Search: Organizacijų vadyba: sisteminiai tyrimai / Management of Organizations: Systematic Research 2018, nr. 80


Add/Remove Filters (1 filters currently applied)
Results 1-50 of 66 (Search time: 0.326 seconds).
:
Relevance

 

Item hits:
DateTitleAuthor(s)Type
12013Determination of customer satisfaction with supermarkets in LithuaniaPilelienė, Lina; Grigaliūnaitė, ViktorijaStraipsnis kitose duomenų bazėse (S4); Article in other databases (S4)
22019Local tourist satisfaction with their holiday in LithuaniaGrigaliūnaitė, Viktorija; Pilelienė, LinaStraipsnis konferencijos medžiagoje kitose duomenų bazėse (P1c); Article in conference proceedings in other databases (P1c)
32019Factors affecting emigrants’ saticfaction with their holiday in homeland LithuaniaGrigaliūnaitė, Viktorija; Pilelienė, LinaStraipsnis recenzuojamoje užsienio tarptautinės konferencijos medžiagoje (P1d); Article in peer-reviewed foreign international conference proceedings (P1d)
42014Aptarnaujančio personalo vaidmuo vartotojų pasitenkinimo atžvilgiuGrigaliūnaitė, Viktorija; Pilelienė, LinaStraipsnis kitose duomenų bazėse (S4); Article in other databases (S4)
52012Lietuvos sporto klubų vartotojų pasitenkinimo indekso modelisGrigaliūnaitė, Viktorija; Pilelienė, LinaTezės kituose recenzuojamuose leidiniuose (T1e); Theses in other peer-reviewed publications (T1e)
62015Assessment of the importance of benefits provided by rural tourism homesteads in LithuaniaGrigaliūnaitė, Viktorija; Bakanauskas, Arvydas Petras; Pilelienė, LinaStraipsnis konferencijos medžiagoje Clarivate Analytics Web of Science ar/ir Scopus (P1a); Article in Clarivate Analytics Web of Science or Scopus DB conference proceedings (P1a)
72012Vartotojų pasitenkinimo Kauno miesto picerijomis nustatymasGrigaliūnaitė, Viktorija; Pilelienė, LinaStraipsnis kitose duomenų bazėse (S4); Article in other databases (S4)
82012Determination of customer satisfaction : case of pizzeriasPilelienė, Lina; Grigaliūnaitė, ViktorijaTezės kituose recenzuojamuose leidiniuose (T1e); Theses in other peer-reviewed publications (T1e)
92014Interaction between satisfaction and loyalty of Lithuanian tourists : a moderating effect of natural featuresGrigaliūnaitė, Viktorija; Pilelienė, LinaStraipsnis kitose duomenų bazėse (S4); Article in other databases (S4)
102017Impact of color temperature on the effectiveness of advertising spokespersonPilelienė, Lina; Grigaliūnaitė, ViktorijaStraipsnis recenzuojamoje užsienio tarptautinės konferencijos medžiagoje (P1d); Article in peer-reviewed foreign international conference proceedings (P1d)
112017How do brand associations affect purchase intentions? A case of organic productsGrigaliūnaitė, Viktorija; Pilelienė, LinaStraipsnis konferencijos medžiagoje Clarivate Analytics Web of Science ar/ir Scopus (P1a); Article in Clarivate Analytics Web of Science or Scopus DB conference proceedings (P1a)
122017Elements of online advertising influencing consumer behavior: theoretical insightsGrigaliūnaitė, Viktorija; Pilelienė, LinaStraipsnis recenzuojamoje užsienio tarptautinės konferencijos medžiagoje (P1d); Article in peer-reviewed foreign international conference proceedings (P1d)
132014Rural tourist satisfaction index : a case of LithuaniaPilelienė, Lina; Grigaliūnaitė, ViktorijaStraipsnis / Article
142014Lietuvos turistų pasitenkinimo indekso modelis : teorinės įžvalgosPilelienė, Lina; Grigaliūnaitė, ViktorijaStraipsnis kitose duomenų bazėse (S4); Article in other databases (S4)
152014Vaizdinių reklamos elementų sąsaja su reklamos efektyvumu : teorinės įžvalgosPilelienė, Lina; Grigaliūnaitė, ViktorijaStraipsnis kitose duomenų bazėse (S4); Article in other databases (S4)
