Search: 2018 m. (EVF mag.)


Add/Remove Filters (1 filters currently applied)
Results 1-50 of 57 (Search time: 0.074 seconds).
:
Relevance

 

Item hits:
DateTitleAuthor(s)Type
122-May-2018Rinkos plėtros marketingo strategijos formavimas. ,,JŽ DESTINY‘‘ įmonės atvejisVytauto Didžiojo universitetas. Ekonomikos ir vadybos fakultetas. Marketingo katedra; Pažėraitė, Aušra; Žukovska, JustynaMagistro darbas / Master thesis
224-May-2017Kvapų poveikis vartotojų palankumo prekės ženklui formavimeVytauto Didžiojo universitetas. Ekonomikos ir vadybos fakultetas. Marketingo katedra; Pažėraitė, Aušra; Šmitaitė, IvetaMagistro darbas / Master thesis
324-Nov-2017Asmens prekės ženklo kūrimo strateginiai sprendimai teisinių paslaugų verslo rinkojeVytauto Didžiojo universitetas. Ekonomikos ir vadybos fakultetas. Vadybos katedra; Pažėraitė, Aušra; Žaliauskaitė, MildaMagistro darbas / Master thesis
422-May-2017Greito vartojimo prekių ženklų įvaizdžio stiprinimas pojūčių marketingo priemonėmisVytauto Didžiojo universitetas. Ekonomikos ir vadybos fakultetas. Marketingo katedra; Pažėraitė, Aušra; Verpetinskaitė, MarijaMagistro darbas / Master thesis
524-May-2017Antropomorfinio prekės ženklo personažo įtaka vaikų maisto produktų pasirinkimuiVytauto Didžiojo universitetas. Ekonomikos ir vadybos fakultetas. Vadybos katedra; Pažėraitė, Aušra; Žygelytė, EglėMagistro darbas / Master thesis
624-May-2017Prekių ženklų derinimo poveikis vartotojų požiūriuiVytauto Didžiojo universitetas. Ekonomikos ir vadybos fakultetas. Marketingo katedra; Pažėraitė, Aušra; Paliulionytė, GretaMagistro darbas / Master thesis
712-Jan-2018Development of a positioning strategy for a product to the millennials using the social mediaVytauto Didžiojo universitetas. Ekonomikos ir vadybos fakultetas. Marketingo katedra; Pažėraitė, Aušra; Shetty, SachidanandMagistro darbas / Master thesis
823-May-2018Vertės pasiūlymo formavimas viešojo maitinimo sektoriuje remiantis santykių marketinguVytauto Didžiojo universitetas. Ekonomikos ir vadybos fakultetas. Marketingo katedra; Pažėraitė, Aušra; Vėberis, ViliusMagistro darbas / Master thesis
923-May-2018Vartotojų įtraukimas lojalumo formavime „BZN Start” pavyzdžiuVytauto Didžiojo universitetas. Ekonomikos ir vadybos fakultetas. Marketingo katedra; Pažėraitė, Aušra; Kniukštienė, IevaMagistro darbas / Master thesis
1022-May-2017Santykių marketingo įtaka formuojant lojalių fanų bazęVytauto Didžiojo universitetas. Ekonomikos ir vadybos fakultetas. Marketingo katedra; Pažėraitė, Aušra; Gudliauskaitė, ErikaMagistro darbas / Master thesis
1124-May-2017Reklamos socialiniuose tinkluose poveikio vertinimo modelis pagal vartotojų archetipusVytauto Didžiojo universitetas. Ekonomikos ir vadybos fakultetas. Marketingo katedra; Pažėraitė, Aušra; Kurmytė, VidmantėMagistro darbas / Master thesis
1224-May-2017Asmens prekės ženklas kaip asmens žinomumo didinimo priemonė sportinės siekiamybės konteksteVytauto Didžiojo universitetas. Ekonomikos ir vadybos fakultetas. Marketingo katedra; Pažėraitė, Aušra; Misiūnaitė, EvaMagistro darbas / Master thesis
1322-May-2018Prekės ženklo vertės didinimas reklama ,,Saldi sala“ organizacijos pavyzdžiuVytauto Didžiojo universitetas. Ekonomikos ir vadybos fakultetas. Marketingo katedra; Pažėraitė, Aušra; Daukšytė, EglėMagistro darbas / Master thesis
1422-May-2018Įmonės ,,Artimartas'' marketingo strategijos tobulinimasVytauto Didžiojo universitetas. Ekonomikos ir vadybos fakultetas. Marketingo katedra; Pažėraitė, Aušra; Kazūraitytė, IevaMagistro darbas / Master thesis
1522-May-2018Reklamos sprendimų modelis naujos paslaugos įvedimui į rinkąVytauto Didžiojo universitetas. Ekonomikos ir vadybos fakultetas. Marketingo katedra; Pažėraitė, Aušra; Jakubauskytė, VaidaMagistro darbas / Master thesis
