Search: 2019 m. (EVF mag.)


Add/Remove Filters (1 filters currently applied)
Results 1-50 of 77 (Search time: 0.095 seconds).
:
Relevance

 

Item hits:
DateTitleAuthor(s)Type
122-May-2018Socialinių tinklų rinkodara šiuolaikiniame Lietuvos teatreMorozovaitė, Rūtamaster thesis
222-Jun-2020Skaitmeninės reklamos poveikis vartotojo pirkimo elgsenaiBaukutė, Ugnėbachelor thesis
322-Jun-2020AB „Telia“ elektroninio marketingo priemonių analizėBočkutė, Audronėbachelor thesis
424-May-2017Įmonės tarptautinio marketingo strategijos kūrimasJurgilas, Jonasmaster thesis
52016Turinio marketingo poveikio vertinimasGedvilaitė, Rūtaresearch article
622-May-2018Įmonės ,,Artimartas'' marketingo strategijos tobulinimasKazūraitytė, Ievamaster thesis
712-Jan-2018Tiesioginių pardavimų tobulinimas: UAB “Mary Kay Lithuania” atvejisMažeikaitė, Julijamaster thesis
823-May-2018Žaidybinio marketingo panaudojimo versle sprendimai: UAB „Eurovaistinės“ „Didžiojo savijautos testo“ atvejo analizėAndrulytė, Jurgitamaster thesis
923-May-2018The effect of influencer marketing on customer behavior. The case of "YouTube" influencers in makeup industryBaramidze, Tamarmaster thesis
1023-May-2018Influence of physical evidence on food industryPerez Jimenez, Alan Saidmaster thesis
112014Aptarnaujančio personalo vaidmuo vartotojų pasitenkinimo atžvilgiuGrigaliūnaitė, Viktorija; Pilelienė, Linaresearch article
1218-Jun-2020Vartotojų požiūrio į partizaninį marketingą analizėSlučkaitė, Jovitabachelor thesis
1317-Jun-2020BC „Šiauliai“ marketingo komunikacijų vertinimasUrbonas, Aurimasbachelor thesis
1430-May-2012Die Messe als komplexes Kommunikationsinstrument und Maßnahme zur Imagebildung innerhalb der Region Brandenburg am Beispiel der Erlebnismesse „Mensch und Gesundheit“ des Unternehmens GLGSankauskaitė, Ignėmaster thesis
152015A New Role of Marketing and Communication Technologies in Business and Society: local and global aspects : collective monographLarina, Y.S; Molodozhenia, M. S; Karkalíková, Marta; Nusinov, V. Y; Adamovska ,V. S; Derzhak, N. А; Nadyon, A. A; Romakhova, O. A; Kucheruk ,G. Y; Voychenko, T. O; Kovalenko, O. V; Ryabchyk, A. V; Kot, Е. V; Borysova, A. A; Androsov, V. Y; Barylovych, O. M; Lutsii ,K. M; Shtuler, I. J; Moroz, L. I; Nesterenko, S. S; Kutlina, I. Y; Stepanenko, S. V; Nepokupna, T. A; Chernishova, L. О; Kozub, V. О; Chetveryk, O. V; Malinovska, O. Y; Korol, S. YA; Buriak, R. I; Kovbatyuk, M. V; Bratishko, YU.S; Posilkina ,O. V; Shtal, T. V; Tishchenko, O. O; Khusainov, Ruslan; Drejeris, Rolandas; Melnyk, N. O; Danchenko, L. G; Chervina, Y. V; Filippova, V. D; Kovalska, N. M; Kasatkin, D. YU; Kasatkina, O. M; Okhrimenko, G; Budnik, V. A; Korniyko, YA.R; Illyashenko, S. M; Shypulina, YU.S; Illyashenko, N. S; Galchynska, Julia; Shulpina, N. V; Kniazieva, O. A; Kalugina ,N. A; Afanasieva, O. P; Zhegus, O. V; Pedko, I; Smyrnov, I. G; Gladka, I. V; Romanenko, L. F; Romanenko, O. O; Piskorska, G. A; Yakovenko, N. L; Kropelnytska, S. O; Vusyatytska, M. P; Fedulova, L. І; Prisuazhnuyk, A. UY; Antohov, A. A; Pavuk, Olga; Shalaeva, Margaritabook
1630-May-2012Öffentlichkeitsarbeit/PR im Gesundheitswesen am Beispiel in deutschen und litauischen GesundheitseinrichtungenMinkevičiūtė, Elingamaster thesis
172008Valstybinių kultūros organizacijų vadybaPukelytė, Inaresearch article
182009Web 2.0 implications on marketingMazurek, GrzegorzStraipsnis / Article
192007Teoriniai žaliojo marketingo strategijos rengimo aspektaiLiesionis, Vytautasresearch article
202011Critical success factors of customer relationship management process adoption in Latvian IT enterprisesErglis, Aldis; Mickevica, SarmiteStraipsnis / Article
