Search: Organizacijų vadyba: sisteminiai tyrimai / Management of Organizations: Systematic Research 2018, nr. 80


Add/Remove Filters (1 filters currently applied)
Results 1-50 of 52 (Search time: 0.091 seconds).
:
Relevance

 

Item hits:
DateTitleAuthor(s)Type
122-May-2019Virtualių socialinių tinklų nuomonės lyderių naudojimas prekės ženklo komunikacijojeKlebanskaja, Nina; Banaitytė, KarolinaMagistro darbas / Master thesis
223-May-2018Brand identity and brand image: personal branding in the music industryVytauto Didžiojo universitetas. Ekonomikos ir vadybos fakultetas. Marketingo katedra; Klebanskaja, Nina; Gouitcheche, EmmanuelMagistro darbas / Master thesis
312-Jan-2018Įmonės komunikacija naujoje konkurencinėje erdvėje: prekinių ženklų "Kika" ir "PetCity" atvejisVytauto Didžiojo universitetas. Politikos mokslų ir diplomatijos fakultetas. Viešosios komunikacijos katedra; Klebanskaja, Nina; Savickaitė, GretaMagistro darbas / Master thesis
412-Jan-2018Vidinės ir išorinės komunikacijos derinimas: AB „Telia Lietuva“ atvejisVytauto Didžiojo universitetas. Politikos mokslų ir diplomatijos fakultetas. Viešosios komunikacijos katedra; Klebanskaja, Nina; Seiliūtė, ŽydrūnėMagistro darbas / Master thesis
51999Marketingo funkcijos brandumo laipsnis jaunose Lietuvos verslo organizacijose / Nina KlebanskajaKlebanskaja, NinaStraipsnis kituose recenzuojamuose leidiniuose (S5); Article in other peer-reviewed editions (S5)
61998Konkurentinės aplinkos analizės metodologinės prielaidos / Nina Klebanskaja, Zigmas LydekaKlebanskaja, Nina; Lydeka, ZigmasStraipsnis kituose recenzuojamuose leidiniuose (S5); Article in other peer-reviewed editions (S5)
72000The development of Lithuanian food processing industryPukelis, M; Pileičikas, G; Klebanskaja, NinaStraipsnis recenzuojamoje Lietuvos tarptautinės konferencijos medžiagoje (P1e); Article in peer-reviewed Lithuanian international conference proceedings (P1e)
822-May-2019Effects of unethical behavior on brand image (a case of Volkswagen incorporation)Klebanskaja, Nina; Duniya, FaithMagistro darbas / Master thesis
92005Ekonomika : mokomoji knygaSabonienė, Asta; Pukelienė, Violeta; Čiegis, Remigijus; Dapkus, Mindaugas; Grebliauskas, Artūras; Klebanskaja, Nina; Maksvytienė, Inga; Matiušaitytė, Raimundė; Romikaitytė, BirutėMokomoji knyga (K2b); Educational book (K2b)
101997Taikomoji ekonomika : vadovėlis /Klebanskaja, Nina; Lydeka, ZigmasVadovėlis (K2a); Textbook (K2a)
111997Taikomoji ekonomika : mokytojo ir konsultanto knyga / [iš anglų kalbos vertė Giedrė Mačėnienė]Klebanskaja, Nina; Lydeka, ZigmasMokymo ir metodinė priemonė (K2c); Educational and methodical tool (K2c)
121997Taikomoji ekonomika : užduočių knyga / iš anglų k. vertė Asta KačiušytėKlebanskaja, Nina; Lydeka, ZigmasMokymo ir metodinė priemonė (K2c); Educational and methodical tool (K2c)
1322-May-2017Prekės ženklo vystymas: „Kakė Makė“ atvejisVytauto Didžiojo universitetas. Ekonomikos ir vadybos fakultetas. Marketingo katedra; Klebanskaja, Nina; Andriuškevičiūtė, RūtaMagistro darbas / Master thesis
1422-May-2017Turinio marketingo principais grįstas prekės ženklo vystymas: „Cozywood“ atvejisVytauto Didžiojo universitetas. Ekonomikos ir vadybos fakultetas. Marketingo katedra; Klebanskaja, Nina; Vabalaitė, AuksėMagistro darbas / Master thesis
1524-May-2017Atsakomybė reklamoje: lietuviškos televizijos atvejisVytauto Didžiojo universitetas. Ekonomikos ir vadybos fakultetas. Marketingo katedra; Klebanskaja, Nina; Puodžiūnaitė, DeimantėMagistro darbas / Master thesis
1622-May-2017Customer acquisition marketing strategies for small businesses (by the example of the software-as-a-service business model)Vytauto Didžiojo universitetas. Ekonomikos ir vadybos fakultetas. Marketingo katedra; Klebanskaja, Nina; Tytarenko, AllaMagistro darbas / Master thesis
