Please use this identifier to cite or link to this item:https://hdl.handle.net/20.500.12259/61189
Type of publication: Straipsnis kitose duomenų bazėse (S4);Article in other databases (S4)
Field of Science: Vadyba (S003);Management (S003)
Author(s): Bakanauskas, Paulius;Kisieliauskas, Justinas
Title: Building a travel influencer brand using Instagram tools
Other Title: Kelionių nuomonės lyderio prekių ženklo kūrimas naudojant „Instagram“ socialinį tinklą
Is part of: Organizacijų vadyba : sisteminiai tyrimai = Management of organizations: systematic research. Kaunas: Vytauto Didžiojo universitetas, 2018, T. 80
Extent: p. 7-18
Date: 2018
Note: eISSN 2335-8750
Keywords: Nuomonės lyderių rinkodara;Socialinė medija;„Instagram“ rinkodara;Prekių ženklo kūrimas;Kelionių industrija;Influencer marketing;Social media;Instagram marketing;Branding;Travel industry
Abstract: Tyrimo tikslas – sukurti ir pristatyti modelį, įvardijantį, kokias „Instagram“ priemones ir kaip turėtų naudoti naujai susikūręs kelionių nuomonės lyderio prekės vardas, siekdamas sukurti neapčiuopiamas vertybes, reikalingas norint tapti prekių ženklu. Darbe pristatomi tyrimų rezultatai, kuriuose analizuojamas kelionių nuomonės lyderių reiškinys, jo vartotojai ir kelionių nuomonės lyderių prekės vardas „Traveler’s Child“. Taip pat pristatomi vizualinio turinio tipai, leidžiantys išskirstyti turinį, kurį publikavo prekių ženklai, vartotojai ir prekės vardas. Darbe pristatomos rekomendacijos kelionių nuomonės lyderių prekės vardo savininkams, nurodant, kaip prekės vardui tapti prekių ženklu naudojant „Instagram“ priemones, sukuriant neapčiuopiamas vertybes
The aim of this paper is to create and present a model which suggests what and how Instagram tools should be used by a new travel influencer trademark in order to create intangible values to become a brand. The paper presents the results of research on travel influencer brands and also the results of a travel influencer trademark created by the Traveler’s Child. In addition, types of visual content are introduced in order to differentiate content posted by brands and trademark. The authors include recommendations for travel influencer trademark owners on how to process through branding stages, while using Instagram tools so that to create intangible values, which would allow a trademark to become a brand
Internet: https://hdl.handle.net/20.500.12259/61189
https://www.vdu.lt/cris/bitstream/20.500.12259/61189/1/ISSN2335-8750_2018_N_80.PG_7-18.pdf
https://hdl.handle.net/20.500.12259/61189
https://doi.org/10.1515/mosr-2018-0010
Affiliation(s): Ekonomikos ir vadybos fakultetas
Ekonomikos katedra
Politikos mokslų ir diplomatijos fakultetas
Vytauto Didžiojo universitetas
Appears in Collections:Organizacijų vadyba: sisteminiai tyrimai / Management of Organizations: Systematic Research 2018, nr. 80
Universiteto mokslo publikacijos / University Research Publications

Files in This Item:
marc.xml12.81 kBXMLView/Open

MARC21 XML metadata

Show full item record

Page view(s)

162
checked on Aug 17, 2019

Download(s)

68
checked on Aug 17, 2019

Google ScholarTM

Check

Altmetric


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.