Search: Teatrologiniai eskizai


Add/Remove Filters (1 filters currently applied)
Results 1-50 of 55 (Search time: 0.198 seconds).
:
Relevance

 

Item hits:
DateTitleAuthor(s)Type
122-Jun-2020Nuotraukų naudojimas reklamose. Socialinių tinklų atvejisRažukaitė, Violetabachelor thesis
222-Jun-2020Nuomonės formuotojų įtakos prekės ženklo žinomumui vertinimasAlasauskytė, Ievabachelor thesis
32006Construction of gender images in the advertisements of Japanese style magazinesBarancovaitė, Kristinaresearch article
422-Jun-2020Reklamos poveikio jaunajai auditorijai vertinimas LietuvojePipiraite, Karolinabachelor thesis
522-Jun-2020UAB "Puella" akademija populiarinimo ir reklamos būdų analizėBlažauskaitė, Erikabachelor thesis
62016Effectiveness of visual metaphor in milk advertisingPilelienė, Lina; Grigaliūnaitė, Viktorijaresearch article
716-Jun-2020BC „Žalgiris“ reklaminės kampanijos „Mano pirmas“ analizėUlanovas, Edgarasbachelor thesis
822-May-2018Reklamos sprendimų modelis naujos paslaugos įvedimui į rinkąJakubauskytė, Vaidamaster thesis
922-May-2018Prekės ženklo vertės didinimas reklama ,,Saldi sala“ organizacijos pavyzdžiuDaukšytė, Eglėmaster thesis
1022-May-2018Socialinėmis reklamomis sukeliamų emocijų sprendimaiBurneikytė, Gabijamaster thesis
1118-Jun-2020Ar azartinių lošimų reklama neprieštarauja LR Reklamos įstatyme įtvirtintiems principams?Ročytė, Gabijamaster thesis
1217-Jun-2020Lietuvos auditorijos nuostatos į prekės ženklo rinkodaros komunikacijos priemonę – reklamąKatinas, Dariusbachelor thesis
1322-Jun-2020Socialinė reklama ir jos poveikis visuomenei. Socialinės kampanijos „Palaikyk“ atvejisStarevičius, Algirdasbachelor thesis
142006Consumer attitude towards economic functions of advertising in LithuaniaSangwan, Sunanda; Žukauskas, Pranasresearch article
154-Jun-2015Ar reklama perteiktam tariamam poreikiui turėti siūlomą prekę (paslaugą) yra taikomi tiesos ir reklamos atpažiįstamumo kriterijai?Vaičiukynienė, Skaistėmaster thesis
162012Дети – язык рекламы – фольклорPetkevič, Gendrikresearch article
1718-Jun-2020Animacinė reklama akcijai „DAROM“Vaitasiūtė, Ievabachelor thesis
182013Produktų demonstravimo vaidybiniuose filmuose ypatumai (teorinis aspektas)Pilelienė, Lina; Jurgilaitė, Sigitaresearch article
192015Determination of the impact of spokesperson on advertising effectivenessGrigaliūnaitė, Viktorija; Pilelienė, Linaresearch article
2022-Jun-2020Jauno vartotojo požiūrio į reklamą vertinimas LietuvojeValaitytė, Gabijabachelor thesis
212014Tautinės savimonės ugdymas pasitelkiant reklamą : teorinis aspektasPilelienė, Lina; Grigaliūnaitė, Viktorijaresearch article
2223-May-2016Požiūrio į prekės ženklą formavimas inovatyvia reklamaŠerstniovaitė, Eglėmaster thesis
232019The interplay of religious symbols and cultural values theory in advertisingŽitkienė, Rima; Kriaučiūnaitė-Lazauskienė, GintarėStraipsnis / Article
242018Multimodal metaphors and advertising: a cross-cultural comparison of the use of behavioural multimodal metaphorsGil Bonilla, John FredyStraipsnis / Article
2511-Jan-2019Socialinių problemų komunikacija komercinėje reklamojeAltukavičiūtė, Ievamaster thesis
2622-May-2019Turinio reklamos sprendimai po prekės ženklo perženklinimo "Kilig" pavyzdžiuŠimkonytė, Eglėmaster thesis
2725-May-2015Reklama ir viešieji ryšiai: sinergijos linkMorkutė, Ingamaster thesis
2822-May-2019Perception of emotional and rational advertisingLevchenko, Anastasiiamaster thesis
2913-Jan-2017Internetinės individualizuotos reklamos poveikio vartotojams vertinimasRimkutė, Jurgitamaster thesis
302020Vilnius City Opera kultūrinės vertės žymėsBaužaitė, Elvinaresearch article
3122-May-2019Organizacijos įvaizdžio formavimas reklamos sprendimais krizės laikotarpiu krepšinio klubo „Rytas“ pavyzdžiuŠabūnaitė, Gintarėmaster thesis
3222-May-2019Konkurencinio pranašumo stiprinimas reklamos sprendimais. AB „SEB“, AB „Swedbank“ ir AB „Luminor“ bankų atvejų pavyzdžiuMarmaitė, Živilėmaster thesis
3322-May-2019Reklamos sprendimai vietos prekės ženklo plėtrai siekiant tapti darniu prekės ženkluStančikaitė, Akvilėmaster thesis
342011Įmonių socialinės atsakomybės propagavimas reklamoje, stiprinant prekės ženklo vertę pirkėjuiArlauskienė, Renata; Vanagienė, Vitalijaresearch article
352011Популярная литература в Литве : взгляд с точки зрения издателя и читателяKuizinienė, Daliaresearch article
368-Jun-2020Reklamos efektyvumo skirtingoms socialinėms klasėms didinimo modelisMerkevičiūtė, Eglėmaster thesis
372011Vitrinų ekspozicijos samprata ir nauda organizacijoms : teorinis aspektasLukošiūtė, Vaida; Pilelienė, Linaresearch article
3810-Jun-2020Emocinės reklamos poveikis požiūrio formavimui skirtingoms kartomsJonušytė, Deimantėmaster thesis
392008Media power in the Llithuanian news market reconsideredJuraitė, Kristinaresearch article
4018-Jun-2020Vartotojų požiūrio į seksualumą reklamoje analizėSadzevičiūtė, Aistėbachelor thesis
4116-Jun-2020UAB „Manvesta“ ryšių su visuomene vertinimasKymantas, Simonasbachelor thesis
4224-May-2021X ir Y kartų vartotojų reklamos įsimenamumo didinimasDrevininkaitytė, Gerdamaster thesis
4324-May-2021Organizacijos įvaizdžio formavimas reklamos sprendimaisDaujotaitė, Ritamaster thesis
4424-May-2021Konkurencinio pranašumo didinimas reklamos sprendimaisKazakevičiūtė, Dianamaster thesis
4524-May-2021Partizaninio marketingo poveikio vartotojų elgsenai sprendimai. Prekės ženklo „Felix” atvejisKamarauskaitė, Adamaster thesis
4624-May-2021Žaidybinimo taikymo reklamoje sprendimai UAB „Circle K“ pavyzdžiuAmbraževičiūtė, Girmintėmaster thesis
472016Effect of visual advertising complexity on consumers’ attentionPilelienė, Lina; Grigaliūnaitė, Viktorijaresearch article
488-Jun-2021Lyčių stereotipų socialinių tinklų reklamose analizėBatakytė, Lėjabachelor thesis
4916-Jun-2020Religinių simbolių naudojimo reklamoje etiškumo vertinimasBaltmiškytė, Sonatabachelor thesis
508-Jun-2021Vilniaus Halės turgavietės reklamos vertinimasSorokas, Pauliusbachelor thesis