Search: Organizacijų vadyba: sisteminiai tyrimai / Management of Organizations: Systematic Research 2016, nr. 75


Add/Remove Filters (1 filters currently applied)
Results 1-50 of 52 (Search time: 0.424 seconds).
:
Relevance

 

Item hits:
DateTitleAuthor(s)Type
12016Produktų demonstravimo sporto rungtynių metu ir vaizdo žaidimuose veiksmingumo vertinimasPilelienė, Lina; Abromavičius, Edgarasresearch article
212-Jan-2018Prekės ženklo „SG klinika“ vystymasRagauskienė, Jurgitamaster thesis
323-May-2018Korporatyvinio prekės ženklo kaitos modelio formavimas UAB „Circle K Lietuva“ pavyzdžiuMitalauskaitė, Raimondamaster thesis
422-May-2017Greito vartojimo prekių ženklų įvaizdžio stiprinimas pojūčių marketingo priemonėmisVerpetinskaitė, Marijamaster thesis
522-May-2017Prekės ženklo vystymas: „Kakė Makė“ atvejisAndriuškevičiūtė, Rūtamaster thesis
62015Corporate social responsibility as a brand : practical activity or social hypocrisy?Vveinhardt, Jolita; Stonkutė, Eglėresearch article
722-Jun-2020Prekės ženklo „Žalgiris“ reklama ir komunikacijaKrušnauskaitė, Monikabachelor thesis
817-Jun-2020Prekės ženklo įvaizdžio kūrimas socialiniuose tinkluose: „Raudonų plytų alaus dirbtuvių" atvejis.Gavrilčikas, Gytisbachelor thesis
924-May-2017Komunikacijos poveikis prekės ženklo matomumui: „Chocolate Naive“ atvejo tyrimasGrigaravičiūtė, Simonamaster thesis
102016Making brand visible: advertising elements influencing visual attention to the brandPilelienė, Lina; Grigaliūnaitė, Viktorijaresearch article
1122-Jun-2020Prekės ženklų išorinės komunikacijos įgyvendinimas. „KOUKLA“ prekės ženklo komunikacijos atvejisGleiznytė, Laurabachelor thesis
1222-Jun-2020Prekės ženklų demonstravimo lietuviškuose kino filmuose poveikio vartotojų elgsenai vertinimasRemenčiūtė, Evelinabachelor thesis
132002Prekės ženklo konkurentiškumo tyrimas Lietuvos alaus pramonėjeŽukauskas, Pranas; Kuprytė, Lauraresearch article
1422-May-2018Palankaus vartotojo požiūrio į prekės ženklą formavimas taikant istorijų pasakojimą vaizdo reklamoseGaličinaitė, Rasamaster thesis
1524-May-2017Kvapų poveikis vartotojų palankumo prekės ženklui formavimeŠmitaitė, Ivetamaster thesis
1624-May-2017Prekių ženklų derinimo poveikis vartotojų požiūriuiPaliulionytė, Gretamaster thesis
1722-May-2018Prekės ženklo vertės didinimas reklama ,,Saldi sala“ organizacijos pavyzdžiuDaukšytė, Eglėmaster thesis
1822-Jun-2020Prekės ženklo „Audimas“ komunikacija socialinėse medijoseBaibokaitė, Irmabachelor thesis
1922-Jun-2020Prekės ženklo „Newmood“ komunikacijos socialiniuose tinkluose analizėMotuzaitė, Enrikabachelor thesis
209-Jan-2020Korporatyvinio prekės ženklo keitimo komunikacija: UAB „Ignitis“ atvejisMockevičiūtė, Gerdamaster thesis
2112-Jun-2019Tourism based city branding. The case of Buchach, UkraineTymoshiv, Ihormaster thesis
2224-Mar-2017Mineralinio vandens “Birutė” prekės ženklo stiprinimasJasunskytė, Linamaster thesis
2325-May-2015Prekės ženklo vaidmuo auditorijos formavimui: Klaipėdos pilies džiazo festivalio atvejisRumbutytė, Eglėmaster thesis
2421-Jan-2016Produkto prekės ženklo keitimo modelis: „Medinių atvirukų“ prekės ženklo atvejisRombergė, Giedrėmaster thesis
