Search: 6. Universiteto magistrantūros baigiamųjų darbų, daktaro disertacijų ir jų santraukų elektroniniai dokumentai (ETD) / University master's theses, doctoral dissertations and their summaries


Add/Remove Filters (1 filters currently applied)
Results 1-37 of 37 (Search time: 0.14 seconds).
:
Relevance

 

  • previous
  • 1
  • next
Item hits:
DateTitleAuthor(s)Type
122-May-2019Startuolio įvedimas į rinką ir vystymas: ,,Unboxed” ir ,,Oberlo” atvejų analizėŠontaitė-Petkevičienė, Miglė; Jurgilaitė, EglėMagistro darbas / Master thesis
223-May-2018Žaidybinio marketingo panaudojimo versle sprendimai: UAB „Eurovaistinės“ „Didžiojo savijautos testo“ atvejo analizėVytauto Didžiojo universitetas. Ekonomikos ir vadybos fakultetas. Marketingo katedra; Šontaitė-Petkevičienė, Miglė; Andrulytė, JurgitaMagistro darbas / Master thesis
322-May-2019Kauno, kaip patrauklaus investicijoms miesto, įvaizdžio formavimo sprendimaiŠontaitė-Petkevičienė, Miglė; Baranauskas, MartynasMagistro darbas / Master thesis
422-May-2017Dalijimosi ekonomikos prekės ženklo „Uber“ vertės kūrimas vartotojamsVytauto Didžiojo universitetas. Ekonomikos ir vadybos fakultetas. Marketingo katedra; Šontaitė-Petkevičienė, Miglė; Šerpytis, MindaugasMagistro darbas / Master thesis
522-May-2017Asmens prekės ženklo poveikio vartotojų elgsenai projektiniai sprendimai. Agnės Jagelavičiūtės atvejo analizėVytauto Didžiojo universitetas. Ekonomikos ir vadybos fakultetas. Marketingo katedra; Šontaitė-Petkevičienė, Miglė; Gerulytė, AgnėMagistro darbas / Master thesis
624-Nov-2017Paslaugos įvedimas į rinką. Erasmus+ atvejo analizėVytauto Didžiojo universitetas. Ekonomikos ir vadybos fakultetas. Vadybos katedra; Šontaitė-Petkevičienė, Miglė; Staršelskis, LinasMagistro darbas / Master thesis
72014Crisis management to avoid damage for corporate reputation: the case of retail chain crisis in the Baltic countriesŠontaitė-Petkevičienė, MiglėStraipsnis / Article
822-May-2017Santykių su verslas-verslui vartototojais kūrimo „LinkedIn” socialiniame tinkle praktiniai sprendimaiVytauto Didžiojo universitetas. Ekonomikos ir vadybos fakultetas. Marketingo katedra; Šontaitė-Petkevičienė, Miglė; Maculevičiūtė, GitanaMagistro darbas / Master thesis
922-May-2017Sports marketing strategy: a case study of football in LithuaniaVytauto Didžiojo universitetas. Ekonomikos ir vadybos fakultetas. Marketingo katedra; Šontaitė-Petkevičienė, Miglė; Mbaba, Victor EphraimMagistro darbas / Master thesis
102014The effect of country-of-origin on beauty products choice in LithuaniaŠontaitė-Petkevičienė, Miglė; Pilelienė, LinaStraipsnis / Article
1122-May-2017Įtraukiamojo marketingo taikymo sprendimai. „Beatos virtuvės“ atvejo analizėVytauto Didžiojo universitetas. Ekonomikos ir vadybos fakultetas. Marketingo katedra; Šontaitė-Petkevičienė, Miglė; Kalvaitytė, IngaMagistro darbas / Master thesis
1222-May-2017Korporatyvinės reputacijos poveikis asmeninio pardavimo rezultatams: AB ,,Lietuvos Draudimas” atvejo analizėVytauto Didžiojo universitetas. Ekonomikos ir vadybos fakultetas. Marketingo katedra; Šontaitė-Petkevičienė, Miglė; Štaras, ModestasMagistro darbas / Master thesis
1323-May-2018Brand management that creates value to customer: the case of Zara brandVytauto Didžiojo universitetas. Ekonomikos ir vadybos fakultetas. Marketingo katedra; Šontaitė-Petkevičienė, Miglė; Amarkhil, HaseebullahMagistro darbas / Master thesis
1423-May-2018Integruota marketingo komunikacija į rinką įvedant naują prekės ženkląVytauto Didžiojo universitetas. Ekonomikos ir vadybos fakultetas. Marketingo katedra; Šontaitė-Petkevičienė, Miglė; Lukaitytė, VildaMagistro darbas / Master thesis
1522-May-2017Golfo populiarinimo Lietuvoje strategijaVytauto Didžiojo universitetas. Ekonomikos ir vadybos fakultetas. Marketingo katedra; Šontaitė-Petkevičienė, Miglė; Butrimaitė, RasaMagistro darbas / Master thesis
1623-May-2018The effect of influencer marketing on customer behavior. The case of "YouTube" influencers in makeup industryVytauto Didžiojo universitetas. Ekonomikos ir vadybos fakultetas. Marketingo katedra; Šontaitė-Petkevičienė, Miglė; Baramidze, TamarMagistro darbas / Master thesis
1723-May-2018Marketing strategy of a company using shared economy business model. The case of “Airbnb”Vytauto Didžiojo universitetas. Ekonomikos ir vadybos fakultetas. Marketingo katedra; Šontaitė-Petkevičienė, Miglė; Mahajan, Pooja SantoshMagistro darbas / Master thesis
