtinguose prestižo siekiančių vartotojų rinkos segmentuosePilelienė, Lina; Gudauskaitė, AuksėMagistro darbas / Master thesis
524-May-2017Produkto pakuotės patrauklumo didinimas: Lietuvos maisto produktų atvejisVytauto Didžiojo universitetas. Ekonomikos ir vadybos fakultetas. Marketingo katedra; Pilelienė, Lina; Vileikytė, VaidaMagistro darbas / Master thesis
624-Nov-2017VšĮ „Kaunas IN“ skatinamo konferencijų turizmo plėtros galimybių Kauno mieste nustatymasVytauto Didžiojo universitetas. Ekonomikos ir vadybos fakultetas. Marketingo katedra; Pilelienė, Lina; Poderytė, IevaMagistro darbas / Master thesis
78-Jun-2017Scarcity as a promotional technique: impact of ‘Limited Edition’ on consumer purchase intentionsVytauto Didžiojo universitetas. Ekonomikos ir vadybos fakultetas. Marketingo katedra; Katalikiškasis Liuveno universitetas. Liuveno Verslo mokykla; Pilelienė, Lina; Semal, Pierre N. W.; Sinkevičiūtė, MonikaMagistro darbas / Master thesis
822-May-2017International launch marketing strategiy for drop-shipping online storesVytauto Didžiojo universitetas. Ekonomikos ir vadybos fakultetas. Marketingo katedra; Pilelienė, Lina; Israfilzade, KhalilMagistro darbas / Master thesis
92014The effect of country-of-origin on beauty products choice in LithuaniaŠontaitė-Petkevičienė, Miglė; Pilelienė, LinaStraipsnis / Article
102014Rural tourist satisfaction index : a case of LithuaniaPilelienė, Lina; Grigaliūnaitė, ViktorijaStraipsnis / Article
112015Determination of customer preferences for benefits provided by sales promotion at shopping centres in LithuaniaPilelienė, Lina; Bakanauskas, Arvydas PetrasStraipsnis / Article
122017Customer satisfaction with mobile operators’ services in Lithuanian rural areasPilelienė, Lina; Grigaliūnaitė, ViktorijaStraipsnis / Article
132014Aptarnaujančio personalo vaidmuo vartotojų pasitenkinimo atžvilgiuPilelienė, Lina; Grigaliūnaitė, ViktorijaStraipsnis / Article
142014Interaction between satisfaction and loyalty of Lithuanian tourists : a moderating effect of natural featuresPilelienė, Lina; Grigaliūnaitė, ViktorijaStraipsnis / Article
152014Interaction between satisfaction and loyalty of Lithuanian rural tourists: a moderating effect of perceived valuePilelienė, Lina; Grigaliūnaitė, ViktorijaStraipsnis / Article
1622-May-2019Organizacijos įvaizdžio formavimas vizualinės komunikacijos priemonėmis. UAB "Lauksva" atvejisPilelienė, Lina; Laurinaitytė, EvelinaMagistro darbas / Master thesis
1722-May-2019Marketingo komunikacija kaip prekybos tinklų vartotojų lojalumo formavimo priemonė. „Maxima“ ir „Lidl“ atvejaiPilelienė, Lina; Pucėtaitė, DeimantėMagistro darbas / Master thesis
182013Produkto demonstravimo vaizdo žaidimuose ypatumai : teorinis aspektasPilelienė, Lina; Abromavičius, EdgarasStraipsnis / Article
192009Rankų darbo gaminių rinkodara: vartotojų pirkimo poreikio kalėdiniams atvirukams ir žaisliukams skatinimasAleksandravičius, Alvydas; Navasaitienė, Stasė; Pilelienė, Lina; Vanagienė, VitalijaStraipsnis recenzuojamoje Lietuvos konferencijos medžiagoje / Article in peer-reviewed Lithuanian conference proceedings (P1f)
202018Can machines paint?Israfilzade, Khalil; Pilelienė, LinaStraipsnis konferencijos medžiagoje kitose duomenų bazėse / Article in conference proceedings in other databases (P1c)
212019Research of factors influencing different generations customers’ switching behaviour in farmers’ markets in LithuaniaPilelienė, Lina; Zikienė, KristinaStraipsnis konferencijos medžiagoje kitose duomenų bazėse / Article in conference proceedings in other databases (P1c)
222018Effect of visual cues on static advertisement viewing patternsPilelienė, Lina; Grigaliūnaitė, ViktorijaStraipsnis konferencijos medžiagoje kitose duomenų bazėse / Article in conference proceedings in other databases (P1c)
232019Factors affecting emigrants’ saticfaction with their holiday in homeland LithuaniaGrigaliūnaitė, Viktorija; Pilelienė, LinaStraipsnis recenzuojamoje užsienio tarptautinės konferencijos medžiagoje / Article in peer-reviewed foreign international conference proceedings (P1d)
242019Factors affecting organic product choise in LithuaniaPilelienė, Lina; Tamulienė, VilmaStraipsnis recenzuojamoje užsienio tarptautinės konferencijos medžiagoje / Article in peer-reviewed foreign international conference proceedings (P1d)
252018Assessment of Lithuanian rural homesteads’ websites qualityGrigaliūnaitė, Viktorija; Pilelienė, LinaStraipsnis konferencijos medžiagoje Clarivate Analytics Web of Science ar/ir Scopus / Article in Clarivate Analytics Web of Science or Scopus DB conference proceedings (P1a)
