Search: Darnioji daugiakalbystė / Sustainable Multilingualism 2018, nr. 13


Add/Remove Filters (1 filters currently applied)
Results 1-43 of 43 (Search time: 0.426 seconds).
:
Relevance

 

  • previous
  • 1
  • next
Item hits:
DateTitleAuthor(s)Type
122-Jun-2020UAB "Puella" akademija populiarinimo ir reklamos būdų analizėBlažauskaitė, Erikabachelor thesis
222-Jun-2020Jauno vartotojo požiūrio į reklamą vertinimas LietuvojeValaitytė, Gabijabachelor thesis
322-Jun-2020Socialinė reklama ir jos poveikis visuomenei. Socialinės kampanijos „Palaikyk“ atvejisStarevičius, Algirdasbachelor thesis
417-Jun-2020Lietuvos auditorijos nuostatos į prekės ženklo rinkodaros komunikacijos priemonę – reklamąKatinas, Dariusbachelor thesis
522-Jun-2020Nuotraukų naudojimas reklamose. Socialinių tinklų atvejisRažukaitė, Violetabachelor thesis
62006Consumer attitude towards economic functions of advertising in LithuaniaSangwan, Sunanda; Žukauskas, Pranasresearch article
72016Effect of visual advertising complexity on consumers’ attentionPilelienė, Lina; Grigaliūnaitė, Viktorijaresearch article
82006Construction of gender images in the advertisements of Japanese style magazinesBarancovaitė, Kristinaresearch article
92012Дети – язык рекламы – фольклорPetkevič, Gendrikresearch article
1018-Jun-2020Animacinė reklama akcijai „DAROM“Vaitasiūtė, Ievabachelor thesis
112015Determination of the impact of spokesperson on advertising effectivenessGrigaliūnaitė, Viktorija; Pilelienė, Linaresearch article
122016Effectiveness of visual metaphor in milk advertisingPilelienė, Lina; Grigaliūnaitė, Viktorijaresearch article
132013Produktų demonstravimo vaidybiniuose filmuose ypatumai (teorinis aspektas)Pilelienė, Lina; Jurgilaitė, Sigitaresearch article
142014Tautinės savimonės ugdymas pasitelkiant reklamą : teorinis aspektasPilelienė, Lina; Grigaliūnaitė, Viktorijaresearch article
1518-Jun-2020Ar azartinių lošimų reklama neprieštarauja LR Reklamos įstatyme įtvirtintiems principams?Ročytė, Gabijamaster thesis
1622-May-2018Prekės ženklo vertės didinimas reklama ,,Saldi sala“ organizacijos pavyzdžiuDaukšytė, Eglėmaster thesis
1722-May-2018Reklamos sprendimų modelis naujos paslaugos įvedimui į rinkąJakubauskytė, Vaidamaster thesis
1822-May-2018Socialinėmis reklamomis sukeliamų emocijų sprendimaiBurneikytė, Gabijamaster thesis
1922-Jun-2020Reklamos poveikio jaunajai auditorijai vertinimas LietuvojePipiraite, Karolinabachelor thesis
2022-Jun-2020Nuomonės formuotojų įtakos prekės ženklo žinomumui vertinimasAlasauskytė, Ievabachelor thesis
214-Jun-2015Ar reklama perteiktam tariamam poreikiui turėti siūlomą prekę (paslaugą) yra taikomi tiesos ir reklamos atpažiįstamumo kriterijai?Vaičiukynienė, Skaistėmaster thesis
2222-May-2019Turinio reklamos sprendimai po prekės ženklo perženklinimo "Kilig" pavyzdžiuŠimkonytė, Eglėmaster thesis
2323-May-2016Požiūrio į prekės ženklą formavimas inovatyvia reklamaŠerstniovaitė, Eglėmaster thesis
242019The interplay of religious symbols and cultural values theory in advertisingŽitkienė, Rima; Kriaučiūnaitė-Lazauskienė, GintarėStraipsnis / Article
252018Multimodal metaphors and advertising: a cross-cultural comparison of the use of behavioural multimodal metaphorsGil Bonilla, John FredyStraipsnis / Article
2611-Jan-2019Socialinių problemų komunikacija komercinėje reklamojeAltukavičiūtė, Ievamaster thesis
2722-May-2019Perception of emotional and rational advertisingLevchenko, Anastasiiamaster thesis
2822-May-2019Organizacijos įvaizdžio formavimas reklamos sprendimais krizės laikotarpiu krepšinio klubo „Rytas“ pavyzdžiuŠabūnaitė, Gintarėmaster thesis
2925-May-2015Reklama ir viešieji ryšiai: sinergijos linkMorkutė, Ingamaster thesis
3013-Jan-2017Internetinės individualizuotos reklamos poveikio vartotojams vertinimasRimkutė, Jurgitamaster thesis
312020Vilnius City Opera kultūrinės vertės žymėsBaužaitė, Elvinaresearch article
3222-May-2019Konkurencinio pranašumo stiprinimas reklamos sprendimais. AB „SEB“, AB „Swedbank“ ir AB „Luminor“ bankų atvejų pavyzdžiuMarmaitė, Živilėmaster thesis
332011Популярная литература в Литве : взгляд с точки зрения издателя и читателяKuizinienė, Daliaresearch article
348-Jun-2020Reklamos efektyvumo skirtingoms socialinėms klasėms didinimo modelisMerkevičiūtė, Eglėmaster thesis
3522-May-2019Reklamos sprendimai vietos prekės ženklo plėtrai siekiant tapti darniu prekės ženkluStančikaitė, Akvilėmaster thesis
362011Įmonių socialinės atsakomybės propagavimas reklamoje, stiprinant prekės ženklo vertę pirkėjuiArlauskienė, Renata; Vanagienė, Vitalijaresearch article
3716-Jun-2020BC „Žalgiris“ reklaminės kampanijos „Mano pirmas“ analizėUlanovas, Edgarasbachelor thesis
3810-Jun-2020Emocinės reklamos poveikis požiūrio formavimui skirtingoms kartomsJonušytė, Deimantėmaster thesis
392011Vitrinų ekspozicijos samprata ir nauda organizacijoms : teorinis aspektasLukošiūtė, Vaida; Pilelienė, Linaresearch article
4018-Jun-2020Vartotojų požiūrio į seksualumą reklamoje analizėSadzevičiūtė, Aistėbachelor thesis
4116-Jun-2020UAB „Manvesta“ ryšių su visuomene vertinimasKymantas, Simonasbachelor thesis
4216-Jun-2020Religinių simbolių naudojimo reklamoje etiškumo vertinimasBaltmiškytė, Sonatabachelor thesis
432008Media power in the Llithuanian news market reconsideredJuraitė, Kristinaresearch article

 

  • previous
  • 1
  • next