Search: Kultūra ir visuomenė: socialinių tyrimų žurnalas 2012, nr. 3(1)


Add/Remove Filters (1 filters currently applied)
Results 1-50 of 113 (Search time: 0.203 seconds).
:
Relevance

 

Item hits:
DateTitleAuthor(s)Type
12016RES utilisation development in Lithuanian rural placesPažėraitė, Aušra; Gedvilaitė, Rūtaresearch article
224-May-2017Prekių ženklų derinimo poveikis vartotojų požiūriuiPaliulionytė, Gretamaster thesis
322-May-2017Greito vartojimo prekių ženklų įvaizdžio stiprinimas pojūčių marketingo priemonėmisVerpetinskaitė, Marijamaster thesis
424-Nov-2017Asmens prekės ženklo kūrimo strateginiai sprendimai teisinių paslaugų verslo rinkojeŽaliauskaitė, Mildamaster thesis
522-May-2018Rinkos plėtros marketingo strategijos formavimas. ,,JŽ DESTINY‘‘ įmonės atvejisŽukovska, Justynamaster thesis
622-May-2018Reklamos sprendimų modelis naujos paslaugos įvedimui į rinkąJakubauskytė, Vaidamaster thesis
712-Jan-2018Naujo produkto įvedimas į rinkąKutkaitis, Ovidijusmaster thesis
822-May-2017Santykių marketingo įtaka formuojant lojalių fanų bazęGudliauskaitė, Erikamaster thesis
922-May-2018Prekės ženklo vertės didinimas reklama ,,Saldi sala“ organizacijos pavyzdžiuDaukšytė, Eglėmaster thesis
1022-May-2018Įmonės ,,Artimartas'' marketingo strategijos tobulinimasKazūraitytė, Ievamaster thesis
1124-May-2017Asmens prekės ženklas kaip asmens žinomumo didinimo priemonė sportinės siekiamybės konteksteMisiūnaitė, Evamaster thesis
1224-May-2017Kvapų poveikis vartotojų palankumo prekės ženklui formavimeŠmitaitė, Ivetamaster thesis
1323-May-2018Vartotojų įtraukimas lojalumo formavime „BZN Start” pavyzdžiuKniukštienė, Ievamaster thesis
1424-May-2017Reklamos socialiniuose tinkluose poveikio vertinimo modelis pagal vartotojų archetipusKurmytė, Vidmantėmaster thesis
1523-May-2018Vertės pasiūlymo formavimas viešojo maitinimo sektoriuje remiantis santykių marketinguVėberis, Viliusmaster thesis
1612-Jan-2018Development of a positioning strategy for a product to the millennials using the social mediaShetty, Sachidanandmaster thesis
1724-May-2017Antropomorfinio prekės ženklo personažo įtaka vaikų maisto produktų pasirinkimuiŽygelytė, Eglėmaster thesis
1823-May-2016Sport sponsorship as marketing communication tool in Lithuanian companiesUmut, Volkanmaster thesis
192003Formulation of pricing methodology for electricity transmission service : summary of doctoral dissertation : social sciences, management and administration (03 S) = Kainodaros metodikos formavimas elektros energijos perdavimo paslaugaiPažėraitė, Aušradoctoral thesis
202003Kainodaros metodikos formavimas elektros energijos perdavimo paslaugai [Rankraštis] : daktaro disertacija : socialiniai mokslai, vadyba ir administravimas (03S)Pažėraitė, Aušradoctoral thesis
212000Atvira elektros energetikos rinkaKrakauskas, Mindaugas; Pažėraitė, Aušrajournal article
222000Atviros ir konkurentinės rinkos galimybės Lietuvos energetikojePažėraitė, Aušraconference paper
232017Building a conceptual model of complaint management: theoretical insightsKlovienė, Daiva; Pažėraitė, Aušraresearch article
242016Content marketing decision application for rural tourism development: case study of ʻĮlankos sodybaʼPažėraitė, Aušra; Gedvilaitė, Rūtaresearch article