262007Influence of product attributes on customer's choiceLiesionis, Vytautas; Pilelienė, LinaStraipsnis konferencijos medžiagoje kitose duomenų bazėse / Article in conference proceedings in other databases (P1c)
272005Core changes in the usage of sales promotion in the context of knowledge-based economy / Jonas Čepinskis, Arvydas Bakanauskas, Lina PilelienėČepinskis, Jonas; Bakanauskas, Arvydas Petras; Pilelienė, LinaStraipsnis kitose duomenų bazėse / Article in other databases (S4)
282005Perspektyvų teorijos įtaka pardavimų skatinimo priemonių pateikimuiPilelienė, LinaStraipsnis recenzuojamoje Lietuvos konferencijos medžiagoje / Article in peer-reviewed Lithuanian conference proceedings (P1f)
292011Determination of guidelines for social marketing usage at Vytautas Magnus University’s Kaunas Botanical GardenPilelienė, Lina; Žitkauskas, TomasStraipsnis kitose duomenų bazėse / Article in other databases (S4)
302013Gairių produktų demonstravimui lietuviškuose vaidybiniuose filmuose nustatymasPilelienė, Lina; Jurgilaitė, SigitaStraipsnis / Article
312013Determination of customer satisfaction with supermarkets in LithuaniaPilelienė, Lina; Grigaliūnaitė, ViktorijaStraipsnis / Article
322012Vartotojų pasitenkinimo „Čili pica” picerijų paslaugomis nustatymasPilelienė, Lina; Grigaliūnaitė, ViktorijaStraipsnis / Article
332013Produktų demonstravimo lietuviškuose vaidybiniuose filmuose ypatumaiPilelienė, Lina; Jurgilaitė, SigitaStraipsnis / Article
342014Lietuvos turistų pasitenkinimo indekso modelis : teorinės įžvalgosPilelienė, Lina; Grigaliūnaitė, ViktorijaStraipsnis / Article
352014Produktų demonstravimo vaizdo žaidime veiksmingumo vertinimasPilelienė, Lina; Abromavičius, EdgarasStraipsnis / Article
362014Complexity of print advertising : theoretical insightsPilelienė, Lina; Grigaliūnaitė, ViktorijaStraipsnis / Article
372014Vaizdinių reklamos elementų sąsaja su reklamos efektyvumu : teorinės įžvalgosPilelienė, Lina; Grigaliūnaitė, ViktorijaStraipsnis / Article
382008Vartotojų lojalumo reikšmė marketingo orientacijų evoliucijojePilelienė, LinaStraipsnis recenzuojamoje Lietuvos konferencijos medžiagoje / Article in peer-reviewed Lithuanian conference proceedings (P1f)
392008Vartotojų lojalumo formavimas : ryšių marketingo aspektaiPilelienė, LinaStraipsnis kitose duomenų bazėse / Article in other databases (S4)
402011Vitrinų ekspozicijos samprata ir nauda organizacijoms : teorinis aspektasLukošiūtė, Vaida; Pilelienė, LinaStraipsnis kitose duomenų bazėse / Article in other databases (S4)
412010Tour operators‘ service quality evaluation modelŠimkus, Audrius; Pilelienė, LinaTezės kituose recenzuojamuose leidiniuose / Theses in other peer-reviewed publications (T1e)
422013Customer satisfaction with catering services in LithuaniaGrigaliūnaitė, Viktorija; Pilelienė, LinaStraipsnis kitose duomenų bazėse / Article in other databases (S4)
432014Interaction between satisfaction and loyalty of Lithuanian rural tourists : a moderating effect of perceived valuePilelienė, Lina; Grigaliūnaitė, ViktorijaStraipsnis kitose duomenų bazėse / Article in other databases (S4)
442015Sporto vaizdo žaidimų taikymas mokymuose ir versleAbromavičius, Edgaras; Pilelienė, LinaStraipsnis kitose duomenų bazėse / Article in other databases (S4)
452016Reklamos pardavimo vietoje padėtis: neuromarketingo aspektasGrigaliūnaitė, Viktorija; Pilelienė, LinaStraipsnis kitose duomenų bazėse / Article in other databases (S4)
462017Colour temperature in advertising and its impact on consumer purchase intentionsPilelienė, Lina; Grigaliūnaitė, ViktorijaStraipsnis Clarivate Analytics Web of Science ar/ir Scopus / Article in Clarivate Analytics Web of Science or / and Scopus (S1)
472009Modelling of sponsor relationship management system for Lithuanian men’s national basketball teamPilelienė, Lina; Šimkus, AudriusStraipsnis konferencijos medžiagoje Clarivate Analytics Web of Science ar/ir Scopus / Article in Clarivate Analytics Web of Science or Scopus DB conference proceedings (P1a)
482010Skirtingas lojalumo stadijas pasiekusių vartotojų pardavimų skatinimo požymių vertinimasPilelienė, Lina; Bakanauskas, Arvydas PetrasStraipsnis kitose duomenų bazėse / Article in other databases (S4)
492010Tarpasmeninės komunikacijos poveikis renkantis universitetąPilelienė, LinaTezės kituose recenzuojamuose leidiniuose / Theses in other peer-reviewed publications (T1e)
502012SPA paslaugų kokybės sanatorijose vertinimas : Birštono atvejisŠimkus, Audrius; Pilelienė, LinaStraipsnis kitose duomenų bazėse / Article in other databases (S4)