Search: 2019 m. (EVF mag.)


Add/Remove Filters (1 filters currently applied)
Results 1-50 of 93 (Search time: 0.196 seconds).
:
Relevance

 

Item hits:
DateTitleAuthor(s)Type
122-May-2019Positioning of organization of medical services on the example of clinic "Motor Sich" in ZaporozhyeMaliarenko, Yaroslavmaster thesis
222-Jun-2020The ways to implement sustainable branding in fashion industry practiceBegiashvili, Ketevanmaster thesis
322-May-2019Virtualių socialinių tinklų nuomonės lyderių naudojimas prekės ženklo komunikacijojeBanaitytė, Karolinamaster thesis
422-May-2019Reklaminės žinutės šaltinio parinkimas Lietuvos azartinių lošimų namų reklamaiKaminskaitė, Viltėmaster thesis
518-Jun-2020Garso naudojimas korporatyvinėje ženklodarojeStasiulionytė, Aurabachelor thesis
617-Jun-2020Lietuvos auditorijos nuostatos į prekės ženklo rinkodaros komunikacijos priemonę – reklamąKatinas, Dariusbachelor thesis
718-Jun-2020Reklamos kreipinių poveikio vyrų drabužių pirkimo elgsenai vertinimasŠirvinskė, Samantabachelor thesis
822-Jun-2020Identifying and overcoming barriers of implementation of sustainable development goals 2030 in large Lithuanian companiesRaudytė, Rasamaster thesis
918-Jun-2020Paveikios vizualinės komunikacijos kūrimas – autorinio socialinio projekto Siuksle.lt atvejisStankevičius, Dovydasbachelor thesis
102-Jul-2020Vaizdinės greito vartojimo produktų reklamos elementų įtakos vartotojų elgsenai modeliavimasGrigaliūnaitė, Viktorijadoctoral thesis
1118-Jun-2020Pagrindinių reklamos internete formų įtaka vartotojų elgsenaiSimutytė, Ugnėbachelor thesis
1218-Jun-2020Vartotojų požiūrio į partizaninį marketingą analizėSlučkaitė, Jovitabachelor thesis
1312-Jun-2019The impact of brand’s corporate social responsibility communication in social networks to the behaviour of generation ZKukoraitytė, Viktorijamaster thesis
1422-May-2019Kauno, kaip patrauklaus investicijoms miesto, įvaizdžio formavimo sprendimaiBaranauskas, Martynasmaster thesis
1522-May-2019Masinio prestižo prekių vartojimo skatinimas skirtinguose prestižo siekiančių vartotojų rinkos segmentuoseGudauskaitė, Auksėmaster thesis
1622-May-2019Facebook ir Google reklamos kūrimo sprendimai derinant Big data ir asmens privatumo veiksniusIbianskaitė, Ernestamaster thesis
1722-May-2019Accelerating business startup growth through digital marketing in the B2B sectorOgrak, Muhammed Hüseyinmaster thesis
1822-May-2019Effects of unethical behavior on brand image (a case of Volkswagen incorporation)Duniya, Faithmaster thesis
1929-Nov-2019Muzikos ir vaizdo derinimas reklamoseArlauskas, Dovydasmaster thesis
2029-Nov-2019Jutiminio marketingo elementais pagrįstas gaiviojo gėrimo pakuotės kūrimasSkarupskaitė, Ievamaster thesis
2129-Nov-2019Žaliojo marketingo principų taikymas finansinių paslaugų įmonėseJankauskienė, Tomamaster thesis
2229-Nov-2019Klientų pasitenkinimas paslaugomis Kauno miesto savivaldybės pavyzdžiuMarazaitė, Sandramaster thesis
2329-Nov-2019Identification of the mechanism of anthropomorphism effect on consumer preference and product attributes processing through experiment replicationVakulenko, Olgamaster thesis
