Search: 06. Universiteto baigiamųjų darbų, daktaro disertacijų ir jų santraukų elektroniniai dokumentai (ETD) / University theses, doctoral dissertations and their summaries


Add/Remove Filters (1 filters currently applied)
Results 1-50 of 53 (Search time: 0.251 seconds).
:
Relevance

 

Item hits:
DateTitleAuthor(s)Type
18-Jun-2021Video marketingo veiksmingumas socialinėje medijojeKazlauskaitė, Urtėbachelor thesis
28-Jun-2021Socialinės medijos poveikis impulsyviam pirkimuiJanavičius, Aldasbachelor thesis
38-Jun-2021UAB „Panevėžio odontologai“ marketingo komunikacijos analizėKisielius, Nikasbachelor thesis
48-Jun-2021Prekės ženklo ambasadorių atliekamų funkcijų socialinėje erdvėje vertinimas: „Lidl“ atvejo analizėKitkevič, Laurabachelor thesis
58-Jun-2021Personalizuotos reklamos poveikis vartotojų elgsenai Pigu.lt pavyzdžiuKvašnauskaitė, Evelinabachelor thesis
68-Jun-2021Vartotojų pirkimo elgseną e. parduotuvės aplinkoje lemiančių veiksnių nustatymasLeitaitė, Aušrinėbachelor thesis
78-Jun-2021Vartotojų elgsenos elektroninėje prekyboje analizė privatumo paradokso konteksteLiachovičiūtė, Jolitabachelor thesis
88-Jun-2021Vilniaus miesto prekės ženklo marketingo analizėMatulevičiūtė, Agnietėbachelor thesis
98-Jun-2021Įvaizdžio analizė „Vinted“ organizacijojeBaranauskas, Simasbachelor thesis
108-Jun-2021Klientų aptarnavimo kokybės įmonėje vertinimas UAB „Dermofaktorius“Aldonis, Vytautasbachelor thesis
118-Jun-2021Nuomonės formuotojo parinkimas vykdant grožio priemonių prekės ženklo komunikaciją socialiniame tinkle „Instagram“Baranauskaitė, Anetabachelor thesis
128-Jun-2021Skirtingų kartų vartotojų drabužių pirkimo elgsenaDavidavičiūtė, Miglėbachelor thesis
138-Jun-2021Prekės ženklų demonstravimo muzikiniuose klipuose poveikio vartotojų elgsenai vertinimasDemidovičiūtė, Laurabachelor thesis
148-Jun-2021Seksualinių reklamos kreipinių vertinimas vartotojų elgsenos konteksteDaugėlaitė, Beatričėbachelor thesis
158-Jun-2021Prekės ženklo „Žalgiris“ vertės kūrimas Kauno miestuiČiuželis, Lukasbachelor thesis
168-Jun-2021Lyčių stereotipų socialinių tinklų reklamose analizėBatakytė, Lėjabachelor thesis
178-Jun-2021Prekės ženklo „Malsena plius“ produktų pakuotės vizualinių savybių vertinimasGrincevičiūtė, Faustabachelor thesis
188-Jun-2021Dirbtinio intelekto taikymo reklamose įtaka vartotojų įsitraukimui prekės ženklo „Perupe“ pavyzdžiuGiedrimas, Gerdasbachelor thesis
199-Jun-2021Vidinio marketingo analizė banko organizacijoje Covid-19 konteksteViederytė, Ugnėbachelor thesis
209-Jun-2021Marketingo komplekso analizė UAB „Emporionas“ įmonėjeVyšniauskas, Nojusbachelor thesis
219-Jun-2021Ekologiškų produktų pirkimo motyvų analizėMičiūnaitė, Gintarėbachelor thesis
229-Jun-2021Pardavimų skatinimo priemonės UAB „Bitės salonų tinklas“Mažeika, Matasbachelor thesis
239-Jun-2021Marketingo komunikacijos socialiniuose tinkluose poveikio vartotojų elgsenai vertinimas: prekės ženklo „Bolt“ atvejisMunikaitė, Gintarėbachelor thesis
249-Jun-2021Vartotojo sprendimo priėmimui įtaką darančių pojūčių marketingo priemonių paveikumo vertinimasSekmokaitė, Monikabachelor thesis
