Search: 2019 m. (EVF mag.)


Add/Remove Filters (1 filters currently applied)
Results 1-50 of 78 (Search time: 0.089 seconds).
:
Relevance

 

Item hits:
DateTitleAuthor(s)Type
124-May-2017Komunikacijos poveikis prekės ženklo matomumui: „Chocolate Naive“ atvejo tyrimasGrigaravičiūtė, Simonamaster thesis
222-Jun-2020Prekės ženklo „Žalgiris“ reklama ir komunikacijaKrušnauskaitė, Monikabachelor thesis
322-Jun-2020Prekės ženklo „Audimas“ komunikacija socialinėse medijoseBaibokaitė, Irmabachelor thesis
422-Jun-2020Prekės ženklo „Newmood“ komunikacijos socialiniuose tinkluose analizėMotuzaitė, Enrikabachelor thesis
524-May-2017Prekių ženklų derinimo poveikis vartotojų požiūriuiPaliulionytė, Gretamaster thesis
622-May-2017Prekės ženklo vystymas: „Kakė Makė“ atvejisAndriuškevičiūtė, Rūtamaster thesis
722-May-2017Greito vartojimo prekių ženklų įvaizdžio stiprinimas pojūčių marketingo priemonėmisVerpetinskaitė, Marijamaster thesis
822-Jun-2020Prekės ženklų demonstravimo lietuviškuose kino filmuose poveikio vartotojų elgsenai vertinimasRemenčiūtė, Evelinabachelor thesis
92016Produktų demonstravimo sporto rungtynių metu ir vaizdo žaidimuose veiksmingumo vertinimasPilelienė, Lina; Abromavičius, Edgarasresearch article
1012-Jan-2018Prekės ženklo „SG klinika“ vystymasRagauskienė, Jurgitamaster thesis
1123-May-2018Korporatyvinio prekės ženklo kaitos modelio formavimas UAB „Circle K Lietuva“ pavyzdžiuMitalauskaitė, Raimondamaster thesis
1222-May-2018Palankaus vartotojo požiūrio į prekės ženklą formavimas taikant istorijų pasakojimą vaizdo reklamoseGaličinaitė, Rasamaster thesis
1322-May-2018Prekės ženklo vertės didinimas reklama ,,Saldi sala“ organizacijos pavyzdžiuDaukšytė, Eglėmaster thesis
1424-May-2017Kvapų poveikis vartotojų palankumo prekės ženklui formavimeŠmitaitė, Ivetamaster thesis
152002Prekės ženklo konkurentiškumo tyrimas Lietuvos alaus pramonėjeŽukauskas, Pranas; Kuprytė, Lauraresearch article
162015Corporate social responsibility as a brand : practical activity or social hypocrisy?Vveinhardt, Jolita; Stonkutė, Eglėresearch article
1722-Jun-2020Prekės ženklų išorinės komunikacijos įgyvendinimas. „KOUKLA“ prekės ženklo komunikacijos atvejisGleiznytė, Laurabachelor thesis
182016Making brand visible: advertising elements influencing visual attention to the brandPilelienė, Lina; Grigaliūnaitė, Viktorijaresearch article
1917-Jun-2020Prekės ženklo įvaizdžio kūrimas socialiniuose tinkluose: „Raudonų plytų alaus dirbtuvių" atvejis.Gavrilčikas, Gytisbachelor thesis
2024-Mar-2017Mineralinio vandens “Birutė” prekės ženklo stiprinimasJasunskytė, Linamaster thesis
2125-May-2015Prekės ženklo vaidmuo auditorijos formavimui: Klaipėdos pilies džiazo festivalio atvejisRumbutytė, Eglėmaster thesis
2221-Jan-2016Produkto prekės ženklo keitimo modelis: „Medinių atvirukų“ prekės ženklo atvejisRombergė, Giedrėmaster thesis
2320-May-2019Marijampolės miesto darbdavių patrauklumo didinimasMiliauskaitė, Paulinamaster thesis
2422-May-2019Effects of unethical behavior on brand image (a case of Volkswagen incorporation)Duniya, Faithmaster thesis
252008Prekės ženklo svarba ir jo vertės kūrimo galimybėsVanagienė, Vitalija; Ramanauskienė, Jadvygaresearch article
