ETD


Add/Remove Filters (1 filters currently applied)
Results 1-10 of 53 (Search time: 0.031 seconds).
:
Relevance

 

Item hits:
DateTitleAuthor(s)Type
18-Jun-2021Video marketingo veiksmingumas socialinėje medijojeKazlauskaitė, Urtėbachelor thesis
28-Jun-2021Socialinės medijos poveikis impulsyviam pirkimuiJanavičius, Aldasbachelor thesis
38-Jun-2021UAB „Panevėžio odontologai“ marketingo komunikacijos analizėKisielius, Nikasbachelor thesis
48-Jun-2021Prekės ženklo ambasadorių atliekamų funkcijų socialinėje erdvėje vertinimas: „Lidl“ atvejo analizėKitkevič, Laurabachelor thesis
58-Jun-2021Personalizuotos reklamos poveikis vartotojų elgsenai Pigu.lt pavyzdžiuKvašnauskaitė, Evelinabachelor thesis
68-Jun-2021Vartotojų pirkimo elgseną e. parduotuvės aplinkoje lemiančių veiksnių nustatymasLeitaitė, Aušrinėbachelor thesis
78-Jun-2021Vartotojų elgsenos elektroninėje prekyboje analizė privatumo paradokso konteksteLiachovičiūtė, Jolitabachelor thesis
88-Jun-2021Vilniaus miesto prekės ženklo marketingo analizėMatulevičiūtė, Agnietėbachelor thesis
98-Jun-2021Įvaizdžio analizė „Vinted“ organizacijojeBaranauskas, Simasbachelor thesis
108-Jun-2021Klientų aptarnavimo kokybės įmonėje vertinimas UAB „Dermofaktorius“Aldonis, Vytautasbachelor thesis