Please use this identifier to cite or link to this item:https://hdl.handle.net/20.500.12259/687
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorSavickienė, Izabela-
dc.coverage.spatialLT-
dc.date.accessioned2016-02-29T08:36:50Z-
dc.date.available2016-02-29T08:36:50Z-
dc.date.issued2010-
dc.identifier.issn18221645-
dc.identifier.otherVDU02-000008930-
dc.identifier.urihttps://www.vdu.lt/cris/bitstream/20.500.12259/687/3/ISSN2345-0258_2010_N_7.PG_37-59.pdf-
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/20.500.12259/687-
dc.description.abstractStraipsnyje keliamas probleminis klausimas dėl nepakankamo studijų rezultatų sampratos pagrindimo, remiantis Bloomo taksonomijos emocine sritimi. Ieškant atsakymų, pateikiama mokymo ir mokymosi / dėstymo ir studijavimo pagal emocinę sritį samprata; pristatomi emocinės srities studijų rezultatų pagrįstumo kriterijai; atskleidžiamos studijavimo pasiekimų vertinimo galimybės minėtoje srityje; išryškinami emocine sritimi grindžiamų studijų rezultatų raiškos ypatumai Europos ir Lietuvos aukštąjį mokslą reguliuojančiuose dokumentuoselt
dc.description.abstractThe article raises a problematic issue regarding an insufficient base of the conception of learning outcomes in the Bloom’s taxonomy affective domain. The search for solutions introduces the conception of teaching and learning in the affective domain as well as presents validity criteria of learning outcomes in the affective domain. The possibilities for the assessment of learning achievements in the mentioned domain are identified. The peculiarities of learning outcomes in the affective domain discussed in the documents regulating European and Lithuanian higher education are shownen
dc.description.sponsorshipStudijų kokybės skyrius-
dc.description.sponsorshipVytauto Didžiojo universitetas-
dc.format.extentp. 37-59-
dc.language.isolt-
dc.relation.ispartofAukštojo mokslo kokybė = The quality of higher education. Kaunas : Vytauto Didžiojo universitetas, 2010, nr. 7-
dc.relation.isreferencedbyMLA International Bibliography-
dc.relation.isreferencedbyEducation Research Complete (EBSCO)-
dc.relation.isreferencedbyERIC (EBSCO)-
dc.relation.isreferencedbyCEEOL-
dc.rightsSutarties data 2013-04-17, nr. A1220, laisvai prieinamas internetelt_LT
dc.subjectBloomo taksonomijalt
dc.subjectEmocinės srities studijų rezultatailt
dc.subjectEmocinės srities studijų rezultatų pagrįstumo kriterijailt
dc.subjectStudijų rezultatailt
dc.subjectVertybėslt
dc.subjectBloom’s taxonomyen
dc.subjectLearning outcomes in affective domainen
dc.subjectValidity criteria of learning outcomes in affective domainen
dc.subjectLearning outcomesen
dc.subjectValuesen
dc.subject.classificationStraipsnis kitose duomenų bazėse / Article in other databases (S4)-
dc.subject.otherEdukologija / Education (S007)-
dc.titleStudijų rezultatų samprata pagal Bloomo taksonomijos emocinę sritįlt
dc.title.alternativeConception of learning outcomes in the Bloom’s taxonomy affective domainen
dc.typeresearch article-
dcterms.bibliographicCitation33-
dc.date.updated2019-09-09T16:54Z-
local.object{"source": {"code": "vdu", "handle": "8930"}, "publisher": {"name": "Vytauto Didžiojo universitetas", "list": false}, "db": {"clarivate": false, "scopus": false, "list": true}, "issn": ["1822-1645"], "code": "S4", "subject": ["S007"], "url": ["https://www.vdu.lt/cris/bitstream/20.500.12259/687/3/ISSN2345-0258_2010_N_7.PG_37-59.pdf", "https://hdl.handle.net/20.500.12259/687"], "country": "LT", "language": "lt", "area": "S", "original": true, "pages": 23, "sheets": 1.643, "timestamp": "20190909165438.0", "account": {"year": 2010, "late": false}, "na": 1, "nip": 0, "affiliation": [{"contribution": 1, "aip": 1, "rel": "aut", "org": [{"create": true, "contribution": 1, "name": "Vytauto Didžiojo universitetas", "id": "111950396", "level": "0", "type": "uni", "research": "1", "status": "1", "unit": {"name": "Studijų departamentas", "id": "30", "level": "1", "type": "dep", "research": "1", "status": "1", "unit": {"name": "Studijų kokybės skyrius", "id": "3002", "level": "2", "type": "dep", "research": "1", "status": "1"}}}], "id": "1D80706BA87320E0A1999F4AFA7DC91B", "lname": "Savickienė", "fname": "Izabela", "status": "1", "name": "Savickienė, Izabela"}]}-
local.typeS-
item.grantfulltextopen-
item.fulltextWith Fulltext-
crisitem.author.deptStudijų kokybės skyrius-
Appears in Collections:Aukštojo mokslo kokybė / The Quality of Higher Education 2010, nr. 7
Universiteto mokslo publikacijos / University Research Publications
Files in This Item:
marc.xml11.15 kBXMLView/Open

MARC21 XML metadata

Show simple item record
Export via OAI-PMH Interface in XML Formats
Export to Other Non-XML Formats


CORE Recommender

Page view(s)

297
checked on Mar 30, 2021

Download(s)

4
checked on Mar 31, 2021

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.