259-Jun-2021Ekologiško būsto pardavimų skatinimas klimato kaitos konteksteStakvilevičius, Simonasbachelor thesis
269-Jun-2021Prekės ženklo vertės poveikis produkto pasirinkimui Kauno „Žalgirio“ klubo pavyzdžiuServutas, Titasbachelor thesis
279-Jun-2021Mažmeninės prekybos tinklo „LIDL“ fizinio akivaizdumo analizėRaila, Dovydasbachelor thesis
289-Jun-2021Vartotojų pasitenkinimas įmonės „Kelias“ logistikos procesaisBlažauskas, Bartautasbachelor thesis
299-Jun-2021Parduotuvės atmosferos ir pirkėjų lojalumo sąsajosČiutelytė, Kotrynabachelor thesis
309-Jun-2021Prekės ženklo talismano poveikio prekės ženklo žinomumui vertinimasBriedytė, Modestabachelor thesis
319-Jun-2021Įmonės „KLDA“ elektroninės parduotuvės marketingo priemonių vertinimasAlekna, Justasbachelor thesis
329-Jun-2021Veiksnių lemiančių vartotojus pirkti analizėBalčiukynas, Mantvidasbachelor thesis
339-Jun-2021COVID-19 poveikio vartotojų įpročiams perkant kasdienes prekes elektroninėse parduotuvėse analizėGadliauskaitė, Rugilėbachelor thesis
349-Jun-2021Prekės ženklo Kauno „Žalgiris“ vertės nustatymasGedeika, Aldasbachelor thesis
359-Jun-2021Vartotojų lojalumo „Tele2” prekės ženklui vertinimasJagminas, Lukasbachelor thesis
369-Jun-2021Prekės ženklo „Wolt“ stiprinimas socialinių tinklų priemonėmisGurskaitė, Laurabachelor thesis
3710-Jun-2021Miesto įvaizdžio formavimas pasitelkiant komunikacines kampanijas. Kauno miesto atvejisJurgutis, Mantasbachelor thesis
3810-Jun-2021Odontologijos klinikos „Šypsenos magija“ internetinės svetainės kokybės vertinimasJuknaitė, Agnėbachelor thesis
3910-Jun-2021„Warner Bros“ prekės ženklo vertės nustatymasKavaliauskaitė, Agnėbachelor thesis
4010-Jun-2021E-komercijos vartojimo patirties pokyčiai Covid-19 metuMatulis, Mantasbachelor thesis
4110-Jun-2021Tradicinių ir modernių komunikacijos kanalų derinimo analizė: prekės ženklo „Volfas Engelman“ atvejisPaulauskaitė, Simonabachelor thesis
4210-Jun-2021Pagrindiniai veiksniai, darantys įtaką abiturientų pasirinkimui stoti į konkrečią aukštąją mokyklą LietuvojeMaželis, Mindaugasbachelor thesis
4310-Jun-2021Parduotuvės „Senukai“ vartotojų lojalumo ir jį lemiančių veiksnių vertinimasPunytė, Miglėbachelor thesis
4410-Jun-2021Reklamos poveikis pertekliniam vartojimui LietuvojeKolesnikova, Ernestabachelor thesis
4510-Jun-2021Reklamos formų internete poveikio vartotojų prekės ženklo vertinimui analizėRadvilaitė, Eglėbachelor thesis
4610-Jun-2021Sveiko maisto ir ekologiškų produktų vartotojų elgsenos tyrimasRumšas, Artūrasbachelor thesis
4710-Jun-2021Internetinių parduotuvių klientų aptarnavimo kokybės tobulinimasMisevičius, Pijusbachelor thesis
4810-Jun-2021Archetipų taikymas greitosios mados prekinių ženklų marketingo komunikacijojeSedekerskytė, Smiltėbachelor thesis
4910-Jun-2021COVID-19 pandemijos poveikis vaizdo žaidimų vartojimui – „Eneba“ įmonės atvejisVabalaitė, Agnėbachelor thesis
5010-Jun-2021Reklamos kompozicijos poveikio vartotojų elgsenai vertinimasVolskaitė, Agnėbachelor thesis