Please use this identifier to cite or link to this item:https://hdl.handle.net/20.500.12259/89655
Type of publication: conference paper
Field of Science: Edukologija / Education (S007)
Author(s): Povilauskaitė, Lina
Title: Jojimo trenerių terapeutų kompetencijos: tarpkryptinis kontekstas
Other Title: Riding instructor therapist competencies: interdisciplinary context
Is part of: Jaunasis mokslininkas 2016 [elektroninis išteklius] : socialiniai mokslai : studentų mokslinės konferencijos straipsnių rinkinys Akademija, 2016
Extent: p. 268-273
Date: 2016
Abstract: Didėjant alternatyvios medicinos poreikiui, auga ir jos pasiūla. Deja, ne visada garantuojama kokybė. Ne visos terapijos būna pakankamai ištirtos ar reglamentuojamos siekiant užtikrinti kokybišką aptarnavimą. Viena iš galimų alternatyvios terapijos formų yra jojimo terapija. Tokia terapija žinoma jau nuo seno, moksliškai jos naudingumas pagrindžiamas vis platesniam panaudojimui. Jungtinėse Amerikos Valstijose jojimo terapija populiari tiek fizinių, tiek psichologinių problemų atveju. Lietuvoje tokia terapija taip pat populiarėja. Jojimo terapijos nauda keletui ligų jau taikoma ir moksliniai tyrimai tęsiasi plečiant panaudojimo ir pritaikymo galimybes. Tyrimais nustatyta, kad yra didelė jojimo terapijos nauda vaikams su cerebriniu paralyžiumi (Kang ir kiti., 2013), autizmu (Bass ir kiti., 2009), Dauno sindromu (Copetti ir kiti., 2007). Taip pat gali būti taikoma emocinei ar psichologinei būklei gerinti, pavyzdžiui vaikams patyrusiems smurtą (Schultz ir kiti., 2007), vaikams linkusiems į nusikalstamumą (Trotter ir kit., 2008). Lietuvoje taip pat atliekami tyrimai susiję su terapijos veiksmingumu ir pritaikomumu (Anužienė ir kiti., 2010; Simonavičienė ir kiti., 2006). Visgi nedaug dėmesio mokslininkai skiriama žmonėms, kurie atlieka jojimo terapiją. Terapijos metu dirba ne tik medicinos darbuotojas, bet ir treneris, žirgas ir padėjėjai. Dalis atsakomybės už terapijos eigą tenka treneriui, kuris paruošia žirgą ir su juo dirba terapijos metu. Mažai dėmesio kreipiama į jojimo trenerių, atliekančių terapiją, kompetenciją. Žirgo paruošimas ir teisingas jo panaudojimas gali nulemti terapijos eigą, taip pat būtina užtikrinti žirgų, dalyvaujančių terapijoje, gerovę ir saugumą
This study aims to investigate the content and structure of competencies within the instructors working in riding therapy. Results were collected from two types of methods. Method of quantitative research - a survey to determine the trainers working in the field of equestrian therapy competencies content and structure. Qualitative research method - a case study, the data were collected using open-ended questions. Riding instructors working in riding therapy needs requires additional expertise in several fields and should aim to raise their qualifications in interdisciplinary training programs
Internet: http://dspace.lzuu.lt/handle/1/4440
Affiliation(s): Vytauto Didžiojo universitetas
Žemės ūkio akademija
Appears in Collections:Universiteto mokslo publikacijos / University Research Publications

Files in This Item:
marc.xml6.73 kBXMLView/Open

MARC21 XML metadata

Show full item record
Export via OAI-PMH Interface in XML Formats
Export to Other Non-XML Formats


CORE Recommender

Page view(s)

36
checked on Jan 7, 2020

Download(s)

6
checked on Jan 7, 2020

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.