Search: 6. Universiteto baigiamųjų darbų, daktaro disertacijų ir jų santraukų elektroniniai dokumentai (ETD) / University theses, doctoral dissertations and their summaries


Add/Remove Filters (1 filters currently applied)
Results 1-50 of 54 (Search time: 0.192 seconds).
:
Relevance

 

Item hits:
DateTitleAuthor(s)Type
122-May-2019Startuolio įvedimas į rinką ir vystymas: ,,Unboxed” ir ,,Oberlo” atvejų analizėŠontaitė-Petkevičienė, Miglė; Jurgilaitė, EglėMagistro darbas / Master thesis
223-May-2018Žaidybinio marketingo panaudojimo versle sprendimai: UAB „Eurovaistinės“ „Didžiojo savijautos testo“ atvejo analizėVytauto Didžiojo universitetas. Ekonomikos ir vadybos fakultetas. Marketingo katedra; Šontaitė-Petkevičienė, Miglė; Andrulytė, JurgitaMagistro darbas / Master thesis
322-May-2019Kauno, kaip patrauklaus investicijoms miesto, įvaizdžio formavimo sprendimaiŠontaitė-Petkevičienė, Miglė; Baranauskas, MartynasMagistro darbas / Master thesis
422-May-2017Dalijimosi ekonomikos prekės ženklo „Uber“ vertės kūrimas vartotojamsVytauto Didžiojo universitetas. Ekonomikos ir vadybos fakultetas. Marketingo katedra; Šontaitė-Petkevičienė, Miglė; Šerpytis, MindaugasMagistro darbas / Master thesis
522-May-2017Asmens prekės ženklo poveikio vartotojų elgsenai projektiniai sprendimai. Agnės Jagelavičiūtės atvejo analizėVytauto Didžiojo universitetas. Ekonomikos ir vadybos fakultetas. Marketingo katedra; Šontaitė-Petkevičienė, Miglė; Gerulytė, AgnėMagistro darbas / Master thesis
624-Nov-2017Paslaugos įvedimas į rinką. Erasmus+ atvejo analizėVytauto Didžiojo universitetas. Ekonomikos ir vadybos fakultetas. Vadybos katedra; Šontaitė-Petkevičienė, Miglė; Staršelskis, LinasMagistro darbas / Master thesis
72014Crisis management to avoid damage for corporate reputation: the case of retail chain crisis in the Baltic countriesŠontaitė-Petkevičienė, MiglėStraipsnis / Article
822-May-2017Santykių su verslas-verslui vartototojais kūrimo „LinkedIn” socialiniame tinkle praktiniai sprendimaiVytauto Didžiojo universitetas. Ekonomikos ir vadybos fakultetas. Marketingo katedra; Šontaitė-Petkevičienė, Miglė; Maculevičiūtė, GitanaMagistro darbas / Master thesis
922-May-2017Sports marketing strategy: a case study of football in LithuaniaVytauto Didžiojo universitetas. Ekonomikos ir vadybos fakultetas. Marketingo katedra; Šontaitė-Petkevičienė, Miglė; Mbaba, Victor EphraimMagistro darbas / Master thesis
102014The effect of country-of-origin on beauty products choice in LithuaniaŠontaitė-Petkevičienė, Miglė; Pilelienė, LinaStraipsnis / Article
1122-May-2017Įtraukiamojo marketingo taikymo sprendimai. „Beatos virtuvės“ atvejo analizėVytauto Didžiojo universitetas. Ekonomikos ir vadybos fakultetas. Marketingo katedra; Šontaitė-Petkevičienė, Miglė; Kalvaitytė, IngaMagistro darbas / Master thesis
1222-May-2017Korporatyvinės reputacijos poveikis asmeninio pardavimo rezultatams: AB ,,Lietuvos Draudimas” atvejo analizėVytauto Didžiojo universitetas. Ekonomikos ir vadybos fakultetas. Marketingo katedra; Šontaitė-Petkevičienė, Miglė; Štaras, ModestasMagistro darbas / Master thesis
1323-May-2018Brand management that creates value to customer: the case of Zara brandVytauto Didžiojo universitetas. Ekonomikos ir vadybos fakultetas. Marketingo katedra; Šontaitė-Petkevičienė, Miglė; Amarkhil, HaseebullahMagistro darbas / Master thesis
1423-May-2018Integruota marketingo komunikacija į rinką įvedant naują prekės ženkląVytauto Didžiojo universitetas. Ekonomikos ir vadybos fakultetas. Marketingo katedra; Šontaitė-Petkevičienė, Miglė; Lukaitytė, VildaMagistro darbas / Master thesis
1522-May-2017Golfo populiarinimo Lietuvoje strategijaVytauto Didžiojo universitetas. Ekonomikos ir vadybos fakultetas. Marketingo katedra; Šontaitė-Petkevičienė, Miglė; Butrimaitė, RasaMagistro darbas / Master thesis