162012Vartotojų pasitenkinimo „Čili pica“ picerijų paslaugomis nustatymasPilelienė, Lina; Grigaliūnaitė, ViktorijaStraipsnis kitose duomenų bazėse (S4); Article in other databases (S4)
172014Complexity of print advertising : theoretical insightsPilelienė, Lina; Grigaliūnaitė, ViktorijaStraipsnis kitose duomenų bazėse (S4); Article in other databases (S4)
182015Neinvazinių galvos smegenų elektrinio aktyvumo tyrimų metodų ir žvilgsnio sekimo sistemos taikymo galimybės reklamos efektyvumo vertinimuiGrigaliūnaitė, Viktorija; Pilelienė, LinaStraipsnis kitose duomenų bazėse (S4); Article in other databases (S4)
192017Customer satisfaction with mobile operators’ services in Lithuanian rural areasPilelienė, Lina; Grigaliūnaitė, ViktorijaStraipsnis / Article
202017Colour temperature in advertising and its impact on consumer purchase intentionsPilelienė, Lina; Grigaliūnaitė, ViktorijaStraipsnis Clarivate Analytics Web of Science ar/ir Scopus (S1); Article in Clarivate Analytics Web of Science or / and Scopus (S1)
212016Elaboration of the model for the evaluation of static advertising effectivenessPilelienė, Lina; Grigaliūnaitė, ViktorijaStraipsnis kitose duomenų bazėse (S4); Article in other databases (S4)
222015Determination of the impact of spokesperson on advertising effectivenessGrigaliūnaitė, Viktorija; Pilelienė, LinaStraipsnis kitose duomenų bazėse (S4); Article in other databases (S4)
232016Effectiveness of visual metaphor in milk advertisingPilelienė, Lina; Grigaliūnaitė, ViktorijaStraipsnis konferencijos medžiagoje Clarivate Analytics Web of Science ar/ir Scopus (P1a); Article in Clarivate Analytics Web of Science or Scopus DB conference proceedings (P1a)
242014Aptarnaujančio personalo vaidmuo vartotojų pasitenkinimo atžvilgiuPilelienė, Lina; Grigaliūnaitė, ViktorijaStraipsnis / Article
252014Interaction between satisfaction and loyalty of Lithuanian tourists : a moderating effect of natural featuresPilelienė, Lina; Grigaliūnaitė, ViktorijaStraipsnis / Article
262016A model of website quality-based e-commerce satisfaction indexPilelienė, Lina; Grigaliūnaitė, ViktorijaStraipsnis kitose duomenų bazėse (S4); Article in other databases (S4)
272014Interaction between satisfaction and loyalty of Lithuanian rural tourists: a moderating effect of perceived valuePilelienė, Lina; Grigaliūnaitė, ViktorijaStraipsnis / Article
282017Attitude toward smoking: the effect of negative smoking-related picturesGrigaliūnaitė, Viktorija; Pilelienė, LinaStraipsnis Clarivate Analytics Web of Science ar/ir Scopus (S1); Article in Clarivate Analytics Web of Science or / and Scopus (S1)
292017Consumer attention online: how to be visible?Grigaliūnaitė, Viktorija; Pilelienė, LinaStraipsnis kitose duomenų bazėse (S4); Article in other databases (S4)
302016Elaboration of the model for the assessment of outdoor advertising effectivenessPilelienė, Lina; Grigaliūnaitė, ViktorijaStraipsnis kituose recenzuojamuose leidiniuose (S5); Article in other peer-reviewed editions (S5)
312016The analysis of the influence of internal factors on outdoor advertising effectivenessGrigaliūnaitė, Viktorija; Pilelienė, Lina; Bakanauskas, Arvydas PetrasStraipsnis konferencijos medžiagoje Clarivate Analytics Web of Science ar/ir Scopus (P1a); Article in Clarivate Analytics Web of Science or Scopus DB conference proceedings (P1a)
322015Determination of the importance and performance of factors affecting rural tourism homestead choice in LithuaniaGrigaliūnaitė, Viktorija; Pilelienė, LinaStraipsnis konferencijos medžiagoje Clarivate Analytics Web of Science ar/ir Scopus (P1a); Article in Clarivate Analytics Web of Science or Scopus DB conference proceedings (P1a)
