Please use this identifier to cite or link to this item:https://hdl.handle.net/20.500.12259/99523
Type of publication: Straipsnis kitose duomenų bazėse / Article in other databases (S4)
Field of Science: Edukologija / Educology (S007)
Author(s): Davidova, Jelena;Zavadska, Galina;Rauduvaitė, Asta
Title: Levels and indicators for assessment of singing voice of 6–8 year-old children
Other Title: 6–8 metų amžiaus vaikų dainuojamojo balso vertinimo lygiai ir rodikliai
Is part of: Pedagogika : mokslo darbai = Pedagogy. Kaunas: Vytauto Didžiojo universitetas, 2019, T. 133, nr. 1
Extent: p. 149-160
Date: 2019
Keywords: Dainuojamasis balsas;6–8 metų vaikų balsai;Balso vertinimo lygiai;Balso vertinimo rodikliai;Singing voice;Voice assessment levels;Voice assessment indicators;6–8 year-old children voice
Abstract: Vis dar trūksta tyrimų, kurie analizuoja 6–8 metų vaikų dainavimą. Dainuojamasis balsas gali būti lyginamas su unikaliu muzikos instrumentu, kurį vaikas gali naudoti nuo pat ankstyvo amžiaus. Dainavimo metu sėkmingai formuojami ir tobulinami muzikiniai gebėjimai, kartu tenkinami vaiko muzikiniai poreikiai. Ypatingas dėmesys į vaiko balso vystymąsi turėtų būti kreipiamas ankstyvajame amžiuje (6–8 metai), kadangi dainavimas yra vienas iš balso vystymosi ir gerinimo būdų. Tyrimo tikslas – parengti 6–8 metų vaikų dainuojamojo balso vertinimo lygius ir rodiklius pagal keturias dimensijas: išraišką, kvėpavimą, intonaciją ir artikuliaciją. Šiame straipsnyje nagrinėjami 6–8 metų vaikų dainuojamojo balso vertinimo lygiai ir rodikliai pagal minėtas dimensijas. Dainuojamojo balso vertinimo procese, kur būtina mokytojo ir mokinio sąveika, naudojamas nuodugniai parengtas sisteminis lygių ir rodiklių modelis pagal atitinkamus keturis aspektus: išraišką, kvėpavimą, intonaciją ir artikuliaciją. Tai padeda apibrėžti pasiekimus ir problemas, susijusias su vaiko vokalinio aparato kūrimu, taip pat tai nulemia strategiją, skirtą tolesniam 6–8 metų vaikų vokalinio aparato plėtojimui ir jų muzikinės klausos suderinamumui
Clearly missing are studies that analyse 6–8 year-old children’s singing and at the basis of which are concepts that describe aspects of breathing, intonation and articulation and their simultaneous combination. In other words, this research domain needs an emphasis on the structural aspects of singing. The aim of the research was to elaborate levels and indicators for the assessment of singing voice of 6–8 year-old children, according to four dimensions: expression, breathing, intonation, and articulation. On the basis of the analysis of conceptions of the development of coordination between musical hearing and the vocal apparatus offered by several expertise authors, the present study includes elaborated assessment levels and indicators of singing voice of 6–8 year-old children according to four dimensions: expression, breathing, intonation, articulation
Internet: https://doi.org/10.15823/p.2019.133.8
https://www.vdu.lt/cris/bitstream/20.500.12259/99523/1/ISSN2029-0551_2019_T_133_N_1.PG_149_160.pdf
https://hdl.handle.net/20.500.12259/99523
https://doi.org/10.15823/p.2019.133.8
Affiliation(s): Mokytojų rengimo institutas
Vytauto Didžiojo universitetas
Švietimo akademija
Appears in Collections:Pedagogika / Pedagogy 2019 t. 133, nr. 1
Universiteto mokslo publikacijos / University Research Publications

Files in This Item:
marc.xml7.87 kBXMLView/Open

MARC21 XML metadata

Show full item record

Page view(s)

28
checked on Aug 17, 2019

Download(s)

20
checked on Aug 17, 2019

Google ScholarTM

Check

Altmetric


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.