Search: 1. Bakalauro baigiamieji darbai / Bachelor's theses (MF)


Add/Remove Filters (1 filters currently applied)
Results 1-50 of 599 (Search time: 0.335 seconds).
:
Relevance

 

Item hits:
DateTitleAuthor(s)Type
122-Jun-2020Socialinių tinklų įtaka jaunimo madaiMartyna, Motiejūnaitėbachelor thesis
222-Jun-2020Naujo viešojo maitinimo įstaigos prekės ženklo įvedimo į rinką komunikacijos, siekiant klientų lojalumo, projektasStanius, Mindaugasbachelor thesis
322-Jun-2020Sporto turizmo vystymosi perspektyvos Lietuvoje: vaikų krepšinio stovyklos "BCamp 2020" atvejisŠerniūtė, Giedrėbachelor thesis
422-Jun-2020Veiksniai, lemiantys darbuotojų kūrybiškumą verslo organizacijoseUrbanavičiūtė, Laurabachelor thesis
522-Jun-2020Prekės ženklo „Žalgiris“ reklama ir komunikacijaKrušnauskaitė, Monikabachelor thesis
622-Jun-2020Dokumentinio kino komunikacijos būdai. Nepatogaus kino atvejisGerbenytė, Kamilėbachelor thesis
722-Jun-2020Mados prekinio ženklo komunikacija internetinėje erdvėje: „Reserved“ atvejisReikelytė, Akvilėbachelor thesis
822-Jun-2020Autorinės knygos leidimo ir viešinimo projektasJankauskaitė, Brigitabachelor thesis
922-Jun-2020Teatro edukacija: lyginamoji mokyklų teatro praktikos analizėKumiščiūtė, Gabrielėbachelor thesis
1022-Jun-2020Reklamos poveikio asmens sąmoningumui vertinimasKarolina, Sodeikaitėbachelor thesis
1122-Jun-2020Fotografijos darbų emocinio poveikio žmogui vertinimo projektas.Vasiliauskas, Andriusbachelor thesis
1222-Jun-2020Moksleivių pilietiškumo ugdymas mokyklose: kariuomenės veiklos pažintinis projektasVaitkutė, Gabijabachelor thesis
1322-Jun-2020Tikslų kėlimo ir jų įgyvendinimo vertinimas, kaip vadybinės priemonės, darančios įtaką darbuotojų kūrybingumui: AB „Lietuvos draudimas“ atvejisCikaitė, Viktorijabachelor thesis
1412-Jan-2018Medicinos paslaugų infrastruktūros inovacijų komunikacija: elektroninio recepto atvejisGrokauskaitė, Sandramaster thesis
1512-Jan-2018Rytų Europos moterų reprezentacija populiariajame JAV kine 2000-2015 m.Daugalaitė, Justinamaster thesis
1622-Jun-2020Kino kuratorystės reiškinys ir iššūkiai Lietuvos kino festivaliuoseGrybaitė, Brigitabachelor thesis
1722-Jun-2020Rinkiminė komunikacija socialiniame tinkle „Facebook“: kandidato į Vilniaus miesto savivaldybės mero postą A. Zuoko atvejisStaniulis, Normanasbachelor thesis
1812-Jan-2018Vidinės ir išorinės komunikacijos derinimas: AB „Telia Lietuva“ atvejisSeiliūtė, Žydrūnėmaster thesis
1912-Jan-2018Socialinių tinklų lyderiai ir jų komunikacija: verbaliniai ir neverbaliniai aspektaiLeskauskaitė, Linamaster thesis
2023-May-2018Visuomeninio transliuotojo vaidmuo kintančiame žiniasklaidos diskurse: LRT atvejisZarankaitė, Patricija Elžbietamaster thesis
2112-Jan-2018Dalyvaujamosios demokratijos įgyvendinimo galimybės didžiųjų LR savivaldybių komunikacijojeStaniūtė, Sandramaster thesis
2222-Jun-2020Lietuvos regioninių parkų lankymo populiarumą lemiančių veiksnių analizė (Biržų, Gražutės, Pagramančio, Pajūrio regioninių parkų atvejai)Narutytė, Laurabachelor thesis
2322-Jun-2020Mados fotografijos reikšmė prekės ženklo „Juozas Statkevičius” žinomumuiKazakevičiūtė, Ingridabachelor thesis
