Please use this identifier to cite or link to this item:https://hdl.handle.net/20.500.12259/61187
Type of publication: Straipsnis / Article
Author(s): Klebanskaja, Nina;Andriukhanova, Olena
Title: Customer engagement through using anime stylized advertisement
Other Title: Vartotojų įsitraukimo didinimas naudojant animė stiliaus reklamą
Is part of: Organizacijų vadyba: sisteminiai tyrimai, 2018, nr. 80, p. 37-47
Date: 2018
Keywords: Customer engagement;Factors influence on customer engagement;Anime;Vartotojų įsitraukimas;Veiksniai turintys įtakos vartotojų įsitraukimui;Reklama;Animė
Abstract: The paper analyses the ways how to engage more customers using anime stylized advertisement and provides new insights on it. The data was obtained through the scientific literature analysis and qualitative research. The results were provided based on in-depth interviews.
Straipsnyje analizuojami būdai, kaip įtraukti daugiau vartotojų naudojant animė stilizuotą reklamą ir pasiūlyti naujų įžvalgų jai naudoti. Duomenys buvo renkami analizuojant mokslinę literatūrą ir atliekant kokybinį tyrimą. Tyrimo rezultatai gauti giluminio interviu metodu
Internet: https://hdl.handle.net/20.500.12259/61187
https://doi.org/10.1515/mosr-2018-0012
Appears in Collections:Organizacijų vadyba: sisteminiai tyrimai / Management of Organizations: Systematic Research 2018, nr. 80

Files in This Item:
Show full item record

Page view(s)

72
checked on Aug 17, 2019

Download(s)

26
checked on Aug 17, 2019

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.