1722-May-2017Asmenų, darančių įtaką, panaudojimas ženklodaros strategijoseVytauto Didžiojo universitetas. Ekonomikos ir vadybos fakultetas. Marketingo katedra; Klebanskaja, Nina; Arnašiutė, SimonaMagistro darbas / Master thesis
1822-May-2017Santykių marketingo taikymo galimybės virtualioje aplinkojeVytauto Didžiojo universitetas. Ekonomikos ir vadybos fakultetas. Marketingo katedra; Klebanskaja, Nina; Timukaitė, SaidaMagistro darbas / Master thesis
1923-May-2017Prekės ženklo „Beatos virtuvė“ vystymasVytauto Didžiojo universitetas. Ekonomikos ir vadybos fakultetas. Vadybos katedra; Klebanskaja, Nina; Krasnickaitė, KamilėMagistro darbas / Master thesis
202013Rizikos komunikacija Lietuvos žiniasklaidoje kiaulių gripo metuKlebanskaja, Nina; Gudaitė, GiedrėStraipsnis kitose duomenų bazėse (S4); Article in other databases (S4)
2112-Jan-2018Tiesioginių pardavimų tobulinimas: UAB “Mary Kay Lithuania” atvejisVytauto Didžiojo universitetas. Ekonomikos ir vadybos fakultetas. Marketingo katedra; Klebanskaja, Nina; Mažeikaitė, JulijaMagistro darbas / Master thesis
2222-May-2017Turinio marketingo taikymo socialinių problemų komunikacijoje projektasVytauto Didžiojo universitetas. Ekonomikos ir vadybos fakultetas. Marketingo katedra; Klebanskaja, Nina; Marčiulynienė, ViktorijaMagistro darbas / Master thesis
2324-Nov-2017Pakuotės komunikacinio efekto didinimasVytauto Didžiojo universitetas. Ekonomikos ir vadybos fakultetas. Marketingo katedra; Klebanskaja, Nina; Daugėla, ArūnasMagistro darbas / Master thesis
2423-May-2018Brand developing strategy for a new company (example of "Cosmoway " laboratories ("Green feel"))Vytauto Didžiojo universitetas. Ekonomikos ir vadybos fakultetas. Marketingo katedra; Klebanskaja, Nina; Hossain, Muhammad AfzalMagistro darbas / Master thesis
2512-Jan-2018SIA „Latina Baltics“ Lietuvos filialo „Romasta group“ marketingo strategijos gairėsVytauto Didžiojo universitetas. Ekonomikos ir vadybos fakultetas. Marketingo katedra; Klebanskaja, Nina; Butnorė, MelitaMagistro darbas / Master thesis
2623-May-2018Lietuvos mados prekių ženklų komunikacijos socialiniuose tinkluose vertinimas ir vystymasVytauto Didžiojo universitetas. Ekonomikos ir vadybos fakultetas. Marketingo katedra; Klebanskaja, Nina; Rimkutė, AgnėMagistro darbas / Master thesis
2723-May-2018Stipraus prekės ženklo įtaka įmonės akcininkų vertės kūrimuiVytauto Didžiojo universitetas. Ekonomikos ir vadybos fakultetas. Marketingo katedra; Klebanskaja, Nina; Pociūtė, VaidaMagistro darbas / Master thesis
2823-May-2018Community-based marketing: the challenge of virtual communitiesVytauto Didžiojo universitetas. Ekonomikos ir vadybos fakultetas. Marketingo katedra; Klebanskaja, Nina; Babayev, NajafMagistro darbas / Master thesis
2912-Jan-2018Korporatyvinio prekės ženklo vystymas: AB „East West Agro“ atvejisVytauto Didžiojo universitetas. Ekonomikos ir vadybos fakultetas. Marketingo katedra; Klebanskaja, Nina; Mėdžiūtė, LauraMagistro darbas / Master thesis
3023-May-2018Korporatyvinio prekės ženklo kaitos modelio formavimas UAB „Circle K Lietuva“ pavyzdžiuVytauto Didžiojo universitetas. Ekonomikos ir vadybos fakultetas. Marketingo katedra; Klebanskaja, Nina; Mitalauskaitė, RaimondaMagistro darbas / Master thesis
3112-Jan-2018Prekės ženklo „SG klinika“ vystymasVytauto Didžiojo universitetas. Ekonomikos ir vadybos fakultetas. Marketingo katedra; Klebanskaja, Nina; Ragauskienė, JurgitaMagistro darbas / Master thesis
3220-May-2019Klientų lojalumo formavimas: žemės ūkio konsultavimo paslaugų rinkos konteksteKlebanskaja, Nina; Mankutė, ErikaMagistro darbas / Master thesis