2422-Jun-2020Lietuvos aklųjų ir silpnaregių įtrauktis į meno ir kultūros projektusRokaitė, Viktorijabachelor thesis
2522-Jun-2020Lietuvos nacionalinio muziejaus komunikacija socialinėse medijoseLapinskienė, Dovilėbachelor thesis
2622-Jun-2020Socialinių medijų marketingo efektyvumas ir komunikacija kosmetikos priemonių „MAC“ kompanijos atvejisNaujokaitytė, Aurėjabachelor thesis
2722-Jun-2020Marijampolės organizacijų kultūrinės veiklos įtaka visuomeneiKemerzūnaitė, Airidabachelor thesis
2822-Jun-2020Nuotraukų naudojimas reklamose. Socialinių tinklų atvejisRažukaitė, Violetabachelor thesis
2922-Jun-2020Kultūrinio turizmo poveikis vietos bendruomenėms: Kauno miesto atvejisJanuškaitė, Gabrielėbachelor thesis
3022-Jun-2020Skaitmeninės reklamos poveikis vartotojo pirkimo elgsenaiBaukutė, Ugnėbachelor thesis
3124-May-2017Medijų hibridizacijos technologiniai aspektai: „Žinių radijo“ transformacijosDragūnaitė, Loretamaster thesis
3222-Jun-2020Nuomonės formuotojų įtakos prekės ženklo žinomumui vertinimasAlasauskytė, Ievabachelor thesis
3322-Jun-2020,,Elitaz" kūrybos namų projekto ,,Lietuvos balsas" reklama internete ir televizijojeAistė, Bučinskaitėbachelor thesis
3422-Jun-2020Kultūros organizacijos išorinės komunikacijos vertinimas: Telšių Žemaitės dramos teatro atvejisPreibytė, Monikabachelor thesis
3524-May-2017Woman representations in Turkish TV serialsSancar, Sevda Melekmaster thesis
3624-May-2017Bevaikių šeimų diskursas Lietuvos naujienų medijoseBagdonienė, Gintarėmaster thesis
3724-May-2017Žurnalistinio objektyvumo kritika epistemologijos ir komunikacijos požiūriaisBiržietis, Dominykasmaster thesis
3822-Jun-2020Komercinio ir nekomercinio kino auditorijų plėtra LietuvojeKaminskas, Tomasbachelor thesis
3924-May-2017Conceptual aspects and practical characteristics of whistleblowing: case study of WikiLeaksMišović, Majamaster thesis
4024-May-2017International media coverage of refugee crisis in EuropeGoderdzishvili, Teonamaster thesis
4124-May-2017Regioninė žiniasklaida tarp verslo ir visuomenės interesų: Jonavos atvejisStanevičiūtė, Jovitamaster thesis
4224-May-2017Marijos radijo svarba tarpkultūriniame diskurseBaliūnaitė, Ramunėmaster thesis
4322-Jun-2020Greitosios mados poveikis žmonių vartotojiškumui: prekės ženklo „Pull & Bear“ atvejisDrobnytė, Ivetabachelor thesis
4424-May-2017Video games cultural importance as a medium in 2010-2017: gender bias and sexismSokolinskas, Simonasmaster thesis
4524-May-2017News discourse of Russian information warfare: the case of ‘Sputnik’Chernetskyi, Antonmaster thesis
4624-May-2017Studentų nuostatos sakytinės žiniasklaidos kalbos atžvilgiuBulvičius, Tautvydasmaster thesis
4722-Jun-2020Seksualizuotos reklamos formuojamas požiūris į moterįMitkutė, Gabrielėbachelor thesis
4822-Jun-2020Europos kultūros sostinių poveikio tyrimų metodologijos analizėMockevičiūtė, Indrėbachelor thesis
4922-Jun-2020Tęstinis bendruomenės formavimo projektas pasitelkiant kultūrines veiklasŠeštokaitė, Severinabachelor thesis
5012-Jan-2018Įmonės komunikacija naujoje konkurencinėje erdvėje: prekinių ženklų "Kika" ir "PetCity" atvejisSavickaitė, Gretamaster thesis