Search: 6. Universiteto baigiamųjų darbų, daktaro disertacijų ir jų santraukų elektroniniai dokumentai (ETD) / University theses, doctoral dissertations and their summaries


Add/Remove Filters (1 filters currently applied)
Results 1-18 of 18 (Search time: 0.03 seconds).
:
Relevance

 

  • previous
  • 1
  • next
Item hits:
DateTitleAuthor(s)Type
12014The effect of country-of-origin on beauty products choice in LithuaniaŠontaitė-Petkevičienė, Miglė; Pilelienė, LinaStraipsnis / Article
222-May-2017Asmens prekės ženklo poveikio vartotojų elgsenai projektiniai sprendimai. Agnės Jagelavičiūtės atvejo analizėGerulytė, Agnėmaster thesis
322-May-2017Sports marketing strategy: a case study of football in LithuaniaMbaba, Victor Ephraimmaster thesis
424-Nov-2017Paslaugos įvedimas į rinką. Erasmus+ atvejo analizėStaršelskis, Linasmaster thesis
522-May-2017Įtraukiamojo marketingo taikymo sprendimai. „Beatos virtuvės“ atvejo analizėKalvaitytė, Ingamaster thesis
622-May-2017Golfo populiarinimo Lietuvoje strategijaButrimaitė, Rasamaster thesis
722-May-2017Korporatyvinės reputacijos poveikis asmeninio pardavimo rezultatams: AB ,,Lietuvos Draudimas” atvejo analizėŠtaras, Modestasmaster thesis
82014Crisis management to avoid damage for corporate reputation: the case of retail chain crisis in the Baltic countriesŠontaitė-Petkevičienė, MiglėStraipsnis / Article
922-May-2017Dalijimosi ekonomikos prekės ženklo „Uber“ vertės kūrimas vartotojamsŠerpytis, Mindaugasmaster thesis
1022-May-2017Santykių su verslas-verslui vartototojais kūrimo „LinkedIn” socialiniame tinkle praktiniai sprendimaiMaculevičiūtė, Gitanamaster thesis
1123-May-2018Marketing strategy of a company using shared economy business model. The case of “Airbnb”Mahajan, Pooja Santoshmaster thesis
1223-May-2018Prekės ženklo vertės kūrimas vartotojams. „Barbora“ atvejo analizėAlbrektas, Viktorasmaster thesis
1323-May-2018Žaidybinio marketingo panaudojimo versle sprendimai: UAB „Eurovaistinės“ „Didžiojo savijautos testo“ atvejo analizėAndrulytė, Jurgitamaster thesis
1423-May-2018The effect of influencer marketing on customer behavior. The case of "YouTube" influencers in makeup industryBaramidze, Tamarmaster thesis
1523-May-2018Brand management that creates value to customer: the case of Zara brandAmarkhil, Haseebullahmaster thesis
1623-May-2018Integruota marketingo komunikacija į rinką įvedant naują prekės ženkląLukaitytė, Vildamaster thesis
1718-Jun-2020Developing marketing strategy for fintech start-upZinchak, Andriimaster thesis
182015CSR reasons, practices and impact to corporate reputationŠontaitė-Petkevičienė, MiglėStraipsnis konferencijos medžiagoje Clarivate Analytics Web of Science ar/ir Scopus / Article in Clarivate Analytics Web of Science or Scopus DB conference proceedings (P1a)

 

  • previous
  • 1
  • next