2429-Nov-2019Marketingo strategijos tobulinimas „Yara“ įmonės pavyzdžiuZablackas, Martynasmaster thesis
2529-Nov-2019Konkurencinio pranašumo stiprinimas UAB „Ąžuolyno vaistinė" pavyzdžiuPupininkaitė, Rasamaster thesis
2629-Nov-2019Prarastų pardavimų valdymas: UAB „Domus Lumina“ atvejisKašauskaitė, Linamaster thesis
2729-Nov-2019E-marketingo optimizavimo sprendimai e-parduotuvei „Fitnessgear24.com“Buzas, Klaudijusmaster thesis
2829-Nov-2019Į vartotoją orientuotų e. komercijos sprendimų kūrimo modelisRobertas, Stuogismaster thesis
2929-Nov-2019Asmens prekės ženklo formavimo Instagram socialiniame tinkle modelisŠukelytė, Karolinamaster thesis
3022-May-2019Startuolio įvedimas į rinką ir vystymas: ,,Unboxed” ir ,,Oberlo” atvejų analizėJurgilaitė, Eglėmaster thesis
3122-Jan-2020New brand development: case of SportFunPavlič, Tjašamaster thesis
3222-Jan-2020Fan experience enhancement: case of Olympiacos BCBeriou, Ioannamaster thesis
3322-Jan-2020Improving elite basketball officiatingGkontas, Spirosmaster thesis
3422-Jan-2020Value growing for customers becoming a data driven companyFerreira, Miguelmaster thesis
3512-Jun-2019Tourism based city branding. The case of Buchach, UkraineTymoshiv, Ihormaster thesis
3620-May-2019Prekių grąžinimo sąlygų tobulinimasŽilinskienė, Jorūnėmaster thesis
3722-May-2019Branding in business-to-business sector in context of Ukrainian agricultural and wood processing marketsHusiev, Maksymmaster thesis
3822-May-2019Viešųjų iniciatyvų marketingo komunikacijos sprendimai. „Laisvės pikniko“ atvejisMalinauskaitė, Urtėmaster thesis
3922-May-2019Prabangos reklamos sprendimų taikymas žemesnės kategorijos produktams didinant jų suvokiamą vertęKvedaraitė, Simonamaster thesis
4022-May-2019Turinio reklamos sprendimai po prekės ženklo perženklinimo "Kilig" pavyzdžiuŠimkonytė, Eglėmaster thesis
4122-May-2019Perception of emotional and rational advertisingLevchenko, Anastasiiamaster thesis
4220-May-2019Klientų lojalumo formavimas: žemės ūkio konsultavimo paslaugų rinkos konteksteMankutė, Erikamaster thesis
4322-May-2019Sporto centro marketingo komunikacijos gerinimas (VDU Sporto centro pavyzdžiu)Nutautas, Airidasmaster thesis
4420-May-2019Prekių ženklų žinomumo didinimas. Lietuviškų ekologiškų prekių ženklų atvejaiStonkutė, Gabrielėmaster thesis
4522-May-2019Marketingo komunikacija kaip prekybos tinklų vartotojų lojalumo formavimo priemonė. „Maxima“ ir „Lidl“ atvejaiPucėtaitė, Deimantėmaster thesis
4620-May-2019Lietuvos mados prekių ženklų komunikacija socialiniuose tinkluoseUrbonaitė, Rūtamaster thesis
4720-May-2019Prekybos tiklo "Express Market" komunikacijos planavimas socialiniuose tinkluoseLižaitienė, Indrėmaster thesis
4821-May-2019Exploring branding possibilities for Minsk: towards authenticity, effectiveness and resident engagementSadouskaya, Katsiarynamaster thesis
4922-May-2019Organizacijos įvaizdžio formavimas reklamos sprendimais krizės laikotarpiu krepšinio klubo „Rytas“ pavyzdžiuŠabūnaitė, Gintarėmaster thesis
5022-May-2019Korporatyvinės reputacijos valdymo verslas - verslui aplinkoje sprendimai: AB "Lifosa" atvejisValiukevičiūtė, Agnėmaster thesis