Please use this identifier to cite or link to this item:https://hdl.handle.net/20.500.12259/52741
Type of publication: Straipsnis kituose recenzuojamuose leidiniuose / Article in other peer-reviewed editions (S5)
Field of Science: Psichologija / Psychology (S006)
Author(s): Goštautas, Antanas;Pilkauskienė, Ina;Makauskienė, Vilma
Title: Mikčiojančių pradinių klasių moksleivių verbalinio mąstymo ypatumai / Antanas Goštautas, Ina Pilkauskienė, Vilma Makauskienė
Other Title: Verbal thought peculiarities of stuttering in primary class pupils
Is part of: Specialusis ugdymas : mokslo darbai. Šiauliai : Šiaulių universiteto leidykla., 2002, nr. 1(6)
Extent: p. 46-53
Date: 2001
Abstract: Straipsnyje analizuojami pradinių klasių mikčiojančių mokinių ir sklandžiai kalbančių jų bendraamžių verbalinio intelekto ypatumai, aptariamos mikčiojimo mechanizmą aiškinančios teorijos, mikčiojimo rūšys. Tyrime dalyvavo 54 bendrojo lavinimo mokyklų pradinių klasių moksleiviai: 18 mikčiojančių ir 36 sklandžiai kalbantys mokiniai, kurių amžius, lytis, šeimos sudėtis ir tėvų išsilavinimas atitiko eksperimentinės grupės duomenis. Verbaliniam intelektui įvertinti naudoti D. Wechsler (WISC) metodikos verbaliniai subtestai, adaptuoti Lietuvoje. Atlikus kiekybinę rezultatų analizę, nustatyta, kad statistiškai reikšmingų verbalinio intelekto skirtumų tarp sklandžiai kalbančių ir mikčiojančių pradinių klasių moksleivių nėra, tačiau mikčiojimo sunkumas turi įtakos prastesniems žodyno ir supratingumo subtestų rezultatams
Internet: https://hdl.handle.net/20.500.12259/52741
Affiliation(s): Vytauto Didžiojo universitetas
Appears in Collections:Universiteto mokslo publikacijos / University Research Publications

Files in This Item:
marc.xml9.98 kBXMLView/Open

MARC21 XML metadata

Show full item record

Page view(s)

128
checked on Nov 1, 2019

Download(s)

12
checked on Nov 1, 2019

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.