Please use this identifier to cite or link to this item:https://hdl.handle.net/20.500.12259/724
Type of publication: Straipsnis / Article
Author(s): Tamulienė, Rasa
Title: Pažeidžiamiausių studentų grupių paramos poreikiai : koleginių studijų atvejis
Other Title: Support needs of the most vulnerable student groups in non-university higher education
Is part of: Aukštojo mokslo kokybė, 2014, nr. 11, p. 88-113
Date: 2014
Keywords: Student support;Parama studentams
Abstract: Straipsnyje pristatomu tyrimu atskleidžiami pažeidžiamiausių studentų, pasirinkusių kolegines studijas, paramos poreikiai. Atlikto tyrimo rezultatai parodė, kad vyresnio amžiaus, pagal ištęstinę studijų formą studijuojantiems studentams, kurie turi šeiminių ir / ar darbinių įsipareigojimų, aktualesnės akademinio studentų informavimo ir konsultavimo, užsienio kalbų ir nuotolinių studijų centro, teisinio ir psichologinio konsultavimo paslaugos. Nustatyta, kad tradicinio amžiaus, pagal nuolatinę studijų formą studijuojantiems studentams, kurie neturi darbinių ir / ar šeiminių įsipareigojimų ir pasižymi žema studijavimo motyvacija, aktualesnės karjeros projektavimo, psichologinio konsultavimo, studentų apgyvendinimo, finansinės paramos ir konsultavimo teisiniais klausimais paslaugos.
This article presents the research on support needs of the most vulnerable students in nonuniversity higher education. The research results have revealed that older, part-time students who have family and/or work responsibilities focus on academic information and counselling, foreign language training, distance study centre, legal counselling and psychological counselling services. It has also been found that traditional age, full-time students who have no work and/or no family responsibilities and whose motivation to study is low require more career designing, psychological counselling, student accommodation, financial support and legal counselling services.
Internet: https://eltalpykla.vdu.lt/1/724
http://dx.doi.org/10.7220/2345-0258.11.4
https://hdl.handle.net/20.500.12259/724
Appears in Collections:Aukštojo mokslo kokybė / The Quality of Higher Education 2014, nr. 11

Files in This Item:
Show full item record

Page view(s)

72
checked on Oct 13, 2019

Download(s)

60
checked on Oct 13, 2019

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.