Please use this identifier to cite or link to this item:https://hdl.handle.net/20.500.12259/89492
Type of publication: Straipsnis nerecenzuojamoje Lietuvos konferencijos medžiagoje / Article in non-peer-reviewed Lithuanian conference proceedings (P2c)
Field of Science: Vadyba / Management (S003)
Author(s): Zinevičius, Nerijus
Title: Draudimo paslaugų pardavimo kanalų valdymo procesų teoriniai aspektai
Other Title: The Theoretical Aspects of Insurance Services Selling Channels Management Processes
Is part of: Jaunasis mokslininkas 2016 [elektroninis išteklius] : socialiniai mokslai : studentų mokslinės konferencijos straipsnių rinkinys Akademija, 2016
Extent: p. 210-214
Date: 2016
Abstract: Rinkoms tampant vis globalesnėmis, vykstant modernizacijos ir technologinės pažangos procesams, sparčiai augant ir plečiantis ne tik prekių, bet ir paslaugų vartojimui, aštrėja konkurencija tarp įmonių, didėja naujų rinkos dalyvių skaičius, keičiasi vartotojų lūkesčiai ir preferencijos, įmonėms tampa vis sudėtingiau išsilaikyti ir konkuruoti rinkoje. Draudimo įmonės, siekdamos vystyti pelningą ir efektyvią draudimo veiklą, įgyti konkurencinių pranašumų, užimti stiprias rinkos pozicijas turi ne tik siekti pritraukti didesnį skaičių naujų draudimo paslaugų vartotojų, bet ir stengtis kiek įmanoma geriau ir efektyviau patenkinti esamų klientų lūkesčius, taip plečiant lojalių klientų bazę ir didinant potencialių draudimo paslaugų vartotojų skaičių. Siekiant veiklos efektyvumo gerinimo, draudimo įmonės turi ne tik siūlyti platų paslaugų asortimentą, galintį patenkinti net įnoringiausio kliento poreikius, tačiau siūlomos draudimo paslaugos turi pasižymėti unikalumu bei išskirtinumu, lyginant su konkurentais. Unikalius pasiūlymus, galinčius geriau patenkinti vartotojų poreikius, klientams galima teikti ne tik siūlant unikalias ir išskirtines paslaugas – konkurencinį pranašumą galima įgyti didinant draudimo paslaugų pardavimo kanalų valdymo procesų efektyvumą, vystant ir plėtojant esamus bei kuriant naujus, šiandieninio verslo aplinką ir pasikeitusias vartotojų preferencijas atitinkančius, draudimo paslaugų pardavimo kanalus. Technologinės pažangos ir modernaus gyvenimo būdo sąlygoti vartotojų poreikių pokyčiai turi svarbią reikšmę draudimo paslaugų pardavimo kanalų valdymo procesų vystymui ir plėtrai. Dėl šios priežasties draudimo įmonėms iškyla būtinumas didelį dėmesį skirti draudimo paslaugų pardavimo kanalų valdymo procesų tobulinimui
The technological development and modern lifestyle determined the changes of consumer needs and all of this had an important significance in insurance services selling channels management processes and its development. For this reason, there is necessary for insurance companies to give a high priority to the insurance services selling channels management processes and its improvement. The purpose of the research – to analyze the scientific literature of insurance services selling channels management and to formulate the theoretical model of insurance services selling channels management processes
Internet: https://hdl.handle.net/20.500.12259/89492
http://dspace.lzuu.lt/handle/1/4440
Affiliation(s): Vytauto Didžiojo universitetas
Žemės ūkio akademija
Appears in Collections:Universiteto mokslo publikacijos / University Research Publications

Files in This Item:
marc.xml6.33 kBXMLView/Open

MARC21 XML metadata

Show full item record
Export via OAI-PMH Interface in XML Formats
Export to Other Non-XML Formats


CORE Recommender

Page view(s)

130
checked on Dec 11, 2020

Download(s)

44
checked on Dec 11, 2020

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.