Use this url to cite ETD: https://hdl.handle.net/20.500.12259/60507
Options
Vartotojų patirties valdymas turizmo sferoje
Field of Science
Vadyba / Management (S003)
Type of publication
type::text::thesis::master thesis
Title
Vartotojų patirties valdymas turizmo sferoje
Other Title
Customer experience management in tourism sphere
Author
Čepanskienė, Birutė |
Advisor
Extent
82 p.
Date Issued
2018-11-30
Abstract
Vienas iš populiariausių šiuolaikinio marketingo sprendimų yra vartotojų patirties valdymas. Jo integravimas išvykstamojo turizmo sferoje Lietuvoje nebuvo plačiai nagrinėtas, todėl šio darbo tikslas - įvertinus vartotojų patirties valdymo Lietuvos turizmo sferoje ypatumus, pasiūlyti koncepcinį modelį ilgalaikei vartotojų patirties valdymo strategijai.
Tiriamąjį darbą sudaro trys pagrindinės dalys.
Teorinėje darbo dalyje analizuojama išvykstamojo turizmo samprata bei teoriniai santykių marketingo ir vartotojų patirties valdymo pagrindai.
Analitinėje darbo dalyje pateikiami ir analizuojami įmonės NOVATURAS klientų anketos rezultatai bei Lietuvos statistikos departamento duomenys apie išvykstamąjį turizmą.
Projektinėje darbo dalyje suformuluojamos vartotojų patirties valdymo koncepcijos gairės, kurias sudaro rinkos apsibrėžimo, vartotojų lūkesčių ir patirties tyrimo, organizacijos veiklos performavimo ir tikslų nustatymo, vartotojo ir įmonės santykio formavimo bei pasiekimų matavimo ir naujų tikslų nustatymo etapai.
Tiriamąjį darbą sudaro trys pagrindinės dalys.
Teorinėje darbo dalyje analizuojama išvykstamojo turizmo samprata bei teoriniai santykių marketingo ir vartotojų patirties valdymo pagrindai.
Analitinėje darbo dalyje pateikiami ir analizuojami įmonės NOVATURAS klientų anketos rezultatai bei Lietuvos statistikos departamento duomenys apie išvykstamąjį turizmą.
Projektinėje darbo dalyje suformuluojamos vartotojų patirties valdymo koncepcijos gairės, kurias sudaro rinkos apsibrėžimo, vartotojų lūkesčių ir patirties tyrimo, organizacijos veiklos performavimo ir tikslų nustatymo, vartotojo ir įmonės santykio formavimo bei pasiekimų matavimo ir naujų tikslų nustatymo etapai.
One of the most currently discussed contemporary marketing solution is the customer experience management. However, the integration of this concept into the field of outbound tourism in Lithuania has not been widely studied. Therefore, the aim of this research is to evaluate the potential of customer experience management in outbound tourism field and according to the results, to propose a conceptual model for a long-term strategy for the customer experience management in this field. The research is divided into three main parts.
The theoretical part is aimed to analyse the concept of outbound tourism as well as the theoretical basics of relationship marketing and customer experience management.
The analytical part of the research presents and analyses the results of the customer survey about the company’s NOVATURAS services as well as the data of outbound tourism from the Lithuanian Department of Statistics.
In the project, a customer experience management concept is formulated, which consists of a definition of the market, an empirical analysis of consumer experience, performance and main objectives of the company, the formation of the long-term relationship between the customer and the company, the measurement of achieved company’s results and setting of new goals and objects.
The theoretical part is aimed to analyse the concept of outbound tourism as well as the theoretical basics of relationship marketing and customer experience management.
The analytical part of the research presents and analyses the results of the customer survey about the company’s NOVATURAS services as well as the data of outbound tourism from the Lithuanian Department of Statistics.
In the project, a customer experience management concept is formulated, which consists of a definition of the market, an empirical analysis of consumer experience, performance and main objectives of the company, the formation of the long-term relationship between the customer and the company, the measurement of achieved company’s results and setting of new goals and objects.
Language
Lietuvių / Lithuanian (lt)
Defended
Taip / Yes
Access Rights
Prieigos embargo / Embargoed Access
File(s)birute_cepanskiene_md.pdf (968.48 KB) Embargo Accessuntil 2023-11-30