262020Vaikų maisto prekės ženklo „SEMPER“ žinomumo vertinimas Pabaltijos šalių rinkojeVaičiuvienė, Aina; Tamulienė, Vilmaresearch article
279-Jan-2020Korporatyvinio prekės ženklo keitimo komunikacija: UAB „Ignitis“ atvejisMockevičiūtė, Gerdamaster thesis
2813-Jan-2017Prekės ženklo žinomumo didinimas virtualioje erdvėjeLoskot, Marinamaster thesis
2925-May-2015Prekės ženklo vystymas socialiniuose tinkluose: iššūkiai naujojoje marketingo erojePavilonytė, Indrėmaster thesis
3030-Nov-2018Socialinių tinklų įtaka didinant mineralinio vandens „Vytautas“ prekės ženklo žinomumąŽaliauskaitė, Violetamaster thesis
3130-Nov-2018Prekės ženklo vystymas: „Fėjų slėnis“ atvejisDarginavičienė, Laimamaster thesis
3223-May-2016Prekės ženklo asmanybės įtaka vartotojų lojalumui: “RASA” ir “ARAS” atvejaisJankauskaitė, Editamaster thesis
3312-Jun-2019Tourism based city branding. The case of Buchach, UkraineTymoshiv, Ihormaster thesis
342016Prekės ženklo demonstravimas sporto vaizdo žaidimuose: tendencijos ir perspektyvosPilelienė, Lina; Abromavičius, Edgarasresearch article
3531-May-2011UAB „Birštono Mineraliniai Vandenys“ ir Ko prekės ženklo „Vytautas“ įvaizdžio stiprinimas pojūčių rinkdoaros konteksteKuršvietis, Dainiusmaster thesis
362020The formation and use of the construction enterprise brand to ensure interaction with stakeholdersMamonov, K.; Velychko, V.; Grytskov, E.; Troian, V.journal article
372008Brand'as ir vartotojas : prekės ženklo "portreto" struktūraIždonaitė, Inga; Vveinhardt, Jolitaresearch article
3813-Jan-2021Produktų demonstravimo filmuose įtaka vartotojų elgsenaiKazlauskaitė, Kristinamaster thesis
3920-May-2019Prekių ženklų žinomumo didinimas. Lietuviškų ekologiškų prekių ženklų atvejaiStonkutė, Gabrielėmaster thesis
402015Prekės vardo transformacijos į prekės ženklą socialiniuose tinkluose teoriniai aspektaiBakanauskas, Pauliusresearch article
415-Apr-2019Prekės ženklo „Kiwa Inspecta“ UAB žinomumo didinimasJermalavičiūtė, Ritamaster thesis
4212-Jan-2021Renginių organizavimo įmonės prekės ženklo formavimas. „Shventė.lt“ prekės ženklo atvejisKreipavičius, Rokasbachelor thesis
435-Apr-2019Prekės ženklo atnaujinimas: „Lelija“ atvejisSeniūnaitė, Justėmaster thesis
4417-Jun-2020Vizualinė prekės ženklo komunikacija socialiniuose tinkluose: vartotojų įsitraukimą skatinančių veiksnių nustatymas "Mylimiausia" pavyzdžiuProzoraitytė, Gabrielėbachelor thesis
4517-Jun-2020Marketingo komunikacija į rinką įvedant naują prekės ženklą. VšĮ „Šokių buveinė“ atvejisGružinskaitė, Dianabachelor thesis
469-Jun-2020Prekės ženklo vertės kūrimo vartotojams projektiniai sprendimai. „Jurgis ir drakonas“ atvejisSutkutė, Paulamaster thesis
4716-Jun-2020Internetinės prekės ženklų bendruomenės: vartotojų įsitraukimą skatinančių veiksnių nustatymasBingelytė, Ievabachelor thesis
4810-Jun-2020Prekės ženklų talismanų įveiklinimas. UAB „Fazer Lietuva“ prekės ženklo „Gardėsis“ pavyzdžiuJakubelskaitė, Rūtamaster thesis
4916-Jun-2020Prekės ženklų derinimo aljansui parinkimas „Gardėsio“ prekės ženklo pavyzdžiuBogdiun, Evelinabachelor thesis
5018-Jun-2020Vizualinė prekės ženklo komunikacija socialiniuose tinkluose: AB „Telia Lietuva“ ir UAB „Tele2“ atvejaiStanislovėnaitė, Sandrabachelor thesis