Please use this identifier to cite or link to this item:https://hdl.handle.net/20.500.12259/92491
Type of publication: Straipsnis kitose duomenų bazėse / Article in other databases (S4)
Field of Science: Edukologija / Education (S007)
Author(s): Klimovienė, Giedrė;Barzdžiukienė, Raminta
Title: The impact of teamwork on student academic achievement in the business english classroom
Other Title: Komandinio darbo įtaka studentų akademiniams pasiekimams anglų verslo kalbos pratybose
Is part of: Role of higher education institutions in society: challenges, tendencies and perspectives = Aukštųjų mokyklų vaidmuo visuomenėje: iššūkiai, tendencijos ir perspektyvos. Alytus: Alytaus kolegija, 2018, nr. 1 (7)
Extent: p. 82-88
Date: 2018
Keywords: įsidarbinimo gebėjimai;įgūdžiai;komandinis darbas;verslo anglų kalbos pratybos;komunikacinė kompetencija;globali darbo rinka;employability skills teamwork activities;Business English classroom;global labour market;communicative competence
Abstract: 2016-2017 mokslo metais ASU Kalbų katedroje atlikto tyrimo tikslas buvo nustatyti, kokie yra būtini įsidarbinimo gebėjimai, kaip komandinis darbas anglų verslo kalbos pratybų metu įtakoja jų ugdymą bei verbalinio studentų bendravimo anglų verslo kalba įgūdžių formavimą. Šiame straipsnyje nurodoma tyrimo eiga, pateikiami jo rezultatai. Tyrimo uždaviniai: surasti efektyviausias komandinio darbo užduotis, kurios sukurtų palankią aplinką kalbinių įgūdžių bei įsidarbinimo gebėjimų formavimui; nustatyti, kokių įgūdžių ir gebėjimų formavimui reiktų skirti ypatingą dėmesį pratybų metu; apibrėžti kriterijus studentų verslo anglų kalbos mokėjimo įvertinimui. Tyrimo metodologija remiasi Žano Piaže (J. Piaget) vystymosi ir pažinimo raidos teorija: patirtis įgyjama aktyviai bendraujant ir bendradarbiaujant; protas ir jausmai tarnauja pažinimui, tvarių žinių ir bendravimo įgūdžių įsisavinimui. Tyrimo metodai: mokslinės literatūros apžvalga, klausimyno rezultatų analizė, tikslinis stebėjimas diskusijų, pristatymų metu bei studentams atliekant komandinio darbo užduotis. Tyrimo imtis: 48 ASU Ekonomikos ir vadybos fakulteto studentai, kuriems Verslo anglų kalbos pagrindų bei Verslo anglų kalbos pažengusiesiems moduliai yra privalomi dalykai, kiekvienas jų apimantis po 33 kontaktines valandas per semestrą. Kiekviena iš trijų grupių buvo suskirstyta į 4 komandas, išlikusias ir vykdžiusias visas komandinio darbo užduotis drauge per visą semestrą. Pradiniame tyrimo etape 35 darbdaviai atsakė į jiems pateiktos anketos klausimus. Remiantis jų atsakymais nustatyta, jog labiausiai darbo rinkoje vertinami komandinio darbo įgūdžiai, kritinis mąstymas, kūrybingumas ir inovatyvumas, gebėjimas tinkamai organizuoti, planuoti ir bendrauti, parengti ir atlikti pristatymus, savarankiškai ir laiku spręsti problemas
The article aims at determining a framework in which teamwork facilitates the development of employability skills and Business English (BE) communicative competence by creating a favourable environment in the BE classroom. The results of theoretical research are based on the empirical evidence. The self-adapted questionnaire enables to determine the top employability skills from the employers’ perspective. The problematic areas for the development of such skills are identified and relevant classroom activities are organized, focusing on the advantages of teamwork. Students’ positive feedback on how the active teaching methods based on teamwork activities influence their BE communicative competence and help to develop the necessary employability skills as well as the final assessment of students’ verbal skills prove that embedding BE as an obligatory subject into study programme makes a positive impact on the enhancement of students’ competitive advantage in the global labour market
Internet: https://hdl.handle.net/20.500.12259/92491
Affiliation(s): Vytauto Didžiojo universitetas
Žemės ūkio akademija
Appears in Collections:Universiteto mokslo publikacijos / University Research Publications

Files in This Item:
marc.xml10.34 kBXMLView/Open

MARC21 XML metadata

Show full item record
Export via OAI-PMH Interface in XML Formats
Export to Other Non-XML Formats


CORE Recommender

Page view(s)

38
checked on Jan 7, 2020

Download(s)

6
checked on Jan 7, 2020

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.