Please use this identifier to cite or link to this item:https://hdl.handle.net/20.500.12259/57705
Type of publication: journal article
Type of publication (PDB): Straipsnis mokslo-populiarinimo leidinyje / Article in popular science editions (S6)
Field of Science: Psichologija / Psychology (S006)
Author(s): Kavaliauskaitė, Evelina
Title: Atsipalaidavimo pratimai
Is part of: Buhalteris [elektroninis išteklius]. Vilnius : Pačiolis, 2016, sausio 25
Extent: p. 1-6
Date: 2006
Note: http://www.buhalteris.lt
Keywords: Kritinės situacijos;Asmens resursai;Kvėpavimo pratimas;Pratimai akims
Abstract: Dirbant protinį darbą maždaug po valandos sumažėja dėmesio koncentracija, taigi tampa sunkiau kritiškai mąstyti ir įsiminti naują informaciją. Todėl bent kartą per valandą patariama daryti trumpas pertraukas. Be to, Jūs tikriausiai dirbate sėdėdami prie kompiuterio, tad galite pajusti ne tik psichologinį, bet ir fizinį nuovargį – nuolat yra įsitempę sprando, rankų, nugaros raumenys, akys pavargsta įdėmiai žiūrint į ekraną ir pradeda perštėti, ašaroti. Siūlome keletą paprastų atsipalaidavimo pratimų, kuriuos galite atlikti čia pat, darbo vietoje. Atsipalaidavimo pratimus patariame kartoti ne rečiau kaip du kartus per dieną. Ypač svarbu atsipalaiduoti pavargus, patyrus nervinę įtampą. Po valgio turi būti praėję ne mažiau nei valanda laiko. Atsipalaiduojant namie prieš miegą iš atsipalaidavimo būsenos išeiti nereikia – taip lengviau užmigsite
Internet: http://www.buhalteris.lt/index.php?cid=420&new_id=495324
Affiliation(s): Psichologijos katedra
Vytauto Didžiojo universitetas
Appears in Collections:Universiteto mokslo publikacijos / University Research Publications

Show full item record
Export via OAI-PMH Interface in XML Formats
Export to Other Non-XML Formats


CORE Recommender

Page view(s)

130
checked on Jun 6, 2021

Download(s)

25
checked on Jun 6, 2021

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.