Please use this identifier to cite or link to this item:https://hdl.handle.net/20.500.12259/89659
Type of publication: Straipsnis nerecenzuojamoje Lietuvos konferencijos medžiagoje / Article in non-peer-reviewed Lithuanian conference proceedings (P2c)
Field of Science: Edukologija / Education (S007)
Author(s): Krasauskas, Mantas
Title: Aleksandro Stulginskio universiteto studentų mokymosi stilių sąsajos su anglų kalbos išmokimo rezultatais
Other Title: The links of ASU students‘ learning styles with the outcome of english as a foreign language acquisition
Is part of: Jaunasis mokslininkas 2016 [elektroninis išteklius] : socialiniai mokslai : studentų mokslinės konferencijos straipsnių rinkinys Akademija, 2016
Extent: p. 242-246
Date: 2016
Abstract: Nuolat didėjantis užsienio kalbų mokymosi poreikis, skatina veiksmingų užsienio kalbos mokymosi metodų mokslinius tyrimus ir jų taikymą praktikoje. Mokymosi stiliai yra vienas pagrindinių veiksnių galinčių lemti anglų kalbos mokymosi būdus ir išmokimo rezultatus. Mokymosi stilių poveikis anglų kalbos išmokimui Lietuvoje nagrinėtas nepakankamai, o mokymosi stilių sąvoka nėra vienareikšmė, tiksli ir aiški, daugelis užsienio autorių mokymosi stilius aiškina skirtingai. Teorinė mokslinės literatūros analizė rodo, kad nėra vieningos mokslininkų nuomonės apie veiksnius, kurie lemia besimokančiųjų anglų kalbos išmokimo rezultatus. Viena iš priežasčių galėtų būti nepakankamas mokytojų ir dėstytojų įsigilinimas į besimokančiųjų asmenybės psichologiją, individualius mąstymo, reagavimo į aplinką būdus ir mokymosi stilius. Pilnavertis ir įvairiapusis atsižvelgimas į besimokančiųjų dominuojančius ir silpnai išreikštus mokymosi stilius anglų kalbos mokymo procese, galėtų suteikti naujų perspektyvų motyvacijai ir išmokimo kokybei gerinti. Todėl labai svarbu išsiaiškinti besimokančių anglų kalbos dominuojantį mokymosi stilių ir išmokimo rezultatų sąsajas, kurios galėtų paskatinti naujus mokslinius tyrimus siekiant veiksmingesnio anglų kalbos mokymosi proceso
The article discusses the links of the learning styles of Aleksandras Stulginskis University students with the acquisition outcome of English as a foreign language. Honey and Mumford classification of learning styles has been chosen. Three formal evaluations of school graduation, diagnostic test and university examination are analyzed as the outcome of acquisition. The links of these evaluations with four learning styles, i.e. activist, theorist, pragmatist and reflector are determined. The most popular learning style among students is reflector, while the least popular style is activist. Activist learning style negatively influences on the outcome of English acquisition as a foreign language. Reflector learning style positively influences on school graduation evaluations. Pragmatist and theorist learning styles lead to better acquisition of English as a foreign language
Internet: https://hdl.handle.net/20.500.12259/89659
http://dspace.lzuu.lt/handle/1/4440
Affiliation(s): Vytauto Didžiojo universitetas
Žemės ūkio akademija
Appears in Collections:Universiteto mokslo publikacijos / University Research Publications

Files in This Item:
marc.xml6.16 kBXMLView/Open

MARC21 XML metadata

Show full item record
Export via OAI-PMH Interface in XML Formats
Export to Other Non-XML Formats


CORE Recommender

Page view(s)

60
checked on Dec 11, 2020

Download(s)

12
checked on Dec 11, 2020

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.