Please use this identifier to cite or link to this item:https://hdl.handle.net/20.500.12259/671
Type of publication: Straipsnis / Article
Author(s): Patry, Jean-Luc
Title: Mokymas per tyrimus ir tyrimai per mokymą: mokslinių ir subjektyvių teorijų palyginimas
Other Title: Teaching through research - research through teaching : comparing scientific and subjective theories
Is part of: Aukštojo mokslo kokybė, 2014, nr. 11, p. 12-43
Date: 2014
Keywords: Mokymas per tyrimus;Tyrimai per mokymą;Mokslinė teorija;Subjektyvi teorija;Scientific theory;Subjective theory;Teaching through research;Research through teaching
Abstract: Mokymas per tyrimus magistrantūros studijose suteikia daug galimybių. Šiame straipsnyje pristatomas vienas tokios praktikos atvejis, palyginamos mokslinės ir subjektyvios teorijos bei aptariama, kaip, dėstant šį kursą, buvo atliekamas ir tyrimas tokia pat tema. Šis kursas davė naudos tiek studentams, tiek ir pačiam dėstytojui – tyrėjui. Analizuojant mokslines teorijas panaudotas vertinimo metodas ir loginis pagrindimas bei subjektyvių teorijų analizė pasinaudojant dialogo-sutikimo metodu. Tada pristatomas metodas, naudotas su studentais, kuris šiek tiek skiriasi nuo įprastinės dialogo-sutikimo metodikos. Rezultatų skiltyje pirmiausia pristatomi duomenų analizės rezultatai, o po to, remiantis studentų darbais, aptariamos jų patirtys. Diskusijos skyriuje aptariama, kuo šis kursas buvo naudingas studentams ir pačiam tyrimui.
Teaching through research has a great potential for Master’s studies. The paper presents how this has been done in a particular case, comparing scientific and subjective theories, and how this course was simultaneously used to do research about this topic. The course proved to be a win-win-situation for the students and for the teacher/researcher. The rational and the method of the assessment and analysis of subjective theories through the dialogue-consent method is described and applied to the analysis of scientific theories. The procedures with the students is then presented, which differs slightly from the standard dialogue-consent procedures. In the result section, first, some outcomes of the data analysis are presented, then based on the students’ papers their experiences are described. The discussion section shows in what regard the course was beneficial to the students and for research.
Internet: https://eltalpykla.vdu.lt/1/671
http://dx.doi.org/10.7220/2345-0258.11.1
https://hdl.handle.net/20.500.12259/671
Appears in Collections:Aukštojo mokslo kokybė / The Quality of Higher Education 2014, nr. 11

Files in This Item:
Show full item record

Page view(s)

72
checked on Oct 13, 2019

Download(s)

60
checked on Oct 13, 2019

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.