Please use this identifier to cite or link to this item:https://hdl.handle.net/20.500.12259/59772
Type of publication: Konferencijų tezės nerecenzuojamuose leidiniuose / Conference theses in non-peer-reviewed publications (T2)
Field of Science: Edukologija / Education (S007)
Author(s): Savickienė, Inga
Title: Mokyti ispanų kalbos vidurinėje mokykloje: ispanų kalbos mokytojo galimybės ir iššūkiai
Is part of: Sustainable multilingualism 2017 : 4th international scientific conference of Institute of Foreign Languages, Vytautas Magnus University; 11th international scientific conference of language Teachers’ Association of Lithuania, May 26–27, 2017 Kaunas, Lithuania: conference abstracts / editors Nemira Mačianskienė, Servet Çelik. Kaunas : Vytautas Magnus University, 2018
Extent: p. 67-67
Date: 2018
Keywords: Ispanų kalba;Mokinių poreikiai;Kalbos mokymas
ISBN: 9786094673481
Abstract: Vis labiau integruojantis į Europos Sąjungą, bendravimą ir bendradarbiavimą su pasauliu, Lietuvos švietimo politikos vykdytojai akcentuoja užsienio kalbų mokymo(si) kaip neatsiejamo asmeninio tobulėjimo svarbą. Romanų kalbų mokymas(is) Lietuvoje yra populiarus, išskirtinis, tačiau nevienalypis. Prancūzų kalbos mokymas Lietuvoje turi senas mokymo(si) tradicijas tiek formaliojo, tiek ir neformaliojo švietimo sistemose. Iki šiol kitų romanų kalbų (ispanų, italų, portugalų ir kt.) kalbų mokymas mūsų šalyje dar teisiškai nereglamentuotas: nėra susiformavusių mokymo tradicijų, sukurtų atskirų mokymo planų bei programų, trūksta vadovėlių bei šių kalbų didaktikos specialistų. Vis dėlto ispanų kalbos mokymasis pastaraisiais metais (2011–2016 m.) tampa vis populiaresnis bei intensyvesnis bendrojo lavinimo mokyklose. Pirmieji oficialūs duomenys apie ispanų kalbos mokymą Lietuvoje buvo paskelbti tik 2003 m. Servanteso instituto metraštyje. Lietuvoje vidurinėse mokyklose ir gimnazijose šios kalbos mokoma kaip antrosios ir trečiosios užsienio kalbos arba kaip neformaliojo švietimo veiklos. Analizuojant mokslinę literatūrą pastebėta, jog trūksta mokslinių tyrimų bei publikacijų ne tik apie ispanų kalbos mokymą, bet ir komparatyvistinių studijų tarp ispanų ir lietuvių kalbų.[...]
Internet: https://hdl.handle.net/20.500.12259/59633
https://hdl.handle.net/20.500.12259/59633
Affiliation(s): Kalbų ir kultūrų skyrius
Užsienio kalbų institutas
Vytauto Didžiojo universitetas
Appears in Collections:Universiteto mokslo publikacijos / University Research Publications

Files in This Item:
marc.xml5.99 kBXMLView/Open

MARC21 XML metadata

Show full item record

Page view(s)

172
checked on Mar 30, 2020

Download(s)

12
checked on Mar 30, 2020

Google ScholarTM

Check

Altmetric


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.