Search: 6. Universiteto baigiamųjų darbų, daktaro disertacijų ir jų santraukų elektroniniai dokumentai (ETD) / University theses, doctoral dissertations and their summaries


Add/Remove Filters (1 filters currently applied)
Results 1-50 of 75 (Search time: 0.099 seconds).
:
Relevance

 

Item hits:
DateTitleAuthor(s)Type
122-May-2019Virtualių socialinių tinklų nuomonės lyderių naudojimas prekės ženklo komunikacijojeKlebanskaja, Nina; Banaitytė, KarolinaMagistro darbas / Master thesis
223-May-2018Brand identity and brand image: personal branding in the music industryVytauto Didžiojo universitetas. Ekonomikos ir vadybos fakultetas. Marketingo katedra; Klebanskaja, Nina; Gouitcheche, EmmanuelMagistro darbas / Master thesis
312-Jan-2018Įmonės komunikacija naujoje konkurencinėje erdvėje: prekinių ženklų "Kika" ir "PetCity" atvejisVytauto Didžiojo universitetas. Politikos mokslų ir diplomatijos fakultetas. Viešosios komunikacijos katedra; Klebanskaja, Nina; Savickaitė, GretaMagistro darbas / Master thesis
412-Jan-2018Vidinės ir išorinės komunikacijos derinimas: AB „Telia Lietuva“ atvejisVytauto Didžiojo universitetas. Politikos mokslų ir diplomatijos fakultetas. Viešosios komunikacijos katedra; Klebanskaja, Nina; Seiliūtė, ŽydrūnėMagistro darbas / Master thesis
522-May-2019Effects of unethical behavior on brand image (a case of Volkswagen incorporation)Klebanskaja, Nina; Duniya, FaithMagistro darbas / Master thesis
622-May-2017Prekės ženklo vystymas: „Kakė Makė“ atvejisVytauto Didžiojo universitetas. Ekonomikos ir vadybos fakultetas. Marketingo katedra; Klebanskaja, Nina; Andriuškevičiūtė, RūtaMagistro darbas / Master thesis
722-May-2017Turinio marketingo principais grįstas prekės ženklo vystymas: „Cozywood“ atvejisVytauto Didžiojo universitetas. Ekonomikos ir vadybos fakultetas. Marketingo katedra; Klebanskaja, Nina; Vabalaitė, AuksėMagistro darbas / Master thesis
824-May-2017Atsakomybė reklamoje: lietuviškos televizijos atvejisVytauto Didžiojo universitetas. Ekonomikos ir vadybos fakultetas. Marketingo katedra; Klebanskaja, Nina; Puodžiūnaitė, DeimantėMagistro darbas / Master thesis
922-May-2017Customer acquisition marketing strategies for small businesses (by the example of the software-as-a-service business model)Vytauto Didžiojo universitetas. Ekonomikos ir vadybos fakultetas. Marketingo katedra; Klebanskaja, Nina; Tytarenko, AllaMagistro darbas / Master thesis
1022-May-2017Asmenų, darančių įtaką, panaudojimas ženklodaros strategijoseVytauto Didžiojo universitetas. Ekonomikos ir vadybos fakultetas. Marketingo katedra; Klebanskaja, Nina; Arnašiutė, SimonaMagistro darbas / Master thesis
1122-May-2017Santykių marketingo taikymo galimybės virtualioje aplinkojeVytauto Didžiojo universitetas. Ekonomikos ir vadybos fakultetas. Marketingo katedra; Klebanskaja, Nina; Timukaitė, SaidaMagistro darbas / Master thesis
1223-May-2017Prekės ženklo „Beatos virtuvė“ vystymasVytauto Didžiojo universitetas. Ekonomikos ir vadybos fakultetas. Vadybos katedra; Klebanskaja, Nina; Krasnickaitė, KamilėMagistro darbas / Master thesis
1312-Jan-2018Tiesioginių pardavimų tobulinimas: UAB “Mary Kay Lithuania” atvejisVytauto Didžiojo universitetas. Ekonomikos ir vadybos fakultetas. Marketingo katedra; Klebanskaja, Nina; Mažeikaitė, JulijaMagistro darbas / Master thesis
1422-May-2017Turinio marketingo taikymo socialinių problemų komunikacijoje projektasVytauto Didžiojo universitetas. Ekonomikos ir vadybos fakultetas. Marketingo katedra; Klebanskaja, Nina; Marčiulynienė, ViktorijaMagistro darbas / Master thesis
1524-Nov-2017Pakuotės komunikacinio efekto didinimasVytauto Didžiojo universitetas. Ekonomikos ir vadybos fakultetas. Marketingo katedra; Klebanskaja, Nina; Daugėla, ArūnasMagistro darbas / Master thesis