1623-May-2018The effect of influencer marketing on customer behavior. The case of "YouTube" influencers in makeup industryVytauto Didžiojo universitetas. Ekonomikos ir vadybos fakultetas. Marketingo katedra; Šontaitė-Petkevičienė, Miglė; Baramidze, TamarMagistro darbas / Master thesis
1723-May-2018Marketing strategy of a company using shared economy business model. The case of “Airbnb”Vytauto Didžiojo universitetas. Ekonomikos ir vadybos fakultetas. Marketingo katedra; Šontaitė-Petkevičienė, Miglė; Mahajan, Pooja SantoshMagistro darbas / Master thesis
1823-May-2018Prekės ženklo vertės kūrimas vartotojams. „Barbora“ atvejo analizėVytauto Didžiojo universitetas. Ekonomikos ir vadybos fakultetas. Marketingo katedra; Šontaitė-Petkevičienė, Miglė; Albrektas, ViktorasMagistro darbas / Master thesis
1922-May-2019Nevyriausybinių organizacijų turinio marketingo taikymas komunikacijoje su Z kartos atstovais. „AIESEC“ atvejo analizėŠontaitė-Petkevičienė, Miglė; Andruškevičiūtė, RasuolėMagistro darbas / Master thesis
2022-May-2019Viešųjų iniciatyvų marketingo komunikacijos sprendimai. „Laisvės pikniko“ atvejisŠontaitė-Petkevičienė, Miglė; Malinauskaitė, UrtėMagistro darbas / Master thesis
2122-May-2019Korporatyvinės reputacijos valdymo verslas - verslui aplinkoje sprendimai: AB "Lifosa" atvejisŠontaitė-Petkevičienė, Miglė; Valiukevičiūtė, AgnėMagistro darbas / Master thesis
222013Corporate brand management that creates value to consumers of the shopping centerŠontaitė-Petkevičienė, Miglė; Dilinskaitė, KristinaStraipsnis recenzuojamoje Lietuvos tarptautinės konferencijos medžiagoje / Article in peer-reviewed Lithuanian international conference proceedings (P1e)
232015Corporate reputation management of higher education institutions: disparities of stakeholders' approachesŠontaitė-Petkevičienė, MiglėStraipsnis nerecenzuojamoje Lietuvos tarptautinės konferencijos medžiagoje / Article in non-peer-reviewed Lithuanian international conference proceedings (P2b)
242013Korporatyvinės reputacijos reiškinio genezėŠontaitė-Petkevičienė, MiglėStraipsnis kitose duomenų bazėse / Article in other databases (S4)
252013Marketingo vadybos šiuolaikinėje aplinkoje tyrimaiŠontaitė-Petkevičienė, MiglėStraipsnis mokslo, meno, kultūros, profesiniuose leidiniuose / Article in science, art, culture, professional publications (S7)
262013Comparative analysis of corporate reputation measurement methodsŠontaitė-Petkevičienė, MiglėStraipsnis konferencijos medžiagoje Clarivate Analytics Web of Science ar/ir Scopus / Article in Clarivate Analytics Web of Science or Scopus DB conference proceedings (P1a)
272015Corporate reputation management of higher education institutions: disparities of stakeholders' approachesŠontaitė-Petkevičienė, MiglėStraipsnis kitose duomenų bazėse / Article in other databases (S4)
282014The effect of country-of-origin on beauty products choice in LithuaniaPilelienė, Lina; Šontaitė-Petkevičienė, MiglėStraipsnis konferencijos medžiagoje Clarivate Analytics Web of Science ar/ir Scopus / Article in Clarivate Analytics Web of Science or Scopus DB conference proceedings (P1a)
292014Crisis management to avoid damage for corporate reputation : the case of retail chain crisis in the Baltic countriesŠontaitė-Petkevičienė, MiglėStraipsnis konferencijos medžiagoje Clarivate Analytics Web of Science ar/ir Scopus / Article in Clarivate Analytics Web of Science or Scopus DB conference proceedings (P1a)
302015CSR reasons, practices and impact to corporate reputationŠontaitė-Petkevičienė, MiglėStraipsnis konferencijos medžiagoje Clarivate Analytics Web of Science ar/ir Scopus / Article in Clarivate Analytics Web of Science or Scopus DB conference proceedings (P1a)
