Please use this identifier to cite or link to this item:https://hdl.handle.net/20.500.12259/61884
Type of publication: Monografija / Monograph (K1a)
Field of Science: Edukologija / Education (S007)
Author(s): Žydžiūnaitė, Vilma
Title: Mokslininko intelektinė lyderystė aukštajame moksle: poreikis, veiksniai ir iššūkiai : monografija
Other Title: Intellectual leadership of a scientist in higher education: need, factors and challenges
Extent: 346 p
Publishing data: Kaunas : Vytauto Didžiojo universitetas
Date: 2019
Note: Recenzentės: prof. habil. dr. Margarita Teresevičienė (Vytauto Didžiojo universitetas); doc. dr. Lina Kaminskienė (Vytauto Didžiojo universitetas); prof. dr. Monika Petraitė (Kauno technologijos universitetas); dr. Austėja Landsbergienė („Vaikystės sodas“, Karalienės Mortos mokyklos bei „Six Senses“ International Preschool steigėja); dr. Rasa Katilienė (Vadybos konsultavimo įmonės Katiliene.eu steigėja ir vadovė, verslo konsultantė ir asmeninė trenerė)
Keywords: Aukštasis mokslas;Intelektinė lyderystė;Kokybinis tyrimas;Mokslo tyrimų sklaida;Mokslo vadyba;Švietimo politika;Švietimo ekonomika;Mokslininkas;Higher education;Intellectual leadership;Qualitative research;Research dissemination;Research management;Educational policy;Economics of education;Scientist
ISBN: 9786094673788
9786094673771
Abstract: Originali monografija, kuri remiasi 437 šaltinių analize ir kokybinio empirinio tyrimo duomenimis. Knygoje keliami ir diskutuojami aktualūs ir nepatogūs klausimai apie aukštojo mokslo, kuriame mokslininkas įgyvendina intelektinę lyderystę, naudą ir vertę; intelektinės mokslininko lyderystės poreiki aukštojoje mokykloje; mokslininko intelektinės lyderystės įgyvendinimo veiksnius (asmenį, komandą, instituciją); iššūkius mokslininko intelektinei lyderystei aukštajame moksle; mokslininko intelektinę lyderystę tyrimų sklaidoje
Original monograph based on 437 source analysis and qualitative empirical data. The book raises and discusses topical and uncomfortable questions about the benefits and value of higher education in which a scientist implements intellectual leadership; the need for intellectual leadership of a scientist in higher education; the factors (person, team, institution) of implementing the scientist's intellectual leadership; challenges for the intellectual leadership of a scientist in higher education; scientist's intellectual leadership in research dissemination
Internet: https://doi.org/10.7220/9786094673771
Affiliation(s): Edukologijos tyrimų institutas
Vytauto Didžiojo universitetas
Švietimo akademija
Appears in Collections:Universiteto mokslo publikacijos / University Research Publications

Files in This Item:
ISBN9786094673788.pdf1.97 MBAdobe PDF   Until 2021-12-31View/Open
marc.xml6.91 kBXMLView/Open

MARC21 XML metadata

Show full item record
Export via OAI-PMH Interface in XML Formats
Export to Other Non-XML Formats

Page view(s)

448
checked on Mar 31, 2020

Download(s)

184
checked on Mar 31, 2020

Google ScholarTM

Check

Altmetric


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.