332016Emotional or rational? The determination of the influence of advertising appeal on advertising effectivenessGrigaliūnaitė, Viktorija; Pilelienė, LinaStraipsnis kitose duomenų bazėse (S4); Article in other databases (S4)
342016Making brand visible: advertising elements influencing visual attention to the brandPilelienė, Lina; Grigaliūnaitė, ViktorijaStraipsnis kituose recenzuojamuose leidiniuose (S5); Article in other peer-reviewed editions (S5)
352016Reklamos pardavimo vietoje padėtis: neuromarketingo aspektasGrigaliūnaitė, Viktorija; Pilelienė, LinaStraipsnis kitose duomenų bazėse (S4); Article in other databases (S4)
362014Satisfaction and loyalty of Lithuanian rural tourists : segmentation and managerial implicationsGrigaliūnaitė, Viktorija; Pilelienė, LinaStraipsnis kitose duomenų bazėse (S4); Article in other databases (S4)
372016The index of tourist satisfaction with LithuaniaPilelienė, Lina; Grigaliūnaitė, ViktorijaStraipsnis Clarivate Analytics Web of Science ar/ir Scopus (S1); Article in Clarivate Analytics Web of Science or / and Scopus (S1)
382017Customer satisfaction with mobile operators’ services in Lithuanian rural areasGrigaliūnaitė, Viktorija; Pilelienė, LinaArticle in Clarivate Analytics Web of Science or Scopus DB conference proceedings (P1a); Straipsnis konferencijos medžiagoje Clarivate Analytics Web of Science ar/ir Scopus (P1a)
392016Influence of print advertising layout complexity on visual attentionPilelienė, Lina; Grigaliūnaitė, ViktorijaStraipsnis Clarivate Analytics Web of Science ar/ir Scopus (S1); Article in Clarivate Analytics Web of Science or / and Scopus (S1)
402017Relationship between spokesperson’s gender and advertising color temperature in a framework of advertising effectivenessPilelienė, Lina; Grigaliūnaitė, ViktorijaStraipsnis kitose duomenų bazėse (S4); Article in other databases (S4)
412017The influence of perceived benefits on the satisfaction with the loyalty programKyguolienė, Asta; Zikienė, Kristina; Grigaliūnaitė, ViktorijaStraipsnis Clarivate Analytics Web of Science ar/ir Scopus (S1); Article in Clarivate Analytics Web of Science or / and Scopus (S1)
422017The effect of female celebrity spokesperson in FMCG advertising: neuromarketing approachPilelienė, Lina; Grigaliūnaitė, ViktorijaStraipsnis Clarivate Analytics Web of Science ar/ir Scopus (S1); Article in Clarivate Analytics Web of Science or / and Scopus (S1)
432016Elaboration of the model for the evaluation of static advertising effectivenessPilelienė, Lina; Grigaliūnaitė, ViktorijaStraipsnis nerecenzuojamoje Lietuvos tarptautinės konferencijos medžiagoje (P2b); Article in non-peer-reviewed Lithuanian international conference proceedings (P2b)
442013Determination of customer satisfaction with supermarkets in LithuaniaPilelienė, Lina; Grigaliūnaitė, ViktorijaStraipsnis / Article
452012Vartotojų pasitenkinimo „Čili pica” picerijų paslaugomis nustatymasPilelienė, Lina; Grigaliūnaitė, ViktorijaStraipsnis / Article
462014Lietuvos turistų pasitenkinimo indekso modelis : teorinės įžvalgosPilelienė, Lina; Grigaliūnaitė, ViktorijaStraipsnis / Article
472015Reklaminės žinutės šaltinio įtakos reklamos efektyvumui modeliavimas: teorinis aspektasPilelienė, Lina; Grigaliūnaitė, ViktorijaStraipsnis kitose duomenų bazėse (S4); Article in other databases (S4)
482013Customer satisfaction with catering services in LithuaniaGrigaliūnaitė, Viktorija; Pilelienė, LinaStraipsnis kitose duomenų bazėse (S4); Article in other databases (S4)
492014Complexity of print advertising : theoretical insightsPilelienė, Lina; Grigaliūnaitė, ViktorijaStraipsnis / Article
502014Vaizdinių reklamos elementų sąsaja su reklamos efektyvumu : teorinės įžvalgosPilelienė, Lina; Grigaliūnaitė, ViktorijaStraipsnis / Article