Please use this identifier to cite or link to this item:https://hdl.handle.net/20.500.12259/92076
Type of publication: Straipsnis mokslo-populiarinimo leidinyje / Article in popular science editions (S6)
Field of Science: Transporto inžinerija / Transport engineering (T003)
Author(s): Babarskas, Vaidas;Pupinis, Gediminas
Title: Kauno miesto Šauklių gatvės žiedinės sankryžos automobilių srautų modeliavimas
Other Title: Analysis of automobile traffic flows in Šaukliai street circular intersection in Kaunas
Is part of: Agroinžinerija ir energetika : ASU Žemės ūkio inžinerijos fakulteto mokslo populiarinimo ir gamybos žurnalas. , 2018, Nr. 23
Extent: p. 42-46
Date: 2018
Abstract: Darbe buvo suskaičiuoti automobilių srautai nagrinėjamoje sankryžoje piko metu. Srautai buvo modeliuojami visoje sankryžoje vienu metu. Gautas modelis leidžia nagrinėti automobilių judėjimą atskirais maršrutais arba bendrai visą sankryžos modelį per modeliavimo laiką. Modeliavimui pasirinkti penktadienio vakaro automobilių duomenys, kai per valandą sankryžą pravažiuoja 4216 automobilių. Modelis parodė, kad per modeliavimo laiką, tai yra, 600 sekundžių, automobilių greitis visoje sankryžoje vidutiniškai buvo 18,67 km/h, pravažiuodami sankryžą, automobiliai joje sustoja vidutiniškai 2,08 karto. Atskiruose maršrutuose, kur automobiliai stovėdavo ilgiausiai arba stodavo dažniausiai, sudeginama daugiau kuro ir išmetama daugiau išmetamųjų dujų
At the intersection, traffic flows were counted at peak times. Streams were modeled at the same intersection at the same time. The resulting model allows you to examine the movement of cars on individual routes or, in general, the entire intersection model during simulation time. For Friday's car modeling data, it's about 4,216 cars per hour. The model showed that during the simulation period, that is, 600 seconds, the car speed at the intersection was an average of 18.67 km / h, passing through the intersection, the cars stopped on average 2.08 times. On individual routes, where cars stayed the longest or most often, they burn more fuel and emit more exhaust gases
Internet: https://hdl.handle.net/20.500.12259/92076
Affiliation(s): Vytauto Didžiojo universitetas
Žemės ūkio akademija
Appears in Collections:Universiteto mokslo publikacijos / University Research Publications

Files in This Item:
marc.xml5.43 kBXMLView/Open

MARC21 XML metadata

Show full item record
Export via OAI-PMH Interface in XML Formats
Export to Other Non-XML Formats


CORE Recommender

Page view(s)

70
checked on Dec 11, 2020

Download(s)

12
checked on Dec 11, 2020

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.