1612-Jan-2018Naujo produkto įvedimas į rinkąVytauto Didžiojo universitetas. Ekonomikos ir vadybos fakultetas. Marketingo katedra; Pažėraitė, Aušra; Kutkaitis, OvidijusMagistro darbas / Master thesis
172017Lietuvos, Lenkijos ir Rusijos žydų istorijaPažėraitė, AušraStraipsnis / Article
1822-May-2019Organizacijos įvaizdžio formavimas reklamos sprendimais krizės laikotarpiu krepšinio klubo „Rytas“ pavyzdžiuPažėraitė, Aušra; Šabūnaitė, GintarėMagistro darbas / Master thesis
1920-May-2019Prekių ženklų žinomumo didinimas. Lietuviškų ekologiškų prekių ženklų atvejaiPažėraitė, Aušra; Stonkutė, GabrielėMagistro darbas / Master thesis
2022-May-2019Konkurencinio pranašumo stiprinimas reklamos sprendimais. AB „SEB“, AB „Swedbank“ ir AB „Luminor“ bankų atvejų pavyzdžiuPažėraitė, Aušra; Marmaitė, ŽivilėMagistro darbas / Master thesis
2122-May-2019Prabangos reklamos sprendimų taikymas žemesnės kategorijos produktams didinant jų suvokiamą vertęPažėraitė, Aušra; Kvedaraitė, SimonaMagistro darbas / Master thesis
2222-May-2019Turinio reklamos sprendimai po prekės ženklo perženklinimo "Kilig" pavyzdžiuPažėraitė, Aušra; Šimkonytė, EglėMagistro darbas / Master thesis
2322-May-2019Reklamos sprendimai vietos prekės ženklo plėtrai siekiant tapti darniu prekės ženkluPažėraitė, Aušra; Stančikaitė, AkvilėMagistro darbas / Master thesis
242016Relationships between electricity generation mix and market pricesPažėraitė, AušraStraipsnis kitose duomenų bazėse / Article in other databases (S4)
252014Konkurencija centralizuotai tiekiamos šilumos sektoriujeKrakauskas, Mindaugas; Pažėraitė, AušraStraipsnis recenzuojamoje Lietuvos tarptautinės konferencijos medžiagoje / Article in peer-reviewed Lithuanian international conference proceedings (P1e)
262016Content marketing decision application for rural tourism development: case study of ʻĮlankos sodybaʼPažėraitė, Aušra; Gedvilaitė, RūtaStraipsnis konferencijos medžiagoje Clarivate Analytics Web of Science ar/ir Scopus / Article in Clarivate Analytics Web of Science or Scopus DB conference proceedings (P1a)
272016Turinio marketingo paveikumo vertinimo galimybės naudojant Google Analytics įrankįGedvilaitė, Rūta; Pažėraitė, AušraStraipsnis kitose duomenų bazėse / Article in other databases (S4)
282015Content marketing elements influence on search advertisement effectiveness: theoretical background and practical insightsPažėraitė, Aušra; Gedvilaitė, RūtaStraipsnis nerecenzuojamoje Lietuvos tarptautinės konferencijos medžiagoje / Article in non-peer-reviewed Lithuanian international conference proceedings (P2b)
292016RES utilisation development in Lithuanian rural placesPažėraitė, Aušra; Gedvilaitė, RūtaStraipsnis konferencijos medžiagoje Clarivate Analytics Web of Science ar/ir Scopus / Article in Clarivate Analytics Web of Science or Scopus DB conference proceedings (P1a)
302016Sustainable development and Lithuanian district heatingPažėraitė, AušraStraipsnis kitose duomenų bazėse / Article in other databases (S4)
312014Spread of clean technologies in Lithuanian electricity sectorMikalauskienė, Asta; Krakauskas, Mindaugas; Pažėraitė, AušraStraipsnis Clarivate Analytics Web of Science ar/ir Scopus / Article in Clarivate Analytics Web of Science or / and Scopus (S1)
322002Kainodaros panaudojimas elektros energijos perdavimo paslaugai / Aušra PažėraitėPažėraitė, AušraStraipsnis kituose recenzuojamuose leidiniuose / Article in other peer-reviewed editions (S5)
332000Atvira elektros energetikos rinka / Mindaugas Krakauskas, Aušra PažėraitėKrakauskas, Mindaugas; Pažėraitė, AušraStraipsnis mokslo-populiarinimo leidinyje / Article in popular science editions (S6)
342017Building a conceptual model of complaint management: theoretical insightsKlovienė, Daiva; Pažėraitė, AušraStraipsnis kitose duomenų bazėse / Article in other databases (S4)
