Search: 6. Universiteto baigiamųjų darbų, daktaro disertacijų ir jų santraukų elektroniniai dokumentai (ETD) / University theses, doctoral dissertations and their summaries


Add/Remove Filters (1 filters currently applied)
Results 1-31 of 31 (Search time: 0.046 seconds).
:
Relevance

 

  • previous
  • 1
  • next
Item hits:
DateTitleAuthor(s)Type
12000Atvira elektros energetikos rinkaKrakauskas, Mindaugas; Pažėraitė, AušraStraipsnis mokslo-populiarinimo leidinyje / Article in popular science editions (S6)
22000Atviros ir konkurentinės rinkos galimybės Lietuvos energetikojePažėraitė, AušraStraipsnis nerecenzuojamoje Lietuvos tarptautinės konferencijos medžiagoje / Article in non-peer-reviewed Lithuanian international conference proceedings (P2b)
324-May-2017Kvapų poveikis vartotojų palankumo prekės ženklui formavimeŠmitaitė, Ivetamaster thesis
424-May-2017Reklamos socialiniuose tinkluose poveikio vertinimo modelis pagal vartotojų archetipusKurmytė, Vidmantėmaster thesis
524-Nov-2017Asmens prekės ženklo kūrimo strateginiai sprendimai teisinių paslaugų verslo rinkojeŽaliauskaitė, Mildamaster thesis
622-May-2017Greito vartojimo prekių ženklų įvaizdžio stiprinimas pojūčių marketingo priemonėmisVerpetinskaitė, Marijamaster thesis
724-May-2017Asmens prekės ženklas kaip asmens žinomumo didinimo priemonė sportinės siekiamybės konteksteMisiūnaitė, Evamaster thesis
822-May-2017Santykių marketingo įtaka formuojant lojalių fanų bazęGudliauskaitė, Erikamaster thesis
912-Jan-2018Development of a positioning strategy for a product to the millennials using the social mediaShetty, Sachidanandmaster thesis
1022-May-2018Prekės ženklo vertės didinimas reklama ,,Saldi sala“ organizacijos pavyzdžiuDaukšytė, Eglėmaster thesis
1124-May-2017Antropomorfinio prekės ženklo personažo įtaka vaikų maisto produktų pasirinkimuiŽygelytė, Eglėmaster thesis
1224-May-2017Prekių ženklų derinimo poveikis vartotojų požiūriuiPaliulionytė, Gretamaster thesis
132017Building a conceptual model of complaint management: theoretical insightsKlovienė, Daiva; Pažėraitė, AušraStraipsnis kitose duomenų bazėse / Article in other databases (S4)
1422-May-2018Reklamos sprendimų modelis naujos paslaugos įvedimui į rinkąJakubauskytė, Vaidamaster thesis
1512-Jan-2018Naujo produkto įvedimas į rinkąKutkaitis, Ovidijusmaster thesis
1622-May-2018Įmonės ,,Artimartas'' marketingo strategijos tobulinimasKazūraitytė, Ievamaster thesis
1723-May-2018Vertės pasiūlymo formavimas viešojo maitinimo sektoriuje remiantis santykių marketinguVėberis, Viliusmaster thesis
1823-May-2018Vartotojų įtraukimas lojalumo formavime „BZN Start” pavyzdžiuKniukštienė, Ievamaster thesis
1922-May-2018Rinkos plėtros marketingo strategijos formavimas. ,,JŽ DESTINY‘‘ įmonės atvejisŽukovska, Justynamaster thesis
2023-May-2016Sport sponsorship as marketing communication tool in Lithuanian companiesUmut, Volkanmaster thesis
212003Formulation of pricing methodology for electricity transmission service : summary of doctoral dissertation : social sciences, management and administration (03 S) = Kainodaros metodikos formavimas elektros energijos perdavimo paslaugaiPažėraitė, AušraDaktaro disertacijos santrauka / Summary of doctoral dissertation (D1)
222003Kainodaros metodikos formavimas elektros energijos perdavimo paslaugai [Rankraštis] : daktaro disertacija : socialiniai mokslai, vadyba ir administravimas (03S)Pažėraitė, Aušra
232016RES utilisation development in Lithuanian rural placesPažėraitė, Aušra; Gedvilaitė, RūtaStraipsnis konferencijos medžiagoje Clarivate Analytics Web of Science ar/ir Scopus / Article in Clarivate Analytics Web of Science or Scopus DB conference proceedings (P1a)
242016Influence of the content of search advertisement on advertisement effectiveness: expectations of enterprises versus customers' needsPažėraitė, Aušra; Gedvilaitė, RūtaStraipsnis kitose duomenų bazėse / Article in other databases (S4)
252016Turinio marketingo paveikumo vertinimo galimybės naudojant Google Analytics įrankįGedvilaitė, Rūta; Pažėraitė, AušraStraipsnis kitose duomenų bazėse / Article in other databases (S4)
262015Content marketing elements influence on search advertisement effectiveness: theoretical background and practical insightsPažėraitė, Aušra; Gedvilaitė, RūtaStraipsnis nerecenzuojamoje Lietuvos tarptautinės konferencijos medžiagoje / Article in non-peer-reviewed Lithuanian international conference proceedings (P2b)
272016Content marketing decision application for rural tourism development: case study of ʻĮlankos sodybaʼPažėraitė, Aušra; Gedvilaitė, RūtaStraipsnis konferencijos medžiagoje Clarivate Analytics Web of Science ar/ir Scopus / Article in Clarivate Analytics Web of Science or Scopus DB conference proceedings (P1a)
2827-May-2014Reklamos paveikumo gerinimo planas. Prekybos centrų tualetuose esančios reklamos rėmeliuose atvejisRapkauskaitė, Rūtamaster thesis
2928-May-2014Prekės ženklo „Introstyle" žinomumo didinimo programaAntanaitienė, Sandramaster thesis
3028-May-2014Kūrybiškos reklamos paveikumo didinimo modelisZebitytė, Agnėmaster thesis
312017Lietuvos, Lenkijos ir Rusijos žydų istorijaPažėraitė, AušraStraipsnis / Article

 

  • previous
  • 1
  • next