212010Tarpasmeninės komunikacijos poveikis renkantis universitetąPilelienė, Linaconference paper
222019Framework of marketing performance measurement and managementKamandulienė, Asta; Pilelienė, Linaresearch article
2329-Nov-2019Marketingo strategijos tobulinimas „Yara“ įmonės pavyzdžiuZablackas, Martynasmaster thesis
2429-Nov-2019Konkurencinio pranašumo stiprinimas UAB „Ąžuolyno vaistinė" pavyzdžiuPupininkaitė, Rasamaster thesis
2529-Nov-2019E-marketingo optimizavimo sprendimai e-parduotuvei „Fitnessgear24.com“Buzas, Klaudijusmaster thesis
2629-Nov-2019Į vartotoją orientuotų e. komercijos sprendimų kūrimo modelisRobertas, Stuogismaster thesis
272008Prekybos centrų įvaizdžio formavimo veiksniaiMarkevičius, Pranas; Akelienė, Editaresearch article
282017Marketing as a tool for social and economic rural areas developmentTarasovych, Lyudmyla; Tamulienė, Vilmaresearch article
2930-May-2012Kommunikationsmaßnahmen im Bereich Social Media am Beispiel des Online-Marktplatzes DaWandaGudanec, Reginamaster thesis
3030-Nov-2018Kartos Z sveikos mitybos įpročių formavimas marketingo priemonėmis: prekės ženklo ,,Žali žali“ atvejisMakauskaitė-Kaminckė, Miglėmaster thesis
3130-Nov-2018Integruotos marketingo komunikacijos, orientuotos į Y kartą, planavimas nekilnojamo turto vystymo organizacijoje „NT“Čėsnaitė, Vytautėmaster thesis
322014Studentų žodinės komunikacijos raiška aukštųjų mokyklų marketingo konteksteValiulienė, Jolanta; Kutniauskienė, NeringaStraipsnis / Article
3325-May-2015Vartotojų lojalumo prekiniam ženklui „Mogyi” formavimasČernišovas, Edvinasmaster thesis
342014Identification of innovation ideas in its development processBrasliņa, Liga; Batraga, Anda; Viksne, KasparsStraipsnis / Article
3522-May-2019Viešųjų iniciatyvų marketingo komunikacijos sprendimai. „Laisvės pikniko“ atvejisMalinauskaitė, Urtėmaster thesis
3622-May-2019Perception of emotional and rational advertisingLevchenko, Anastasiiamaster thesis
3727-Nov-2015Marketingo komunikacijų gerinimas sporto klube („Fitness Factory Gym“ pavyzdžiu)Maknevičienė, Robertamaster thesis
3813-Jan-2021Audio techniques and marketing strategies used for establishing an artist/producer in the music industryDvarionas, Ąžuolasbachelor thesis
3913-Jan-2021Rinkos plėtros marketingo strategijos formavimasChalapova, Alamaster thesis
4012-Jan-2021Renginių organizavimo įmonės prekės ženklo formavimas. „Shventė.lt“ prekės ženklo atvejisKreipavičius, Rokasbachelor thesis
415-Apr-2019Patirties marketingo taikymas vartotojų lojalumui pagerinti. Eurovaistinės pavyzdžiuBertašius, Linasmaster thesis
4212-Jun-2020Korporacinių renginių reikšmė organizacijų rinkodarojeStarčenko, Inamaster thesis
438-Jun-2020Papildytos realybės technologijos panaudojimas kuriant vartotojo patirtįLukauskaitė, Indrėmaster thesis
4412-Jun-2020Užsienio įmonės marketingo komunikacija Lietuvos rinkoje. Farmacijos įmonės atvejisČerniauskienė, Orintamaster thesis
458-Jun-2020Design thinking metodologijos taikymo marketinge sprendimaiBagušinskaitė, Ugnėmaster thesis
4612-Jun-2020Integruotos marketingo komunikacijos poveikis vartotojų elgsenai. Prekės ženklo „Kilig“ atvejisSidabraitė, Jovitamaster thesis
472021Framework of marketing performance measurement and managementKamandulienė, Asta; Pilelienė, Linaresearch article
488-Jun-2020Vartotojų įsitraukimo didinimas prekiavimo metuJuknevičius, Tomasmaster thesis
4917-Jun-2020Marketingo komunikacija į rinką įvedant naują prekės ženklą. VšĮ „Šokių buveinė“ atvejisGružinskaitė, Dianabachelor thesis
5012-Jun-2020Vartotojų pritraukimas kultūros paslaugai Kauno Kazio Binkio teatro pavyzdžiuRuseckaitė, Dianamaster thesis