Search: Organizacijų vadyba: sisteminiai tyrimai / Management of Organizations: Systematic Research 2011, nr. 59


Add/Remove Filters (1 filters currently applied)
Results 1-30 of 30 (Search time: 0.12 seconds).
:
Relevance

 

  • previous
  • 1
  • next
Item hits:
DateTitleAuthor(s)Type
12015CSR reasons, practices and impact to corporate reputationŠontaitė-Petkevičienė, Miglėresearch article
22012Korporatyvinės reputacijos vertinimas aukštojo mokslo institucijoseŠontaitė, Miglėresearch article
32009Aesthetics based corporate reputation management in the context of higher educationŠontaitė, Miglė; Kristensen, Toreresearch article
42014Crisis management to avoid damage for corporate reputation: the case of retail chain crisis in the Baltic countriesŠontaitė-Petkevičienė, MiglėStraipsnis / Article
522-May-2017Korporatyvinės reputacijos poveikis asmeninio pardavimo rezultatams: AB ,,Lietuvos Draudimas” atvejo analizėŠtaras, Modestasmaster thesis
62014Crisis management to avoid damage for corporate reputation : the case of retail chain crisis in the Baltic countriesŠontaitė-Petkevičienė, Miglėresearch article
76-Jun-2018Ar esamu reglamentavimu užtikrinama juridinio asmens teisės į dalykinę reputaciją apsauga?Kelečius, Mantasmaster thesis
82020The use of cause-related marketing to build good corporate reputationŠontaitė-Petkevičienė, Miglė; Grigaliūnaitė, Rūtaresearch article
923-May-2016Pasyvios korporatyvinės komunikacijos modelis korporatyvinės reputacijos formavimo kontekste. UAB „Lidl Lietuva“ atvejo analizėGrigaliūnaitė, Deimantėmaster thesis
102009Aesthetics based corporate reputation management in the context of higher educationŠontaitė, Miglė; Kristensen, Toreresearch article
112010Aukštųjų mokyklų korporatyvinę reputaciją formuojančių rodiklių vertinimasŠontaitė, Miglė; Lydeka, Zigmasresearch article
122011Suinteresuotų grupių vaidmuo korporatyvinės reputacijos valdymeŠontaitė, Miglėresearch article
132011Measurement model of corporate reputation at Higher education institutions: customers’ perspectiveŠontaitė, Miglė; Bakanauskas, Arvydas Petrasresearch article
142012Korporatyvinės reputacijos vertinimo praktiniai aspektai : Lietuvos verslo organizacijos atvejisŠontaitė, Miglėresearch article
152012Lietuvoje veiklą vykdančių verslo organizacijų reputacija : vartotojų požiūrio įvertinimasŠontaitė, Miglėresearch article
162019Dimensions and attributes building corporate reputation of rural businessesŠontaitė-Petkevičienė, Miglėresearch article
172013Korporatyvinės reputacijos reiškinio genezėŠontaitė-Petkevičienė, Miglėresearch article
182013Aukštojo mokslo institucijų korporatyvinės reputacijos vertinimo metodikos ir jų problemosŠontaitė-Petkevičienė, Miglėresearch article
192013The View of students towards corporate reputation of Lithuanian universitiesŠontaitė-Petkevičienė, Miglėresearch article
202012Lietuvos universitetų korporatyvinės reputacijos vertinimas moksleivių požiūriuŠontaitė-Petkevičienė, Miglėresearch article
212015Corporate reputation management of higher education institutions: disparities of stakeholders' approachesŠontaitė-Petkevičienė, Miglėresearch article
2225-May-2015Šiaulių banko korporatyvinės reputacijos valdymo sprendimaiKrasauskytė, Milanamaster thesis
232013Comparative analysis of corporate reputation measurement methodsŠontaitė-Petkevičienė, Miglėresearch article
2422-May-2019Korporatyvinės reputacijos valdymo verslas - verslui aplinkoje sprendimai: AB "Lifosa" atvejisValiukevičiūtė, Agnėmaster thesis
252011Measurement model of corporate reputation at higher education institutions : customers’ perspectiveŠontaitė, Miglė; Bakanauskas, Arvydas Petrasresearch article
2619-Jun-2020Building corporate reputation of the state-owned enterprise. The case of “Lietuvos Geležinkeliai”Dubauskas, Mantasmaster thesis
279-Jun-2020IT sektoriaus darbdavių korporatyvinės reputacijos formavimo sprendimaiUlanavičiūtė, Žydrėmaster thesis
2822-Jun-2020Application of cause-related marketing to build a good corporate reputation. The case of "Jurgis ir Drakonas"Grigaliūnaitė, Rūtamaster thesis
299-Jun-2021Reklamos veido naudojimas organizacijos komunikacijoje: „Telia Lietuva“ prekės ženklo „Ežys“ atvejisRekstytė, Viktorijabachelor thesis
3025-May-2021The impact of corporate reputation on customer loyaltyHuseynova, Sevdamaster thesis

 

  • previous
  • 1
  • next