Please use this identifier to cite or link to this item:https://hdl.handle.net/20.500.12259/90390
Type of publication: Straipsnis Clarivate Analytics Web of Science ar/ir Scopus / Article in Clarivate Analytics Web of Science or / and Scopus (S1)
Field of Science: Sociologija / Sociology (S005)
Author(s): Daukilas, Sigitas
Title: Profesijos pedagogų asmenybės bruožų ir mokymo kokybės komponentų sąsajos
Other Title: The interrelation between personality features and the components of teaching quality
Is part of: Vadybos mokslas ir studijos - kaimo verslų ir jų infrastruktūros plėtrai = Management theory and studies for rural business and infrastructure development: mokslo žurnalas. Akademija: Aleksandro Stulginskio universitetas, 2016, T. 38, nr. 4
Extent: p. 341-350
Date: 2016
Keywords: profesijos pedagogas;veiklos turinys;mokymo kokybė;Didysis penketas;asmenybės bruožai;Big Five;curriculum activity;educator’s personality;teaching quality;vocational educator
Abstract: Šio tyrimo problema siejama su klausimu, kaip profesinio ugdymo turinio kokybę ir jos komponentus lemia Didžiojo penketo pedagogo asmenybės bruožai. Tyrimo tikslas – nustatyti profesinio ugdymo turinio kokybės komponentų ir Didžiojo penketo pedagogo asmenybės bruožų sąsajas. Tyrime dalyvavo 346 Lietuvos profesinio rengimo sistemos pedagogai. Identifikuoti kokybiškos pedagoginės sąveikos komponentai, kurie užtikrina jos interaktyvumą, naujausių inovatoriškų mokslo žinių pateikimą, mokinių prasmingo ir įsitraukiančio mokymosi aplinkybes, efektyvią komunikaciją su mokiniais naudojant tiek tiesioginės, tiek virtualios komunikacijos priemones. Didžiausią dėmesį kokybiško mokymo strategijoms skiria sutarimu, sąmoningumu ir atvirumu patyrimui pasižymintys pedagogai
The aim of the research is to define interrelations between career choice of vocational educators, components of teaching / learning strategies and the Big Five personality traits of an educator. The sample of the research is 346 educators of the Lithuanian vocational training system. The findings indicate that there are established dependency correlations between personality traits of an educator and quality features of educational curriculum components. The correlation showed that the greatest attention to quality teaching strategies is expressed by the educators, who are highly agreeable, conscientious and open to experience
Internet: https://www.vdu.lt/cris/bitstream/20.500.12259/90390/2/ISSN2345-0355_2016_V_38_4.PG_341-350.pdf
https://hdl.handle.net/20.500.12259/90390
Affiliation(s): Vytauto Didžiojo universitetas
Žemės ūkio akademija
Appears in Collections:Universiteto mokslo publikacijos / University Research Publications

Files in This Item:
marc.xml8.11 kBXMLView/Open

MARC21 XML metadata

Show full item record
Export via OAI-PMH Interface in XML Formats
Export to Other Non-XML Formats


CORE Recommender

Page view(s)

36
checked on Jan 6, 2020

Download(s)

6
checked on Jan 6, 2020

Google ScholarTM

Check

Altmetric


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.