Please use this identifier to cite or link to this item:https://hdl.handle.net/20.500.12259/55546
Type of publication: Straipsnis kitose duomenų bazėse / Article in other databases (S4)
Field of Science: Edukologija / Educology (S007)
Author(s): Linkaitytė, Giedra-Marija;Valiuškevičiūtė, Audronė;Kuncaitis, Ramūnas;Žilinskaitė, Lineta
Title: Atvirojo mokymosi dimensijos ir jų atpažinimo mokymo ir mokymosi procese galimybės = The dimensions of open learning and the possibilities for its identification in the teaching-learning process / Giedra-Marija Linkaitytė, Audronė Valiuškevičiūtė, Ramūnas Kuncaitis, Lineta Žilinskaitė
Other Title: Dimensions of open learning and the possibilities for its identification in the teaching-learning process
Is part of: Profesinis rengimas : tyrimai ir realijos. Kaunas : Vytauto Didžiojo universiteto leidykla., 2004, nr. 8
Extent: p. 84-91
Date: 2004
Keywords: Mokymo ir mokymosi paradigma;Tradicinis mokymas;Atviras mokymasis;Atviro mokymosi demensija
Internet: http://verr-journal.com/sites/default/files/8-anotacijos.pdf
http://verr-journal.com/sites/default/files/8-anotacijos.pdf
Affiliation(s): Vytauto Didžiojo universitetas
Appears in Collections:Universiteto mokslo publikacijos / University Research Publications

Files in This Item:
marc.xml12.24 kBXMLView/Open

MARC21 XML metadata

Show full item record

Page view(s)

124
checked on Dec 9, 2019

Download(s)

12
checked on Dec 9, 2019

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.