Please use this identifier to cite or link to this item:https://hdl.handle.net/20.500.12259/61187
Type of publication: Straipsnis kitose duomenų bazėse / Article in other databases (S4)
Field of Science: Ekonomika / Economics (S004)
Author(s): Klebanskaja, Nina;Andriukhanova, Olena
Title: Customer engagement through using anime stylized advertisement
Other Title: Vartotojų įsitraukimo didinimas naudojant animė stiliaus reklamą
Is part of: Organizacijų vadyba : sisteminiai tyrimai = Management of organizations: systematic research. Kaunas: Vytauto Didžiojo universitetas, 2018, T. 80
Extent: p. 37-47
Date: 2018
Note: eISSN 2335-8750
Keywords: Vartotojų įsitraukimas;Veiksniai, turintys įtakos vartotojų įsitraukimui;Reklama;Animė;Customer engagement;Factors influence on customer engagement;Advertisement;Anime
Abstract: Straipsnyje analizuojami būdai, kaip įtraukti daugiau vartotojų naudojant animė stilizuotą reklamą ir pasiūlyti naujų įžvalgų jai naudoti. Duomenys buvo renkami analizuojant mokslinę literatūrą ir atliekant kokybinį tyrimą. Tyrimo rezultatai gauti giluminio interviu metodu
The paper analyses the ways how to engage more customers using anime stylized advertisement and provides new insights on it. The data were obtained through the scientific literature analysis and qualitative research. The results were provided based on in-depth interviews
Internet: https://hdl.handle.net/20.500.12259/61187
https://www.vdu.lt/cris/bitstream/20.500.12259/61187/3/ISSN2335-8750_2018_N_80.PG_37-47.pdf
https://hdl.handle.net/20.500.12259/61187
https://doi.org/10.1515/mosr-2018-0012
Affiliation(s): Ekonomikos ir vadybos fakultetas
Marketingo katedra
Vytauto Didžiojo universitetas
Appears in Collections:Organizacijų vadyba: sisteminiai tyrimai / Management of Organizations: Systematic Research 2018, nr. 80
Universiteto mokslo publikacijos / University Research Publications

Files in This Item:
marc.xml10.23 kBXMLView/Open

MARC21 XML metadata

Show full item record

Page view(s)

72
checked on Aug 17, 2019

Download(s)

26
checked on Aug 17, 2019

Google ScholarTM

Check

Altmetric


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.