Search: 2018 m. (EVF mag.)


Add/Remove Filters (1 filters currently applied)
Results 1-26 of 26 (Search time: 0.052 seconds).
:
Relevance

 

  • previous
  • 1
  • next
Item hits:
DateTitleAuthor(s)Type
122-May-2018Socialinių tinklų rinkodara šiuolaikiniame Lietuvos teatreVytauto Didžiojo universitetas. Menų fakultetas. Teatrologijos katedra; Pukelytė, Ina; Morozovaitė, RūtaMagistro darbas / Master thesis
223-May-2018Žaidybinio marketingo panaudojimo versle sprendimai: UAB „Eurovaistinės“ „Didžiojo savijautos testo“ atvejo analizėVytauto Didžiojo universitetas. Ekonomikos ir vadybos fakultetas. Marketingo katedra; Šontaitė-Petkevičienė, Miglė; Andrulytė, JurgitaMagistro darbas / Master thesis
322-May-2019Perception of emotional and rational advertisingBakanauskas, Arvydas; Levchenko, AnastasiiaMagistro darbas / Master thesis
424-May-2017Įmonės tarptautinio marketingo strategijos kūrimasVytauto Didžiojo universitetas. Ekonomikos ir vadybos fakultetas. Marketingo katedra; Žukauskas, Pranas; Jurgilas, JonasMagistro darbas / Master thesis
512-Jan-2018Tiesioginių pardavimų tobulinimas: UAB “Mary Kay Lithuania” atvejisVytauto Didžiojo universitetas. Ekonomikos ir vadybos fakultetas. Marketingo katedra; Klebanskaja, Nina; Mažeikaitė, JulijaMagistro darbas / Master thesis
623-May-2018Influence of physical evidence on food industryVytauto Didžiojo universitetas. Ekonomikos ir vadybos fakultetas. Marketingo katedra; Liesionis, Vytautas; Perez Jimenez, Alan SaidMagistro darbas / Master thesis
722-May-2018Įmonės ,,Artimartas'' marketingo strategijos tobulinimasVytauto Didžiojo universitetas. Ekonomikos ir vadybos fakultetas. Marketingo katedra; Pažėraitė, Aušra; Kazūraitytė, IevaMagistro darbas / Master thesis
823-May-2018The effect of influencer marketing on customer behavior. The case of "YouTube" influencers in makeup industryVytauto Didžiojo universitetas. Ekonomikos ir vadybos fakultetas. Marketingo katedra; Šontaitė-Petkevičienė, Miglė; Baramidze, TamarMagistro darbas / Master thesis
922-May-2019Viešųjų iniciatyvų marketingo komunikacijos sprendimai. „Laisvės pikniko“ atvejisŠontaitė-Petkevičienė, Miglė; Malinauskaitė, UrtėMagistro darbas / Master thesis
102014Aptarnaujančio personalo vaidmuo vartotojų pasitenkinimo atžvilgiuGrigaliūnaitė, Viktorija; Pilelienė, LinaStraipsnis kitose duomenų bazėse / Article in other databases (S4)
112016Turinio marketingo poveikio vertinimasGedvilaitė, RūtaStraipsnis recenzuojamoje Lietuvos konferencijos medžiagoje / Article in peer-reviewed Lithuanian conference proceedings (P1f)
122008Valstybinių kultūros organizacijų vadybaPukelytė, InaStraipsnis kitose duomenų bazėse / Article in other databases (S4)
132010Tarpasmeninės komunikacijos poveikis renkantis universitetąPilelienė, LinaTezės kituose recenzuojamuose leidiniuose / Theses in other peer-reviewed publications (T1e)
142011Neuromarketingo principai ir nauda organizacijoms : teorinis aspektasPilelienė, LinaStraipsnis kitose duomenų bazėse / Article in other databases (S4)
152007Teoriniai žaliojo marketingo strategijos rengimo aspektaiLiesionis, VytautasStraipsnis kitose duomenų bazėse / Article in other databases (S4)
162008Prekybos centrų įvaizdžio formavimo veiksniaiMarkevičius, Pranas; Akelienė, EditaStraipsnis kitose duomenų bazėse / Article in other databases (S4)
