Search: 3. Konferencijų medžiaga / Conference materials


Add/Remove Filters (1 filters currently applied)
Results 1-50 of 75 (Search time: 0.138 seconds).
:
Relevance

 

Item hits:
DateTitleAuthor(s)Type
122-Jun-2020Skaitmeninės reklamos poveikis vartotojo pirkimo elgsenaiBaukutė, Ugnėbachelor thesis
222-Jun-2020AB „Telia“ elektroninio marketingo priemonių analizėBočkutė, Audronėbachelor thesis
324-May-2017Įmonės tarptautinio marketingo strategijos kūrimasJurgilas, Jonasmaster thesis
42012Integruotosios marketingo komunikacijos : mokomoji knygaBakanauskas, Arvydas Petrasbook
52016Turinio marketingo poveikio vertinimasGedvilaitė, Rūtaresearch article
622-May-2018Įmonės ,,Artimartas'' marketingo strategijos tobulinimasKazūraitytė, Ievamaster thesis
723-May-2018Žaidybinio marketingo panaudojimo versle sprendimai: UAB „Eurovaistinės“ „Didžiojo savijautos testo“ atvejo analizėAndrulytė, Jurgitamaster thesis
823-May-2018Influence of physical evidence on food industryPerez Jimenez, Alan Saidmaster thesis
92000Kompanijų veiklos internacionalizavimas ir tarptautinių rinkų įsisavinimo strategijų formavimas [Rankraštis] : habilitacinis darbas : socialiniai mokslai (S000), vadyba (03S)Žukauskas, Pranasdoctoral thesis
102014Aptarnaujančio personalo vaidmuo vartotojų pasitenkinimo atžvilgiuGrigaliūnaitė, Viktorija; Pilelienė, Linaresearch article
1118-Jun-2020Vartotojų požiūrio į partizaninį marketingą analizėSlučkaitė, Jovitabachelor thesis
1217-Jun-2020BC „Šiauliai“ marketingo komunikacijų vertinimasUrbonas, Aurimasbachelor thesis
132006Determination of principles of green marketing strategy planning : summary of doctoral dissertation : social science, management and administration (03S) = Žaliojo marketingo strategijos rengimo principų nustatymas : daktaro disertacijos santrauka : socialiniai mokslai, vadyba ir administravimas (03 S)Liesionis, Vytautasdoctoral thesis
142006Žaliojo marketingo strategijos rengimo principų nustatymas : daktaro disertacija : socialiniai mokslai, vadyba ir administravimas (03 S)Liesionis, Vytautasdoctoral thesis
152007Teoriniai žaliojo marketingo strategijos rengimo aspektaiLiesionis, Vytautasresearch article
162011Critical success factors of customer relationship management process adoption in Latvian IT enterprisesErglis, Aldis; Mickevica, SarmiteStraipsnis / Article
172010Tarpasmeninės komunikacijos poveikis renkantis universitetąPilelienė, Linaconference paper
182020Design thinking metodologijos taikymo marketinge tyrimasBagušinskaitė, Ugnėresearch article
192019Framework of marketing performance measurement and managementKamandulienė, Asta; Pilelienė, Linaresearch article
2029-Nov-2019Marketingo strategijos tobulinimas „Yara“ įmonės pavyzdžiuZablackas, Martynasmaster thesis
2129-Nov-2019Konkurencinio pranašumo stiprinimas UAB „Ąžuolyno vaistinė" pavyzdžiuPupininkaitė, Rasamaster thesis
2229-Nov-2019E-marketingo optimizavimo sprendimai e-parduotuvei „Fitnessgear24.com“Buzas, Klaudijusmaster thesis
2329-Nov-2019Į vartotoją orientuotų e. komercijos sprendimų kūrimo modelisRobertas, Stuogismaster thesis
242017Marketing as a tool for social and economic rural areas developmentTarasovych, Lyudmyla; Tamulienė, Vilmaresearch article