352013Development of new clean technologies implementation methods in the Lithuanian electricity generation sectorKrakauskas, Mindaugas; Pažėraitė, AušraStraipsnis recenzuojamoje Lietuvos tarptautinės konferencijos medžiagoje / Article in peer-reviewed Lithuanian international conference proceedings (P1e)
362016Influence of the content of search advertisement on advertisement effectiveness: expectations of enterprises versus customers' needsPažėraitė, Aušra; Gedvilaitė, RūtaStraipsnis kitose duomenų bazėse / Article in other databases (S4)
372012Centralized heat market liberalization mission (im)possible?Krakauskas, Mindaugas; Pažėraitė, AušraStraipsnis recenzuojamoje užsienio tarptautinės konferencijos medžiagoje / Article in peer-reviewed foreign international conference proceedings (P1d)
382000Atviros ir konkurentinės rinkos galimybės Lietuvos energetikoje / Aušra PažėraitėPažėraitė, AušraStraipsnis nerecenzuojamoje Lietuvos tarptautinės konferencijos medžiagoje / Article in non-peer-reviewed Lithuanian international conference proceedings (P2b)
392003Kainodaros metodikos formavimas elektros energijos perdavimo paslaugai [Rankraštis] : daktaro disertacija : socialiniai mokslai, vadyba ir administravimas (03S) / Aušra Pažėraitė ; Vytauto Didžiojo universitetasPažėraitė, Aušra
402003Formulation of pricing methodology for electricity transmission service : summary of doctoral dissertation : social sciences, management and administration (03 S) = Kainodaros metodikos formavimas elektros energijos perdavimo paslaugai / Aušra Pažėraitė ; Vytautas Magnus UniversityPažėraitė, AušraDaktaro disertacijos santrauka / Summary of doctoral dissertation (D1)
411999Kainodaros problemos energetinio ūkio elektros energetikos ir gamtinių dujų sektoriuose / Aušra PažėraitėPažėraitė, AušraStraipsnis nerecenzuojamoje Lietuvos tarptautinės konferencijos medžiagoje / Article in non-peer-reviewed Lithuanian international conference proceedings (P2b)
422004Pricing methodology for electricity transmission service / Aušra PažėraitėPažėraitė, AušraStraipsnis kitose duomenų bazėse / Article in other databases (S4)
432016Eventual shortcomings of the electricity market model development in the Baltic StatesKrakauskas, Mindaugas; Pažėraitė, AušraStraipsnis kitose duomenų bazėse / Article in other databases (S4)
4430-Nov-2018Banko vartotojų lojalumo didinimo sprendimai: AB ,,SEB bankas" atvejisVytauto Didžiojo universitetas. Ekonomikos ir vadybos fakultetas. Marketingo katedra; Pažėraitė, Aušra; Danytė, RūtaMagistro darbas / Master thesis
4530-Nov-2018Socialinių tinklų įtaka didinant mineralinio vandens „Vytautas“ prekės ženklo žinomumąVytauto Didžiojo universitetas. Ekonomikos ir vadybos fakultetas. Marketingo katedra; Pažėraitė, Aušra; Žaliauskaitė, VioletaMagistro darbas / Master thesis
465-Apr-2019Vertės pasiūlymo tobulinimas. UAB Biotechpharma pavyzdžiuVytauto Didžiojo universitetas. Ekonomikos ir vadybos fakultetas. Marketingo katedra; Pažėraitė, Aušra; Žilinskytė, EglėMagistro darbas / Master thesis
475-Apr-2019Patirties marketingo taikymas vartotojų lojalumui pagerinti. Eurovaistinės pavyzdžiuVytauto Didžiojo universitetas. Ekonomikos ir vadybos fakultetas. Marketingo katedra; Pažėraitė, Aušra; Bertašius, LinasMagistro darbas / Master thesis
485-Apr-2019Konkurencinio pranašumo kūrimas Kauno kolegijos Verslo centro pavyzdžiuVytauto Didžiojo universitetas. Ekonomikos ir vadybos fakultetas. Marketingo katedra; Pažėraitė, Aušra; Girininkaitė, AgnėMagistro darbas / Master thesis
492012Tyrinėjimai apie Lietuvos Katalikų Bažnyčios hegemonijos dinamikasPažėraitė, AušraStraipsnis / Article
502014„Katalikiškoji dauguma“ Lietuvoje kintančios religinės situacijos kontekste. Religinio pragmatizmo koncepcijos formulavimasPažėraitė, AušraStraipsnis / Article