2523-May-2016Prekės ženklo asmanybės įtaka vartotojų lojalumui: “RASA” ir “ARAS” atvejaisJankauskaitė, Editamaster thesis
262016Prekės ženklo demonstravimas sporto vaizdo žaidimuose: tendencijos ir perspektyvosPilelienė, Lina; Abromavičius, Edgarasresearch article
272008Prekės ženklo svarba ir jo vertės kūrimo galimybėsVanagienė, Vitalija; Ramanauskienė, Jadvygaresearch article
2830-Nov-2018Prekės ženklo vystymas: „Fėjų slėnis“ atvejisDarginavičienė, Laimamaster thesis
2930-Nov-2018Socialinių tinklų įtaka didinant mineralinio vandens „Vytautas“ prekės ženklo žinomumąŽaliauskaitė, Violetamaster thesis
3020-May-2019Marijampolės miesto darbdavių patrauklumo didinimasMiliauskaitė, Paulinamaster thesis
3122-May-2019Effects of unethical behavior on brand image (a case of Volkswagen incorporation)Duniya, Faithmaster thesis
3225-May-2015Prekės ženklo vystymas socialiniuose tinkluose: iššūkiai naujojoje marketingo erojePavilonytė, Indrėmaster thesis
3331-May-2011UAB „Birštono Mineraliniai Vandenys“ ir Ko prekės ženklo „Vytautas“ įvaizdžio stiprinimas pojūčių rinkdoaros konteksteKuršvietis, Dainiusmaster thesis
3413-Jan-2017Prekės ženklo žinomumo didinimas virtualioje erdvėjeLoskot, Marinamaster thesis
3520-May-2019Prekių ženklų žinomumo didinimas. Lietuviškų ekologiškų prekių ženklų atvejaiStonkutė, Gabrielėmaster thesis
362008Brand'as ir vartotojas : prekės ženklo "portreto" struktūraIždonaitė, Inga; Vveinhardt, Jolitaresearch article
375-Apr-2019Prekės ženklo atnaujinimas: „Lelija“ atvejisSeniūnaitė, Justėmaster thesis
385-Apr-2019Prekės ženklo „Kiwa Inspecta“ UAB žinomumo didinimasJermalavičiūtė, Ritamaster thesis
392015Prekės vardo transformacijos į prekės ženklą socialiniuose tinkluose teoriniai aspektaiBakanauskas, Pauliusresearch article
4013-Jan-2021Produktų demonstravimo filmuose įtaka vartotojų elgsenaiKazlauskaitė, Kristinamaster thesis
4112-Jan-2021Renginių organizavimo įmonės prekės ženklo formavimas. „Shventė.lt“ prekės ženklo atvejisKreipavičius, Rokasbachelor thesis
4211-Jan-2021Mažmeninės prekybos tinklų vertės kūrimo vartotojams sprendimai. „Lidl“ ir „Maxima“ atvejaiKazakevičius, Kasparasmaster thesis
4317-Jun-2020Marketingo komunikacija į rinką įvedant naują prekės ženklą. VšĮ „Šokių buveinė“ atvejisGružinskaitė, Dianabachelor thesis
4417-Jun-2020Vizualinė prekės ženklo komunikacija socialiniuose tinkluose: vartotojų įsitraukimą skatinančių veiksnių nustatymas "Mylimiausia" pavyzdžiuProzoraitytė, Gabrielėbachelor thesis
4516-Jun-2020Internetinės prekės ženklų bendruomenės: vartotojų įsitraukimą skatinančių veiksnių nustatymasBingelytė, Ievabachelor thesis
469-Jun-2020Prekės ženklo vertės kūrimo vartotojams projektiniai sprendimai. „Jurgis ir drakonas“ atvejisSutkutė, Paulamaster thesis
4710-Jun-2020Prekės ženklų talismanų įveiklinimas. UAB „Fazer Lietuva“ prekės ženklo „Gardėsis“ pavyzdžiuJakubelskaitė, Rūtamaster thesis
4816-Jun-2020Prekės ženklų derinimo aljansui parinkimas „Gardėsio“ prekės ženklo pavyzdžiuBogdiun, Evelinabachelor thesis
4918-Jun-2020Vizualinė prekės ženklo komunikacija socialiniuose tinkluose: AB „Telia Lietuva“ ir UAB „Tele2“ atvejaiStanislovėnaitė, Sandrabachelor thesis
5022-Jun-2020Tvariosios mados komunikacija: lietuviškų prekės ženklų atvejisAnusauskaitė, Justėbachelor thesis