3320-May-2019Lietuvos mados prekių ženklų komunikacija socialiniuose tinkluoseKlebanskaja, Nina; Urbonaitė, RūtaMagistro darbas / Master thesis
3421-May-2019Exploring branding possibilities for Minsk: towards authenticity, effectiveness and resident engagementKlebanskaja, Nina; Sadouskaya, KatsiarynaMagistro darbas / Master thesis
3522-May-2019Branding in business-to-business sector in context of Ukrainian agricultural and wood processing marketsKlebanskaja, Nina; Husiev, MaksymMagistro darbas / Master thesis
362006Orientacijos į rinką ir veiklos rezultatų ryšys : AB "Alita" patyrimas / Nina Klebanskaja, Jūratė MatačinskienėKlebanskaja, Nina; Matačinskienė, JūratėStraipsnis kitose duomenų bazėse (S4); Article in other databases (S4)
372009Įmonių reputacijos vertinimo problemos ir galimybėsKlebanskaja, Nina; Šadauskaitė, GintarėStraipsnis kitose duomenų bazėse (S4); Article in other databases (S4)
3812-Jun-2019Tourism based city branding. The case of Buchach, UkraineKlebanskaja, Nina; Tymoshiv, IhorMagistro darbas / Master thesis
392013Rizikos komunikacija Lietuvos žiniasklaidoje kiaulių gripo metuKlebanskaja, Nina; Gudaitė, GiedrėStraipsnis / Article
402012Corporate social responsibility : from top to bottom. The case of LithuaniaKlebanskaja, NinaStraipsnis kituose recenzuojamuose leidiniuose (S5); Article in other peer-reviewed editions (S5)
4130-Nov-2018Socialinės atsakomybės komunikacija Lietuvos įmonėseVytauto Didžiojo universitetas. Ekonomikos ir vadybos fakultetas. Marketingo katedra; Klebanskaja, Nina; Miliūnaitė, IndrėMagistro darbas / Master thesis
4230-Nov-2018Vartotojų patirties valdymas turizmo sferojeVytauto Didžiojo universitetas. Ekonomikos ir vadybos fakultetas. Marketingo katedra; Klebanskaja, Nina; Čepanskienė, BirutėMagistro darbas / Master thesis
4330-Nov-2018Prekės ženklo vystymas: „Fėjų slėnis“ atvejisVytauto Didžiojo universitetas. Ekonomikos ir vadybos fakultetas. Marketingo katedra; Klebanskaja, Nina; Darginavičienė, LaimaMagistro darbas / Master thesis
4430-Nov-2018Kartos Z sveikos mitybos įpročių formavimas marketingo priemonėmis: prekės ženklo ,,Žali žali“ atvejisVytauto Didžiojo universitetas. Ekonomikos ir vadybos fakultetas. Marketingo katedra; Klebanskaja, Nina; Makauskaitė-Kaminckė, MiglėMagistro darbas / Master thesis
4511-Jan-2019Socialinių problemų komunikacija komercinėje reklamojeVytauto Didžiojo universitetas. Politikos mokslų ir diplomatijos fakultetas. Viešosios komunikacijos katedra; Klebanskaja, Nina; Altukavičiūtė, IevaMagistro darbas / Master thesis
4611-Jan-2019Sporto klubo Įvaizdžio formavimas: Prienų - Birštono „Vytautas“ ir „The Big Baller Brand“ (BBB) atvejisVytauto Didžiojo universitetas. Politikos mokslų ir diplomatijos fakultetas. Viešosios komunikacijos katedra; Klebanskaja, Nina; Jasiunskaitė, GintarėMagistro darbas / Master thesis
4711-Jan-2019Asmens tapatumo konstravimas socialiniuose tinkluose: televizijos šou fenomenasVytauto Didžiojo universitetas. Politikos mokslų ir diplomatijos fakultetas. Viešosios komunikacijos katedra; Klebanskaja, Nina; Kaleckaitė, ViktorijaMagistro darbas / Master thesis
482018Customer engagement through using anime stylized advertisementKlebanskaja, Nina; Andriukhanova, OlenaStraipsnis kitose duomenų bazėse (S4); Article in other databases (S4)
492018Customer engagement through using anime stylized advertisementKlebanskaja, Nina; Andriukhanova, OlenaStraipsnis / Article
502005Vartotojų susigrąžinimo problemos telekomunikacijų tinkle : AB "Lietuvos Telekomo" patyrimasZikienė, Kristina; Klebanskaja, NinaStraipsnis kitose duomenų bazėse (S4); Article in other databases (S4)