Please use this identifier to cite or link to this item:https://hdl.handle.net/20.500.12259/79070
Type of publication: research article
Type of publication (PDB): Straipsnis konferencijos medžiagoje kitose duomenų bazėse / Article in conference proceedings in other databases (P1c)
Field of Science: Ekonomika / Economics (S004)
Author(s): Gargasas, Audrius;Ramanauskas, Kęstutis
Title: Marketingo priemonių tobulinimas kaimo turizmo versle
Other Title: Improvement of marketing tools in rural tourism businnes
Is part of: Vadybos mokslas ir studijos - kaimo verslų ir jų infrastruktūros plėtrai = Management theory and studies for rural business and infrastructure development: tarptautinės mokslinės konferencijos straipsnių rinkinys / Lietuvos žemės ūkio universitetas. Nr. 1(7). Akademija, 2006
Extent: p. 42-45
Date: 2006
Keywords: Kaimo turizmas;Paslaugų rinkodara;Segmentavimas;Pozicionavimas;Rural tourism;Service marketing;Segmentation;Positioning
ISBN: 9955448482
Internet: https://hdl.handle.net/20.500.12259/79070
Affiliation(s): Vytauto Didžiojo universitetas
Žemės ūkio akademija
Appears in Collections:Universiteto mokslo publikacijos / University Research Publications

Show full item record
Export via OAI-PMH Interface in XML Formats
Export to Other Non-XML Formats


CORE Recommender

Page view(s)

33
checked on Jun 6, 2021

Download(s)

9
checked on Jun 6, 2021

Google ScholarTM

Check

Altmetric


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.