1623-May-2018Brand developing strategy for a new company (example of "Cosmoway " laboratories ("Green feel"))Vytauto Didžiojo universitetas. Ekonomikos ir vadybos fakultetas. Marketingo katedra; Klebanskaja, Nina; Hossain, Muhammad AfzalMagistro darbas / Master thesis
1712-Jan-2018SIA „Latina Baltics“ Lietuvos filialo „Romasta group“ marketingo strategijos gairėsVytauto Didžiojo universitetas. Ekonomikos ir vadybos fakultetas. Marketingo katedra; Klebanskaja, Nina; Butnorė, MelitaMagistro darbas / Master thesis
1823-May-2018Lietuvos mados prekių ženklų komunikacijos socialiniuose tinkluose vertinimas ir vystymasVytauto Didžiojo universitetas. Ekonomikos ir vadybos fakultetas. Marketingo katedra; Klebanskaja, Nina; Rimkutė, AgnėMagistro darbas / Master thesis
1923-May-2018Stipraus prekės ženklo įtaka įmonės akcininkų vertės kūrimuiVytauto Didžiojo universitetas. Ekonomikos ir vadybos fakultetas. Marketingo katedra; Klebanskaja, Nina; Pociūtė, VaidaMagistro darbas / Master thesis
2023-May-2018Community-based marketing: the challenge of virtual communitiesVytauto Didžiojo universitetas. Ekonomikos ir vadybos fakultetas. Marketingo katedra; Klebanskaja, Nina; Babayev, NajafMagistro darbas / Master thesis
2112-Jan-2018Korporatyvinio prekės ženklo vystymas: AB „East West Agro“ atvejisVytauto Didžiojo universitetas. Ekonomikos ir vadybos fakultetas. Marketingo katedra; Klebanskaja, Nina; Mėdžiūtė, LauraMagistro darbas / Master thesis
2223-May-2018Korporatyvinio prekės ženklo kaitos modelio formavimas UAB „Circle K Lietuva“ pavyzdžiuVytauto Didžiojo universitetas. Ekonomikos ir vadybos fakultetas. Marketingo katedra; Klebanskaja, Nina; Mitalauskaitė, RaimondaMagistro darbas / Master thesis
2312-Jan-2018Prekės ženklo „SG klinika“ vystymasVytauto Didžiojo universitetas. Ekonomikos ir vadybos fakultetas. Marketingo katedra; Klebanskaja, Nina; Ragauskienė, JurgitaMagistro darbas / Master thesis
2420-May-2019Klientų lojalumo formavimas: žemės ūkio konsultavimo paslaugų rinkos konteksteKlebanskaja, Nina; Mankutė, ErikaMagistro darbas / Master thesis
2520-May-2019Lietuvos mados prekių ženklų komunikacija socialiniuose tinkluoseKlebanskaja, Nina; Urbonaitė, RūtaMagistro darbas / Master thesis
2621-May-2019Exploring branding possibilities for Minsk: towards authenticity, effectiveness and resident engagementKlebanskaja, Nina; Sadouskaya, KatsiarynaMagistro darbas / Master thesis
2722-May-2019Branding in business-to-business sector in context of Ukrainian agricultural and wood processing marketsKlebanskaja, Nina; Husiev, MaksymMagistro darbas / Master thesis
2830-Nov-2018Socialinės atsakomybės komunikacija Lietuvos įmonėseVytauto Didžiojo universitetas. Ekonomikos ir vadybos fakultetas. Marketingo katedra; Klebanskaja, Nina; Miliūnaitė, IndrėMagistro darbas / Master thesis
2930-Nov-2018Vartotojų patirties valdymas turizmo sferojeVytauto Didžiojo universitetas. Ekonomikos ir vadybos fakultetas. Marketingo katedra; Klebanskaja, Nina; Čepanskienė, BirutėMagistro darbas / Master thesis
3030-Nov-2018Prekės ženklo vystymas: „Fėjų slėnis“ atvejisVytauto Didžiojo universitetas. Ekonomikos ir vadybos fakultetas. Marketingo katedra; Klebanskaja, Nina; Darginavičienė, LaimaMagistro darbas / Master thesis
3130-Nov-2018Kartos Z sveikos mitybos įpročių formavimas marketingo priemonėmis: prekės ženklo ,,Žali žali“ atvejisVytauto Didžiojo universitetas. Ekonomikos ir vadybos fakultetas. Marketingo katedra; Klebanskaja, Nina; Makauskaitė-Kaminckė, MiglėMagistro darbas / Master thesis
3211-Jan-2019Socialinių problemų komunikacija komercinėje reklamojeVytauto Didžiojo universitetas. Politikos mokslų ir diplomatijos fakultetas. Viešosios komunikacijos katedra; Klebanskaja, Nina; Altukavičiūtė, IevaMagistro darbas / Master thesis