1730-Nov-2018Integruotos marketingo komunikacijos, orientuotos į Y kartą, planavimas nekilnojamo turto vystymo organizacijoje „NT“Vytauto Didžiojo universitetas. Ekonomikos ir vadybos fakultetas. Marketingo katedra; Kyguolienė, Asta; Čėsnaitė, VytautėMagistro darbas / Master thesis
1830-Nov-2018Kartos Z sveikos mitybos įpročių formavimas marketingo priemonėmis: prekės ženklo ,,Žali žali“ atvejisVytauto Didžiojo universitetas. Ekonomikos ir vadybos fakultetas. Marketingo katedra; Klebanskaja, Nina; Makauskaitė-Kaminckė, MiglėMagistro darbas / Master thesis
192009Web 2.0 implications on marketingMazurek, GrzegorzStraipsnis / Article
202011Critical success factors of customer relationship management process adoption in Latvian IT enterprisesErglis, Aldis; Mickevica, SarmiteStraipsnis / Article
212014Identification of innovation ideas in its development processBrasliņa, Liga; Batraga, Anda; Viksne, KasparsStraipsnis / Article
225-Apr-2019Patirties marketingo taikymas vartotojų lojalumui pagerinti. Eurovaistinės pavyzdžiuVytauto Didžiojo universitetas. Ekonomikos ir vadybos fakultetas. Marketingo katedra; Pažėraitė, Aušra; Bertašius, LinasMagistro darbas / Master thesis
232014Studentų žodinės komunikacijos raiška aukštųjų mokyklų marketingo konteksteValiulienė, Jolanta; Kutniauskienė, NeringaStraipsnis / Article
242017Marketing as a tool for social and economic rural areas developmentTarasovych, Lyudmyla; Tamulienė, VilmaStraipsnis Clarivate Analytics Web of Science ar/ir Scopus / Article in Clarivate Analytics Web of Science or / and Scopus (S1)
252015A New Role of Marketing and Communication Technologies in Business and Society: local and global aspects : collective monograph / edited by Y.S. Larina and O.O. Romanenko; National University of Life and Environmental Science of Ukraine, Kyiv National Linguistic UniversityLarina, Y.S; Molodozhenia, M. S; Karkalíková, Marta; Nusinov, V. Y; Adamovska ,V. S; Derzhak, N. А; Nadyon, A. A; Romakhova, O. A; Kucheruk ,G. Y; Voychenko, T. O; Kovalenko, O. V; Ryabchyk, A. V; Kot, Е. V; Borysova, A. A; Androsov, V. Y; Barylovych, O. M; Lutsii ,K. M; Shtuler, I. J; Moroz, L. I; Nesterenko, S. S; Kutlina, I. Y; Stepanenko, S. V; Nepokupna, T. A; Chernishova, L. О; Kozub, V. О; Chetveryk, O. V; Malinovska, O. Y; Korol, S. YA; Buriak, R. I; Kovbatyuk, M. V; Bratishko, YU.S; Posilkina ,O. V; Shtal, T. V; Tishchenko, O. O; Khusainov, Ruslan; Melnyk, N. O; Danchenko, L. G; Chervina, Y. V; Filippova, V. D; Kovalska, N. M; Kasatkin, D. YU; Kasatkina, O. M; Okhrimenko, G; Budnik, V. A; Korniyko, YA.R; Illyashenko, S. M; Shypulina, YU.S; Illyashenko, N. S; Galchynska, Julia; Shulpina, N. V; Kniazieva, O. A; Kalugina ,N. A; Afanasieva, O. P; Zhegus, O. V; Pedko, I; Smyrnov, I. G; Gladka, I. V; Romanenko, L. F; Romanenko, O. O; Piskorska, G. A; Yakovenko, N. L; Kropelnytska, S. O; Vusyatytska, M. P; Fedulova, L. І; Prisuazhnuyk, A. UY; Antohov, A. A; Pavuk, Olga; Shalaeva, Margarita; Drejeris, RolandasMonografija / Monograph (K1a)
262019Framework of marketing performance measurement and managementKamandulienė, Asta; Pilelienė, LinaStraipsnis recenzuojamoje užsienio tarptautinės konferencijos medžiagoje / Article in peer-reviewed foreign international conference proceedings (P1d)

 

  • previous
  • 1
  • next