1823-May-2018Prekės ženklo vertės kūrimas vartotojams. „Barbora“ atvejo analizėVytauto Didžiojo universitetas. Ekonomikos ir vadybos fakultetas. Marketingo katedra; Šontaitė-Petkevičienė, Miglė; Albrektas, ViktorasMagistro darbas / Master thesis
1922-May-2019Nevyriausybinių organizacijų turinio marketingo taikymas komunikacijoje su Z kartos atstovais. „AIESEC“ atvejo analizėŠontaitė-Petkevičienė, Miglė; Andruškevičiūtė, RasuolėMagistro darbas / Master thesis
2022-May-2019Viešųjų iniciatyvų marketingo komunikacijos sprendimai. „Laisvės pikniko“ atvejisŠontaitė-Petkevičienė, Miglė; Malinauskaitė, UrtėMagistro darbas / Master thesis
2122-May-2019Korporatyvinės reputacijos valdymo verslas - verslui aplinkoje sprendimai: AB "Lifosa" atvejisŠontaitė-Petkevičienė, Miglė; Valiukevičiūtė, AgnėMagistro darbas / Master thesis
222013Marketingo vadybos šiuolaikinėje aplinkoje tyrimaiŠontaitė-Petkevičienė, MiglėStraipsnis mokslo, meno, kultūros, profesiniuose leidiniuose / Article in science, art, culture, professional publications (S7)
232013The view of students towards corporate reputation of Lithuanian universitiesŠontaitė-Petkevičienė, MiglėStraipsnis / Article
242012Lietuvos universitetų korporatyvinės reputacijos vertinimas moksleivių požiūriuŠontaitė-Petkevičienė, MiglėStraipsnis / Article
252013Aukštojo mokslo institucijų korporatyvinės reputacijos vertinimo metodikos ir jų problemosŠontaitė-Petkevičienė, MiglėStraipsnis / Article
262014Crisis management to avoid damage for corporate reputation : the case of retail chain crisis in the Baltic countriesŠontaitė-Petkevičienė, MiglėStraipsnis Clarivate Analytics Web of Science ar/ir Scopus / Article in Clarivate Analytics Web of Science or / and Scopus (S1)
272014The effect of country-of-origin on beauty products choice in LithuaniaPilelienė, Lina; Šontaitė-Petkevičienė, MiglėStraipsnis Clarivate Analytics Web of Science ar/ir Scopus / Article in Clarivate Analytics Web of Science or / and Scopus (S1)
282013The View of students towards corporate reputation of Lithuanian universitiesŠontaitė-Petkevičienė, MiglėStraipsnis kitose duomenų bazėse / Article in other databases (S4)
292015Corporate reputation management of higher education institutions: disparities of stakeholders' approachesŠontaitė-Petkevičienė, MiglėStraipsnis kitose duomenų bazėse / Article in other databases (S4)
302013Korporatyvinės reputacijos reiškinio genezėŠontaitė-Petkevičienė, MiglėStraipsnis kitose duomenų bazėse / Article in other databases (S4)
312013Aukštojo mokslo institucijų korporatyvinės reputacijos vertinimo metodikos ir jų problemosŠontaitė-Petkevičienė, MiglėStraipsnis kitose duomenų bazėse / Article in other databases (S4)
322012Lietuvos universitetų korporatyvinės reputacijos vertinimas moksleivių požiūriuŠontaitė-Petkevičienė, MiglėStraipsnis kitose duomenų bazėse / Article in other databases (S4)
332013Corporate brand management that creates value to consumers of the shopping centerŠontaitė-Petkevičienė, Miglė; Dilinskaitė, KristinaStraipsnis recenzuojamoje Lietuvos tarptautinės konferencijos medžiagoje / Article in peer-reviewed Lithuanian international conference proceedings (P1e)
342015CSR reasons, practices and impact to corporate reputationŠontaitė-Petkevičienė, MiglėStraipsnis Clarivate Analytics Web of Science ar/ir Scopus / Article in Clarivate Analytics Web of Science or / and Scopus (S1)
352015Corporate reputation management of higher education institutions: disparities of stakeholders' approachesŠontaitė-Petkevičienė, MiglėStraipsnis nerecenzuojamoje Lietuvos tarptautinės konferencijos medžiagoje / Article in non-peer-reviewed Lithuanian international conference proceedings (P2b)
362013The impact of country-of-origin on food products choiceŠontaitė-Petkevičienė, Miglė; Pilelienė, LinaStraipsnis konferencijos medžiagoje Clarivate Analytics Web of Science ar/ir Scopus / Article in Clarivate Analytics Web of Science or Scopus DB conference proceedings (P1a)
372013Comparative analysis of corporate reputation measurement methodsŠontaitė-Petkevičienė, MiglėStraipsnis konferencijos medžiagoje Clarivate Analytics Web of Science ar/ir Scopus / Article in Clarivate Analytics Web of Science or Scopus DB conference proceedings (P1a)

 

  • previous
  • 1
  • next