3311-Jan-2019Sporto klubo Įvaizdžio formavimas: Prienų - Birštono „Vytautas“ ir „The Big Baller Brand“ (BBB) atvejisVytauto Didžiojo universitetas. Politikos mokslų ir diplomatijos fakultetas. Viešosios komunikacijos katedra; Klebanskaja, Nina; Jasiunskaitė, GintarėMagistro darbas / Master thesis
3411-Jan-2019Asmens tapatumo konstravimas socialiniuose tinkluose: televizijos šou fenomenasVytauto Didžiojo universitetas. Politikos mokslų ir diplomatijos fakultetas. Viešosios komunikacijos katedra; Klebanskaja, Nina; Kaleckaitė, ViktorijaMagistro darbas / Master thesis
3512-Jun-2019Tourism based city branding. The case of Buchach, UkraineKlebanskaja, Nina; Tymoshiv, IhorMagistro darbas / Master thesis
365-Apr-2019Turinio rinkodaros panaudojimas ženklodaroje: prekės ženklo DovanuSala.lt atvejisVytauto Didžiojo universitetas. Ekonomikos ir vadybos fakultetas. Marketingo katedra; Klebanskaja, Nina; Vaičeliūnaitė, GerdaMagistro darbas / Master thesis
375-Apr-2019Prekės ženklo „Kiwa Inspecta“ UAB žinomumo didinimasVytauto Didžiojo universitetas. Ekonomikos ir vadybos fakultetas. Marketingo katedra; Klebanskaja, Nina; Jermalavičiūtė, RitaMagistro darbas / Master thesis
3829-Nov-2019Muzikos ir vaizdo derinimas reklamoseKlebanskaja, Nina; Arlauskas, DovydasMagistro darbas / Master thesis
392005Ekonomika : mokomoji knygaPukelienė, Violeta; Čiegis, Remigijus; Dapkus, Mindaugas; Grebliauskas, Artūras; Klebanskaja, Nina; Maksvytienė, Inga; Matiušaitytė, Raimundė; Romikaitytė, Birutė; Sabonienė, AstaMokomoji knyga / Educational book (K2b)
401999Marketingo funkcijos brandumo laipsnis jaunose Lietuvos verslo organizacijoseKlebanskaja, NinaStraipsnis kituose recenzuojamuose leidiniuose / Article in other peer-reviewed editions (S5)
412005Vartotojų susigrąžinimo problemos telekomunikacijų tinkle : AB "Lietuvos Telekomo" patyrimasZikienė, Kristina; Klebanskaja, NinaStraipsnis kitose duomenų bazėse / Article in other databases (S4)
422000The development of Lithuanian food processing industryKlebanskaja, Nina; Pukelis, M; Pileičikas, GStraipsnis recenzuojamoje Lietuvos tarptautinės konferencijos medžiagoje / Article in peer-reviewed Lithuanian international conference proceedings (P1e)
432006Orientacijos į rinką ir veiklos rezultatų ryšys : AB "Alita" patyrimasKlebanskaja, Nina; Matačinskienė, JūratėStraipsnis kitose duomenų bazėse / Article in other databases (S4)
4429-Nov-2019Identification of the mechanism of anthropomorphism effect on consumer preference and product attributes processing through experiment replicationKlebanskaja, Nina; Vakulenko, OlgaMagistro darbas / Master thesis
4510-Jan-2020Aukštųjų mokyklų komunikacija su karta Z: Kauno technologijos universiteto ir Vytauto Didžiojo universiteto atvejisKlebanskaja, Nina; Ramanauskaitė, SimonaMagistro darbas / Master thesis
469-Jan-2020Tarpasmeninio gydytojo-paciento bendravimo reikšmingumas sveikatos priežiūros įstaigų įvaizdžio formavimeKlebanskaja, Nina; Juknevičiūtė, LinaMagistro darbas / Master thesis
479-Jan-2020Korporatyvinio prekės ženklo keitimo komunikacija: UAB „Ignitis“ atvejisKlebanskaja, Nina; Mockevičiūtė, GerdaMagistro darbas / Master thesis
489-Jan-2020Viešojo sektoriaus institucijų įvaizdis: Valstybinės mokesčių inspekcijos atvejisKlebanskaja, Nina; Lenkaitytė, IndrėMagistro darbas / Master thesis
4910-Jan-2020Žiedinės ekonomikos idėjų komunikacija Lietuvoje. „Zero Waste“ atvejisKlebanskaja, Nina; Sitnikovaitė, IevaMagistro darbas / Master thesis
509-Jan-2020Konkuruojančių organizacijų komunikacija: Kauno krepšinio mėgėjų lygos ir Kauno krepšinio lygos komunikacijos lyginamoji analizėKlebanskaja, Nina; Janauskaitė, IndrėMagistro darbas / Master thesis