Abstract: | Miškų urėdijos yra valstybės įmonės, kurios, atrenkant rangovus, privalo vadovautis Viešųjų pirkimų įstatymu. Tačiau visi viešieji pirkimai urėdijose vertinami mažiausios kainos principu pilnai neatspindi rangovų kokybinių savybių. Todėl keliamas darbo tikslas išanalizuoti rangovų dirbančių miškų urėdijose veiklą apibūdinančių rodiklius, nustatant jų svorius, kuriuos būtų galima panaudoti rangovų atrinkimui viešuosiose pirkimuose ekonominio naudingumo principu. Buvo atlikta urėdijose dirbančių specialistų apklausa, kuri padėjo sukurti rodiklių sistemą rangovams įvertinti. Atlikus statistinę rodiklių analizę, buvo parengta 6 rodiklių sistema, kurią sudarė tokie rodikliai: atleikamų darbų kokybė, techninės galimybės, terminų laikymasis, darbuotojų kvalifikacija, darbuotojų darbo sąlygos, darbų kainos. Didžiausi svoriai sistemoje buvo suteikti ,,atliekamų darbų kokybė“ (0,25 iš 1,0) ir „techninės galimybės“ (0,24 iš 1,0) rodikliams State forest enterprises, which have to follow the law of Public procurement in the process of selecting contractors. In general, all public procurements in State forest enterprises are conducted according to the principle of lowest price, and which do not reflect qualitative aspects of contractors. The aim of this paper is to define illustrative indicators of contractorsworking inState forest enterprises, determining their weigts, which would help in selection of contractorsin public procurementaccording to the economic benefits principles. A survey including specialists working in State forest enterprisesperformed, which has helped to create a system of indicators enabling evaluating contractors. Having carried out statistic analysis of indicators, a system of 6 indicators has been introduced, which involved: quality of works being held, technical potentiality, following time limits, employees expertise, employees working conditions, costs of work. The greatest weight determined for quality of works being held (0,25 out of 1,0) and technical potentiality (0,24 out of 1,0) |