312013The impact of country-of-origin on food products choiceŠontaitė-Petkevičienė, Miglė; Pilelienė, LinaStraipsnis konferencijos medžiagoje Clarivate Analytics Web of Science ar/ir Scopus / Article in Clarivate Analytics Web of Science or Scopus DB conference proceedings (P1a)
322013Aukštojo mokslo institucijų korporatyvinės reputacijos vertinimo metodikos ir jų problemosŠontaitė-Petkevičienė, MiglėStraipsnis kitose duomenų bazėse / Article in other databases (S4)
332012Lietuvos universitetų korporatyvinės reputacijos vertinimas moksleivių požiūriuŠontaitė-Petkevičienė, MiglėStraipsnis kitose duomenų bazėse / Article in other databases (S4)
342013The View of students towards corporate reputation of Lithuanian universitiesŠontaitė-Petkevičienė, MiglėStraipsnis kitose duomenų bazėse / Article in other databases (S4)
3519-Jun-2020Building corporate reputation of the state-owned enterprise. The case of “Lietuvos Geležinkeliai”Šontaitė-Petkevičienė, Miglė; Dubauskas, MantasMagistro darbas / Master thesis
3618-Jun-2020Marketingo komunikacijos verslas-verslui vartotojams „Pinterest“ socialiniame tinkle vertinimas interjero dizaino įmonių pavyzdžiuŠontaitė-Petkevičienė, Miglė; Žalalytė, EmilijaBakalauro darbas / Bachelor thesis
3717-Jun-2020Integruotos marketingo komunikacijos poveikio vartotojų elgsenai vertinimas. ,,MO” muziejaus atvejisŠontaitė-Petkevičienė, Miglė; Kupstytė, MonikaBakalauro darbas / Bachelor thesis
3816-Jun-2020Marketingo komunikacijos socialiniame tinkle „Tik Tok“ poveikio vartotojų elgsenai vertinimas. Prekės ženklo „Pildyk“ atvejisŠontaitė-Petkevičienė, Miglė; Bukauskas, DomantasBakalauro darbas / Bachelor thesis
3916-Jun-2020Marketingo komunikacijos sprendimai draudžiamos reklamos atveju. Prekės ženklo ,,Čepkelių trauktinė‘‘ atvejo analizėŠontaitė-Petkevičienė, Miglė; Baguckis, DomantasBakalauro darbas / Bachelor thesis
4017-Jun-2020Antropomorfinių prekės ženklų poveikio vartotojų požiūriui tyrimasŠontaitė-Petkevičienė, Miglė; Padroštis, MantasBakalauro darbas / Bachelor thesis
4118-Jun-2020Developing marketing strategy for fintech start-upŠontaitė-Petkevičienė, Miglė; Zinchak, AndriiMagistro darbas / Master thesis
4217-Jun-2020UAB „Rodeo Club“ integruotos marketingo komunikacijos vertinimasŠontaitė-Petkevičienė, Miglė; Mankauskaitė, KamilėBakalauro darbas / Bachelor thesis
4312-Jun-2020Integruotos marketingo komunikacijos poveikis vartotojų elgsenai. Prekės ženklo „Kilig“ atvejisŠontaitė-Petkevičienė, Miglė; Sidabraitė, JovitaMagistro darbas / Master thesis
4416-Jun-2020Degustacijų poveikio vartotojų elgsenai pardavimo vietoje vertinimas. „Vilkyškių pieninės“ atvejisŠontaitė-Petkevičienė, Miglė; Gialtuvaitė, KamilėBakalauro darbas / Bachelor thesis
4519-Jun-2020Marketing communication for repositioning "Bitė Lietuva" brandŠontaitė-Petkevičienė, Miglė; Mickevičius, ArūnasMagistro darbas / Master thesis
4618-Jun-2020Reklamose kuriamo moters įvaizdžio vertinimas. Prekės ženklo „Naujoji Ringuva“ atvėjisŠontaitė-Petkevičienė, Miglė; Šidlauskaitė, NedaBakalauro darbas / Bachelor thesis
4722-Jun-2020Application of cause-related marketing to build a good corporate reputation. The case of "Jurgis ir Drakonas"Šontaitė-Petkevičienė, Miglė; Grigaliūnaitė, RūtaMagistro darbas / Master thesis
4817-Jun-2020Verslas – verslui vartotojų lojalumą lemiančių veiksnių nustatymas UAB „Jonavos Vara“ pavyzdžiuŠontaitė-Petkevičienė, Miglė; Paplonskytė, JustėBakalauro darbas / Bachelor thesis
498-Jun-2020Socialiai atsakingos marketingo komunikacijos sprendimai. Prekės ženklo „Barbie“ atvejisŠontaitė-Petkevičienė, Miglė; Kluonė, AgnėMagistro darbas / Master thesis
509-Jun-2020Prekės ženklo įvaizdžio formavimo projektiniai sprendimai. „Makalius.lt“ atvejisŠontaitė-Petkevičienė, Miglė; Rogačienė, MonikaMagistro darbas / Master thesis