2530-Nov-2018Kartos Z sveikos mitybos įpročių formavimas marketingo priemonėmis: prekės ženklo ,,Žali žali“ atvejisMakauskaitė-Kaminckė, Miglėmaster thesis
2630-Nov-2018Integruotos marketingo komunikacijos, orientuotos į Y kartą, planavimas nekilnojamo turto vystymo organizacijoje „NT“Čėsnaitė, Vytautėmaster thesis
272014Studentų žodinės komunikacijos raiška aukštųjų mokyklų marketingo konteksteValiulienė, Jolanta; Kutniauskienė, NeringaStraipsnis / Article
2825-May-2015Vartotojų lojalumo prekiniam ženklui „Mogyi” formavimasČernišovas, Edvinasmaster thesis
292002Ar globalizacija veda prie vienos ir universalios kultūros versle?Stonkutė, Eglėconference paper
302004Marketingo komunikacija : mokomoji knygaBakanauskas, Arvydas Petrasbook
312014Identification of innovation ideas in its development processBrasliņa, Liga; Batraga, Anda; Viksne, KasparsStraipsnis / Article
3222-May-2019Viešųjų iniciatyvų marketingo komunikacijos sprendimai. „Laisvės pikniko“ atvejisMalinauskaitė, Urtėmaster thesis
3327-Nov-2015Marketingo komunikacijų gerinimas sporto klube („Fitness Factory Gym“ pavyzdžiu)Maknevičienė, Robertamaster thesis
3413-Jan-2021Audio techniques and marketing strategies used for establishing an artist/producer in the music industryDvarionas, Ąžuolasbachelor thesis
3513-Jan-2021Rinkos plėtros marketingo strategijos formavimasChalapova, Alamaster thesis
3612-Jan-2021Renginių organizavimo įmonės prekės ženklo formavimas. „Shventė.lt“ prekės ženklo atvejisKreipavičius, Rokasbachelor thesis
375-Apr-2019Patirties marketingo taikymas vartotojų lojalumui pagerinti. Eurovaistinės pavyzdžiuBertašius, Linasmaster thesis
382020Papildyta realybė kaip marketingo įrankisLukauskaitė, Indrėresearch article
392008Vartotojų lojalumo reikšmė marketingo orientacijų evoliucijojePilelienė, Linaresearch article
408-Jun-2020Papildytos realybės technologijos panaudojimas kuriant vartotojo patirtįLukauskaitė, Indrėmaster thesis
412020Marketingo komunikacijos planavimo remiantis didžiaisiais duomenimis algoritmasDainys, Martynasresearch article
422008Vidinis marketingas, jo poveikis ir reikšmė paslaugų organizacijojeLionikaitė, Jūratėresearch article
432020Ekologiškumo vaidmuo šiuolaikiniame marketingeBaužytė, Agnėresearch article
4412-Jun-2020Užsienio įmonės marketingo komunikacija Lietuvos rinkoje. Farmacijos įmonės atvejisČerniauskienė, Orintamaster thesis
458-Jun-2020Design thinking metodologijos taikymo marketinge sprendimaiBagušinskaitė, Ugnėmaster thesis
4617-Jun-2020Lietuvos sporto kategorijos mega, makro ir mikro nuomonės lyderių komunikacijos poveikio vartotojų elgsenai socialiniame tinkle „Instagram“ tyrimasDumčiūtė, Sigitabachelor thesis
4712-Jun-2020Integruotos marketingo komunikacijos poveikis vartotojų elgsenai. Prekės ženklo „Kilig“ atvejisSidabraitė, Jovitamaster thesis
482020Turinio marketingo sprendimų veiksmingumas Facebook reklamoseVasilė, Martaresearch article
4917-Jun-2020Marketingo komunikacija į rinką įvedant naują prekės ženklą. VšĮ „Šokių buveinė“ atvejisGružinskaitė, Dianabachelor thesis
5012-Jun-2020Vartotojų pritraukimas kultūros paslaugai Kauno Kazio Binkio teatro pavyzdžiuRuseckaitė, Dianamaster thesis