252016Turinio marketingo paveikumo vertinimo galimybės naudojant Google Analytics įrankįGedvilaitė, Rūta; Pažėraitė, Aušraresearch article
262016Influence of the content of search advertisement on advertisement effectiveness: expectations of enterprises versus customers' needsPažėraitė, Aušra; Gedvilaitė, Rūtaresearch article
272015Content marketing elements influence on search advertisement effectiveness: theoretical background and practical insightsPažėraitė, Aušra; Gedvilaitė, Rūtaconference paper
285-May-2013Žmogiškųjų išteklių valdymo gerinimas. LSMU Elgesio medicinos instituto pavyzdžiuKaraliūtė, Eglėmaster thesis
2927-May-2014Reklamos paveikumo gerinimo planas. Prekybos centrų tualetuose esančios reklamos rėmeliuose atvejisRapkauskaitė, Rūtamaster thesis
3028-May-2014Prekės ženklo „Introstyle" žinomumo didinimo programaAntanaitienė, Sandramaster thesis
3128-May-2014Kūrybiškos reklamos paveikumo didinimo modelisZebitytė, Agnėmaster thesis
3223-May-2016Požiūrio į prekės ženklą formavimas inovatyvia reklamaŠerstniovaitė, Eglėmaster thesis
3323-May-2016Žaliosiosios energijos naudojimas versle – madingas šūkis ar įmonės įvaizdį gerinanti reklama?Petkus, Gediminasmaster thesis
342012Centralized heat market liberalization mission (im)possible?Pažėraitė, Aušra; Krakauskas, Mindaugasresearch article
352014Konkurencija centralizuotai tiekiamos šilumos sektoriujePažėraitė, Aušra; Krakauskas, Mindaugasresearch article
362018Content marketing decisions for effective internal communicationPažėraitė, Aušra; Gedvilaitė, Rūtaresearch article
3714-Jan-2015Kompleksinis įmonės įvaizdžio gerinimas UAB “Bauer Int” pavyzdžiuCharitonova, Viktorijamaster thesis
3829-Nov-2019Klientų pasitenkinimas paslaugomis Kauno miesto savivaldybės pavyzdžiuMarazaitė, Sandramaster thesis
3929-Nov-2019Marketingo strategijos tobulinimas „Yara“ įmonės pavyzdžiuZablackas, Martynasmaster thesis
4029-Nov-2019Konkurencinio pranašumo stiprinimas UAB „Ąžuolyno vaistinė" pavyzdžiuPupininkaitė, Rasamaster thesis
4127-May-2014PLC Mega drabužių parduotuvių vitrinų apipavidalinimo paveikumo didinimo planasBartašiūnaitė, Agnėmaster thesis
422019Content marketing decisions for customers’ desired value in the tourism sectorRepovienė, Rūta; Pažėraitė, Aušraresearch article
432018Content marketing decisions for the customer value creation in social networks: ‘Ilzenberg manor’ caseGedvilaitė, Rūta; Pažėraitė, Aušraresearch article
4425-May-2015Turinio marketingo elementų įtaka paieškos sistemose esančių reklamų paveikumui: Google AdWords taikymo laisvalaikio paslaugoms atvejisRepovienė, Rūtamaster thesis
4513-Jan-2017Prekės ženklo žinomumo didinimas virtualioje erdvėjeLoskot, Marinamaster thesis
4622-Jan-2020New brand development: case of SportFunPavlič, Tjašamaster thesis
4730-Nov-2018Socialinių tinklų įtaka didinant mineralinio vandens „Vytautas“ prekės ženklo žinomumąŽaliauskaitė, Violetamaster thesis
4815-Jan-2019Consumer attitude based corporate co-branding in the context of sports sponsorship: Žalgiris Kaunas caseIvaškevičiūtė, Justėmaster thesis
4930-Nov-2018Banko vartotojų lojalumo didinimo sprendimai: AB ,,SEB bankas" atvejisDanytė, Rūtamaster thesis
5022-Jan-2020Value growing for customers becoming a data driven companyFerreira, Miguelmaster thesis