Please use this identifier to cite or link to this item:https://hdl.handle.net/20.500.12259/80279
Type of publication: Straipsnis kitose duomenų bazėse / Article in other databases (S4)
Field of Science: Vadyba / Management (S003)
Author(s): Ramanauskienė, Jadvyga;Gargasas, Audrius
Title: Kokybės aktualumas kaimo turizmo verslo vadyboje
Other Title: Relevance of quality in the management of rural tourism
Is part of: Vadybos mokslas ir studijos - kaimo verslų ir jų infrastruktūros plėtrai = Management theory and studies for rural business and infrastructure development: mokslo darbai / Lietuvos žemės ūkio universitetas. Akademija., 2007, Vol. 10(3)
Extent: p. 93-100
Date: 2007
Keywords: Kokybė;Vadyba;Turizmo verslas;Vartotojas;Quality;Management;Rural tourism business;Loyalty;Consumer
Abstract: Straipsnyje analizuojama, kaip ir kokiais metodais kaimo turizmo verslininkai, siekdami tenkinti paslaugų vartotojų poreikius nuolat kintančioje konkurencinėje aplinkoje, gali pasiekti aukštą verslo valdymo, vadinasi, ir teikiamų paslaugų, kokybę. Lietuvoje sodybų, teikiančių kaimo turizmo paslaugas, per pastaruosius penkerius metus padaugėjo beveik 6 kartus. Intensyviai plėtojama viešoji turizmo infrastruktūra. Patikimas ir stiprus motyvas plėtotis šiam verslui – vartotojų poreikiai. Tad vartotojų pasitenkinimo didinimas yra pagrindinis kaimo turizmo verslo subjektų uždavinys siekiant sustiprinti konkurencines pozicijas rinkoje. Vienas iš pagrindinių būdų pasiekti aukštą kokybę – kokybės vadybos sistemos įgyvendinimas. Darbo tikslas – numatyti prielaidas kokybės vadybos sistemai įdiegti kaimo turizmo verslo vadyboje
In the article is analyzed how and in which methods businessmen of rural tourism may achieve high level of business management, thus the high quality service supplied, trying to satisfy client requirements in perpetually changing competitive environment. The aim of the article is to determine factors influencing quality importance and to provide assumption for implementing quality management system in the rural tourism business management. According to research data, were established, that subjects of rural tourism, intending to distinguish from competitors, need to concentrate they efforts to development and management of peoples intellect. Investments to people’s intellect can generate positive results – high competence and loyalty of employers, high level of processes quality management, thus to make certain better supply to services consumer expectations
Internet: https://hdl.handle.net/20.500.12259/80279
Affiliation(s): Vytauto Didžiojo universitetas
Žemės ūkio akademija
Appears in Collections:Universiteto mokslo publikacijos / University Research Publications

Files in This Item:
marc.xml7.86 kBXMLView/Open

MARC21 XML metadata

Show full item record

Page view(s)

22
checked on Sep 13, 2019

Download(s)

2
checked on Sep 13, 2019

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.